Péntek, 2024.11.22, 07:23:40
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
A fórum moderátora: Janika  
Rajtprogramok
JanikaDátum: Csütörtök, 2012.01.26, 00:06:11 | Üzenet # 1
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Íme a technika lényege (bár ez egy feláras cucc etanol elektronikához):

8 előre beállított fordulattal van felrpgramozva. 2600 - 5000-es fordulatig. 3 kapcsolóval a 8 beállítás kombinációja előhívható.
A kuplung benyomásakot aktiválódik. Ilyenkor lehet teljes gázt nyomni. Mivel az etanol elektronika a befecskendezést vezérli, így a kiegészítő elektronikával a fordulatszám tiltás megvalósítható. Szóval pl 5000-es fordulaton elkezdi tiltani a motort. A kuplung felengedésével a tiltás kikapcsol és tovább engedi a motort pörögni. A 8 beállított érték pedig segít a különböző talajon a lehető leggyorsabban elindulni. Gázelvétel nélkül is lehet váltani, mert a kuplung újra lenyomásával újra aktiválódik és nem engedi váltásnál szétforgatni a motort.

1) Rally rajtprogram (puntogt.hu)

A Rally rajtprogram az úgy működik, hogy a keveréket akkor robbantják el, mikor már a kipufogó szelep minimálisan nyitva van. Ezáltal a robbanás kijut a kipufogón keresztűl a turbóhoz is és megpörgeti azt. Így lesz turbo nyomásod állóhelyben is! Szabadmagyarra forditva: utánégetés. De nem ajánlatos gyári kipufogó szeleppel próbálkozni,mert gyenge és ha nem ül bent a tányér az ülékben (mivel nyitva van), a robbanás elhajlithatja, ergo: nem zár majd rendesen, megszorul, stb... + a dugattyúra és a hajtókarra is ráüt! Ráadásul a turbót sem simogatja!

2) ALS (subaruklub.hu)

Csak röviden minden 2 ciklusban elveszi a gyujtást más más hengerektöl. Ugye mint tudjuk ha nincs gyujtás akkor nem gyulad be a benzin, ezáltal a többlet benzinnel amikor az begyulad, a többlet kipufogogázzal elkezd forogni a turbo. Ami azt eredményezi hogy alapjáraton is van turbonyomás.
Az ALS üzemeltetése közben romlik a fékhatás. Ezt általában egy plussz vákuumpumpával orvosolják. Azért gyengül, mert nincs meg a kellö mennyiségü vákuum, ami azért van mert kimarad egy pár ciklus a gyujtásban igy nem termelödik annyi vákuum.
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben