Hétfő, 2024.11.25, 03:06:22
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 3 / 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
A fórum moderátora: Janika  
1998 1.5i 16V - Bobek
bobekDátum: Csütörtök, 2012.03.08, 18:55:06 | Üzenet # 31
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 20
Hírnév: 0
Állapot: Offline
értem
hol lehet kapni koptatót?mert seholsem láttam
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2012.03.08, 19:34:52 | Üzenet # 32
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Amilyen nekem van? Sehol! Évente egyet ha látni hírdetésekben és mire felemeled a telefont, hogy felhívd, már elkelt. Nagyon kellendő dolog és ritka! Én magamnak csinátam itthon.
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2012.03.11, 00:28:25 | Üzenet # 33
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
szelepszar szimmering kemenyedes tenyleg tipusbaj, nade megiscsak 15-16 ev utan..szimatold azer meg a fustot, nehogy vizet nyeljen a draga, mer az viccesebb. a kicsi motoroknal nem veszelyes, monnyuk erdemes osszekotni vezerlescserevel, mer szelepfedel ledob, vezermu kiszed, es elotted a kortortenet. v6nal cumi, mer hatso soron utban van a szivosor.
koptatot legutobb sopronban lattam, 28 ezer birodalmi forinter.
nekem apex van ultetorugobol, szinten minusz negyvenes, es naon szereti a korforgalmakat...latnad a moldav kamionos fejit a tukorbe, mikor beszurom melle a vasat...szegenykem asziszi a treler masik oldalan bujok ki smile
aszongyak az okosok, hogy a 17es kerekkel nehez indulni..magyaraztak a mindenfele eroket, de man kiesett az en okos kis szitafejembol. en bizom a japo mernokben, 16ost tett ra, 16os maradt, igaz, a gyari felni nem a lexebb, de 95be nem sok kocsi szaladgalt 16os gyari felnivel.
nekem pakfeifer szarny van a feheren, es a sogoroknal csinaltak, de man lattam uj-zeladit is..


..maga a magasságos..
 
Skull87Dátum: Péntek, 2012.03.30, 15:50:51 | Üzenet # 34
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Bobek megtudnád mondani, hogy milyen sulyos volt a 17"es alufelnid? gumival v nélküle...

 
bobekDátum: Hétfő, 2012.12.03, 22:04:34 | Üzenet # 35
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 20
Hírnév: 0
Állapot: Offline
sziasztok bocs h eltuntem egy ideje! nemtugyátok milehet a baja a vasnak,elkeszte inni a vizet semmise lyukas hidegen fustol mint állat olajat anyira nemeszi,de a fust az nagyon budos! idelye lenne szelepszárszimeringet cseréltetnem? vagy inkáb ne keveregyek bele inkáb másik motor?
 
KikeDátum: Kedd, 2012.12.04, 09:40:53 | Üzenet # 36
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Én mondjuk nem vagyok szakértő de ja a leírásodból a szelepszárszimering is lehet a problem. a motorcsere az szerintem lutri már olyan szempontól ha a saját motorodon már volt felújítás azt legalább ismered. biggrin
 
JanikaDátum: Kedd, 2012.12.04, 14:10:17 | Üzenet # 37
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hengerfejtömítés lesz. Valószínű, hogy átereszt.
 
JanikaDátum: Kedd, 2012.12.04, 14:14:57 | Üzenet # 38
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Anno motorgenerálomnál így jártam. Összeraktuk szépen, de hidegen és melegen is füstölt mint az állat és eltűnt a kiegyenlítőtartályból folyamatosan a víz, hiába töltöttem rá. Motor megint szét. Kiderült, hogy egy apró kis kavics bekerült a hengerfejtömítés alá és a hűtővíz bekerült a hengerbe. megcsináltuk. Azóta pöpec.
Viszont az olajszintedet is figyeld, elképzelhető, hogy azért büdös mert azt is eszi. Ha olyan helyen száll el a tömítés, akkor mindkét folyadék bekerülhet a hengerbe.
Ha fehér a füst akkor víz. Ha szürkés-kékes akkor olaj.
Ha csak az olajat enné, akkor szelepszár szimering.
 
bobekDátum: Kedd, 2012.12.04, 17:35:09 | Üzenet # 39
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 20
Hírnév: 0
Állapot: Offline
köszi az eddigi segitségeteket holnap akkor rendelek egy hengerfejtömitést asztán meglássuk h milesz motornak még hálistenek semmi problémája sem volt
 
bobek7706Dátum: Kedd, 2013.01.08, 20:52:32 | Üzenet # 40
Közlegény
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
jövöhéten viszem a vasat dokihoz! szelepszárszimering csere lesz +tömités és közben eljött az ideje a vezérmüszij szett cserének is + vizpumpa remélem nemfog már füstölni
 
GebrielDátum: Szerda, 2013.01.09, 10:57:35 | Üzenet # 41
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A Hengerfejben a szelepvezetőket is cseréljétek ki , mert maga a szimering nagyon rövid idejű tüneti kezelés lesz csak.
 
  • Oldal 3 / 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben