Menetteljesítmények, adatok:
•Évjárat: 1995
•Gyorsulás 0-100 km/h: Még nem mértem
•Teljesítmény: 167 LE
•Nyomaték: 217 Nm
•Jelenlegi tömeg vezető nélkül: 1250 kg
•Évjárat: 1995
•Gyorsulás 0-100 km/h: Még nem mértem
•Teljesítmény: 167 LE
•Nyomaték: 217 Nm
•Jelenlegi tömeg vezető nélkül: 1250 kg
Motor, teljesítmény, könnyítés:
•KL-DE V6-os motor
Futómű, felni:
•Dezent RB Dark 7x16" alufelni - nyári garnitúra
•BF Goodrich és Dunlop abroncsok
Futómű, felni:
•Dezent RB Dark 7x16" alufelni - nyári garnitúra
•BF Goodrich és Dunlop abroncsok
•Gyári alufelni - téli garnitúra
•205/55 R16 Bridgestone Blizzak 1m-22 abroncsok
•Gyári toronymerevítő
•Gyári fékrendszer
Karosszéria, megjelenés:
•323F 2.0 V6 hátsó szárny
•Gyári toronymerevítő
•Gyári fékrendszer
Karosszéria, megjelenés:
•323F 2.0 V6 hátsó szárny
•Gyári sárfogók elől-hátul
•Gyári küszöb spoiler
Fényezés, matricák:
•Gyári piros fényezés
Fényezés, matricák:
•Gyári piros fényezés
Belsőtér:
•Gyári belsőtér
Hifi:
•Noname fejegység :D
•5"x7" gyári hangszórók az első ajtókban
•6,5" gyári hangszórók a hátsó ajtókban
Kiegészítők, utólag beépített eszközök, extrák:
•Bólogatós kutya a hátsó kalaptartóhoz ragasztva (untam már, hogy mindig felborul)
Tervek:
•Bicskakulcsos, riasztós központizár vezérlő (hamarosan beépítésre kerül)
•Fék fejlesztés (sport(osabb) tárcsák, nagyobb szorító erejű nyergek)
•Egyedi kipufogórendszer, motorhoz hangolva/programozva
•Lámpák sötétítése (hátsó lámpasor, oldalsó indexbúra, első index/helyzetjelző búra, első lámpa)
•Fényezés (marad piros valószínűleg)
•Karbon fólia a motorháztetőre, „rising sun” matrica a tetejére
•RX-8 ülések előre
•Hifi (gyári helyére valami határozottabb hangzású, amúgy semmi komoly)
•Nyári keréknek 17”
•Karbon(hatású)tükör (valami wrc style)
•Talán futómű sportosítás, ültetés
•Szélterelő az oldalsó szélvédőhöz