Hétfő, 2017.11.20, 04:03:40
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 5 / 7«1234567»
A fórum moderátora: Janika 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1997 1.5i 16V - Edems (Első autóm! Imádom.)
1997 1.5i 16V - Edems
EdemsDátum: Kedd, 2013.10.08, 07:22:27 | Üzenet # 61
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hát köszi, akkor szerintem jövőre ez lesz, másik kicsi bajom h az ajtó leginkább a vezető oldali nehezebben csukódik pont azzal a lendülettel amivel én szeretném nem záródik be, ezzel mit lehet csinálni? Talán lógna? vagy kevés a kenés?
 
JanikaDátum: Kedd, 2013.10.08, 18:30:28 | Üzenet # 62
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ez egy kicsit összetettebb dolog, de be lehet állítani rendesen smile A zsanért ne szedd le a kasztniról, se a zárnak a bakasztó részét! Erre ügyelj. Zárszerkezet és az ajtónak a zsanér felőli csavarjaival kell játszani, hogy az ajtó kövesse is a kasztni vonalait és megfelelően záródjon is.
 
RoliDátum: Kedd, 2013.10.08, 18:51:03 | Üzenet # 63
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 40
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Edems ez a problema nalam is fennal a valtoval kapcsolatban azaz a valtokar nehezebben megy mikor bemelegszik a motor kb fel ora utan eroltetnem kell a valtokart de ez csak nyaron nagy melegben jon elo en a kocsi ala masztam es bezsiroztam , olajoztam , zsirsprayeztem a valtokart , a butykot ami bemegy a valtoba szoval minden forgo , mozgo reszt es azota nem csinalja smile
 
EdemsDátum: Kedd, 2013.10.08, 20:07:22 | Üzenet # 64
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Köszi a tanácsokat, körül nézek én is oda lent biggrin
 
EdemsDátum: Péntek, 2013.11.01, 12:47:34 | Üzenet # 65
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Télhez közeledve, észrevettem hogy az üvegre állítva a ventilátort az utas oldal felé erősebben fúj és sokkal sokkal gyorsabban tisztább lesz az ablak mint az én oldalamon ami kicsit zavaró azért pont fordítva kéne lennie úgy gondolom, ez nálatok is van vagy csak nálam?
Azért gondolom hogy csak nálam mert ha maxra feltekerem a ventilátort a utasoldalon sokkal hangosabb a ventilátor hangja mint nálam. Lehet hogy csak 1 venti van a műszerfal alatt? Nálatok mi a helyzet ezzel? Iletve van valami kis képes leírás a műszer fal szétszedésére?
 
JanikaDátum: Péntek, 2013.11.01, 13:15:53 | Üzenet # 66
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Csak egy ventillátor van az anyós oldalon a légzsák/kesztyűtartó alatt a lábtér felett az A-oszlophoz közelebb. Még nem vettem észre, hogy ilyet csinált volna. Végig kell nézni a légvezető csatornákat a műszerfalban, nincs-e szétcsúszva valahol. Lehet, hogy csak egy része jut el az ablakig vagy valamelyik terelőlap nem nyitja ki teljesen a csatornát.
 
EdemsDátum: Péntek, 2013.11.01, 13:17:39 | Üzenet # 67
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
És hogy tudom végig nézni? Csak ha szét szedem?
 
JanikaDátum: Péntek, 2013.11.01, 13:39:23 | Üzenet # 68
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Minden bizonnyal igen biggrin
 
EdemsDátum: Péntek, 2013.11.01, 13:41:43 | Üzenet # 69
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ok, köszi!

Másik kérdésem van egy kisebb karc és nyomás a hátsó elemen, ezt ki kéne javítani hogy ne rozsdásodjon, látszik a fém is kicsit, mivel javítsam? Sima festék gondolom nem elég. Ti mivel szoktátok?
 
JanikaDátum: Péntek, 2013.11.01, 13:52:48 | Üzenet # 70
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Először csiszold fel fémig, lehetőleg száraz időben, mert különben rohadni fog. Aztán jöhet a gittelés, alapozás és a festés. De ha csúnya, érdemes fényezőre bízni.
 
EdemsDátum: Kedd, 2014.03.04, 16:21:28 | Üzenet # 71
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv, köszi a fényezés javító tippet!

Remélem tudna valaki segíteni van egy 1987 Mazda 323 auója a családnak,  ilyen.
Van egy kis bajunk vele, mégpedig felmelegedett motornál ha leállítjuk 15 perc múlva nem indul csak próbálja forgatni puffog és benzin szag van elég erőteljesen. Ha kicsit jobban lehűl tehát várunk 20-25 percet akkor elsőre simán beindul.
Tudnátok segíteni mit nézzünk meg rajta, mi a baja?


Az üzenetet módosította: Edems - Kedd, 2014.03.04, 16:22:25
 
JanikaDátum: Kedd, 2014.03.04, 21:26:35 | Üzenet # 72
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Gyújtás problémára gyanakszom. Szikra van?
 
EdemsDátum: Kedd, 2014.03.04, 21:28:36 | Üzenet # 73
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Kiprobaljuk! Koszi!
 
EdemsDátum: Péntek, 2014.03.14, 15:54:25 | Üzenet # 74
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Fékek légtelenítéséhez tudna valaki leírást adni?Illetve fékfolyadékot érdemes cserélni ha látszólag szép tiszta, nem tudni mikor volt cserélve?
Váltóolaj csere meg szervó olaj csere is lesz szerintem ezekhez is jól jönne egy kis segítség.
 
JanikaDátum: Péntek, 2014.03.14, 18:54:22 | Üzenet # 75
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A fékek légtelenítése egyszerű. Leveszed a kereket, a fékcső csatlakozásánál (a nyeregnél) van egy gumikupak egy anyán. Ha leveszed a gumikupakot, akkor emlékeim szerint 8-as vagy 10-es kulccsal lehet megnyitni. Tenni kell rá egy átlátszó csövet ami egy tiszta tartályba vagy flakonba csatlakozik. Ki kell fúrni a kupakját és belecsúsztatni a csövet, ennyire egyszerű. Ha rajta van a csavaron akkor jöhet a játék.
A teendő a következő: egyikőtök felpumpálja a fékpedált 6-7 alkalommal (nem kell beindítani az autót), majd szólni kell neki, hogy benyomhatja teljesen a fékpedált, a másik ekkor megnyitja a korábban említett csavart egy-két mp-ig, ilyenkor beesik a fékpedál. Semmi gond nincs. Újra fel kell pumpálnia, újra benyomnia, újra megnyitnod a csavart. Mind addig kell ezt csinálni, amíg nem látsz légbuborékot a csőben. Arra figyelj, hogy időnként öntsd vissza a féktartályba a folyadékot, amit kipumpáltol, mert különben ismét belevegősödik.
A többiről később, most megyek, mert tali van biggrin
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1997 1.5i 16V - Edems (Első autóm! Imádom.)
Oldal 5 / 7«1234567»
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2017Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben