1996 1.5i 16V - middleaged
|
|
|
Janika | Dátum: Kedd, 2013.05.21, 17:34:16 | Üzenet # 2 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Wow! Nagyon egyben a gépsas! Téged is meg kell, hogy dicsérjelek Vigyázz rá! Gratula!
|
|
| |
middleaged | Dátum: Kedd, 2013.05.21, 18:11:56 | Üzenet # 3 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| THX! A háttérben álló autóval lehúztam 12 évet, a Mazdának sem szánok kevesebbet, youngtimer lesz ez.
|
|
| |
McCoy | Dátum: Szerda, 2013.05.22, 13:27:30 | Üzenet # 4 |
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 84
Állapot: Offline
| Szépséges
|
|
| |
middleaged | Dátum: Hétfő, 2013.05.27, 20:54:37 | Üzenet # 5 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| Sajnos van néhány dolog ami nem működik az autómon. A tolatólámpa az egyik, a kapcsoló nem kontakthibás, ill. az utána lévő csatlakozó sem oxidos, multival lámpáztam, a hátsó izzó sincs kiégve. Vajon merre keressem a hibát? A másik gondom a gyári hangszórók életre keltése:az autóban korábban lehetett valami komolyabbnak ítélt zene, erre utal a csomagtartóban található utólagos vezetékelés, meg a kalaptartóba vart Jensen Exporer 8030 jelű hangsugárzók. amik most szólnak. Szeretném csak a gyáriakat használni, de a középkonzolnál lámpázva, mind szakadtat jelez. Kizártnak tartom, hogy az előző kedves németországi tulajdonos minden ajtókárpitot leszedve szüntette volna meg a kontaktot, hol lehet még csatlakozásuk a fejegység után? Egy kérdésem még maradt: a légszűrőház alatt az alváznyúlványon találtam egy "L" alakú nyitott csövet, amire nem csatlakozik semmi, ellenben fel-le lifeg. Mi célt szolgálhat ez mások autójában, mert, hogy itt semmit? Elnézést a kérdésekért, remélem van aki tud segíteni. Előre is köszönet!
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2013.11.27, 17:29:36 | Üzenet # 6 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Húúú, valahogy lemaradtam ezekről a bejegyzésekről nem tudom miket sikerült megoldani azóta A légszűrő alatti L alakú csőből szívja keresztül szívja a levegőt a motor, ha egyre gondolunk. Arra csatlakozik a légszűrőház alsó fele.
|
|
| |
middleaged | Dátum: Szombat, 2013.11.30, 11:44:33 | Üzenet # 7 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| Köszi a választ, időközben ezek a kérdések már megoldódtak, de ami most van, az még nem. Tegnap, autómosás után arra lettem figyelmes, hogy saras lé csordogál mindkét első ajtó mögül. Mint kiderült az ajtót kinyitva, az A-oszlop és az első sárvédő közti rés tele van porral,vagy most már sárral. Más is tapasztalt már ilyet, vagy csak én szembesültem egy újabb korróziós gócponttal?
|
|
| |
Janika | Dátum: Szombat, 2013.11.30, 22:51:18 | Üzenet # 8 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Igen, a dobbetét mögött az ajtó sarkánál a sárvédő aljában megáll a sár, kosz.
|
|
| |
middleaged | Dátum: Kedd, 2013.12.03, 22:46:07 | Üzenet # 9 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| Nem hagyott nyugodni a hidegindításkori 2200-2400rpm, a mazda-auto.hu válasza, talán másnak is hasznos lehet:"Ez a típus általában így működik. Más is kifogásolta már, de nem nagyon lehet ellene tenni. 0w-s hidegoldali jelzésű motorolajat célszerű használni"
|
|
| |
Gebriel | Dátum: Szerda, 2013.12.04, 20:16:39 | Üzenet # 10 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Állapot: Offline
| 0W olaj az felejtős BA-ba nem olyan vékony olajra van tervezve a motor. Ferrari motorok illesztése van 0W olajra méretezve. Békéscsabai Mazda mindenben 0w olajat ajánlgat még az RX-8-ba is amikor a kimondottan wankel specifikus olaj is 10W-s.
Tökéletes BA motor új korában 5W-30 olajjal kellett használni.
|
|
| |
middleaged | Dátum: Szerda, 2013.12.04, 21:47:42 | Üzenet # 11 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| Gebriel, Köszi a választ,de sajnos a kérdés maradt:norm.,hogy ilyen magas a hidegindításkori alapjárat?
Az üzenetet módosította: middleaged - Szerda, 2013.12.04, 22:57:54 |
|
| |
Gebriel | Dátum: Csütörtök, 2013.12.05, 08:21:57 | Üzenet # 12 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Állapot: Offline
| BA-nál normális így van megcsinálva. Az én BA 1.5 is ilyen volt 7 évig volt meg és nem volt semmi baja vele, meg amúgy is pár másodpercig van ilyen magas fordulaton utána már esik is.
|
|
| |
middleaged | Dátum: Péntek, 2013.12.06, 11:33:46 | Üzenet # 13 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| Gebriel, Igaz,a következő olajcserénél meg már bátrabb leszek, 5w30.
|
|
| |
Gebriel | Dátum: Péntek, 2013.12.06, 13:56:12 | Üzenet # 14 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Állapot: Offline
| 5W-30 akkor rakjál a motorba ha tényleg jó állapotú a motor, ha nem akkor inkább 10W-40
|
|
| |
middleaged | Dátum: Vasárnap, 2013.12.22, 19:11:59 | Üzenet # 15 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Állapot: Offline
| Ez az extrém párásodási hajlam,- nincs rá jobb szó-őrjítő. A minap 5-en utaztunk, szinte végig fullon kellett nyomatnom a fűtést, hogy minden ablakon kilássak. Az ajtókléderek szerintem jó állapotúak, és jól zárnak, ha nem is kéthetente, de havonta kezelem is őket. Induláskor hideg levegővel nyomatom a szélvédőt, ami hatékonyan tisztán is tartható, majd ha már van meleg levegő, akkor meleg levegő+ fűtőmotor max-on, máshogy nem élek meg. Van a klímakapcsolón kivül 7 gomb, hogyan tehetném hatékonyabbá a páramentesítést?
|
|
| |