Petyosz | Dátum: Hétfő, 2011.10.03, 14:26:50 | Üzenet # 1 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| Először is kell hozzá egy autó Ezeket mind ki kell szedni alóla, hogy hozzáférjünk a főtengelyhez Íme Nagyon szűk a hely!!!És ráadásul nem kicsi a kezem. Itt a cserecsapat. Fent a régiek, alul értelemszerűen becsomagolva az újak. Picit megégett. kb 3 mm-rel volt kisebb a hibás csapágy átmérője. Kiszereléskor érdemes megjelölni melyik karhoz melyik alja tartozik, mert összerakás után csúnya dolgokat tud művelni a méret eltérés. Innen már csak vissza kell tenni mindent a helyére, és mehet a móka. Ja én nem találtam saját csapágyat, az MX6 os 2.0 95-ös évjáraté ugyan az. Annyi, hogy az csak 4 hengeres, de még a 2 garnitúra is annyiba van mint ehhez 1. Pontosan 12,000.- magyar pénzért vettem egy szakál metál-as embertől.
Az üzenetet módosította: Petyosz - Kedd, 2011.10.04, 08:20:13 |
|
| |
Janika | Dátum: Hétfő, 2011.10.03, 17:30:54 | Üzenet # 2 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Köszönjük a V6-osok nevében a képeket és gratula az otthon véghez vitt cseréhez
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.10.04, 13:58:02 | Üzenet # 3 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Hááát! Van különbség a két csapágy között, nem sok maradt belőle, szépen megette a hajtókar...
|
|
| |