Csütörtök, 2024.03.28, 17:02:36
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT - Gokusan (323f 2.0 V6)
1995 2.0i V6 GT - Gokusan
GokusanDátum: Hétfő, 2011.04.04, 10:29:33 | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok srácok, most regisztráltam nemrég, Janika iwiwen küldött üzenete miatt smile
Nagyon örülök hogy megtaláltál.

Lenne is már egy kérdésem, leömlő, esetleg komplett rendszer beszerzésében tudnál e segíteni, hátsó dob már van ( supersprint, 6 hengereshez biggrin ) Az van már fent.
És még egy kérdés, gyári ecu-t felhúzni kicsit, nem tudsz-e rá valamit/valakit?
Neked mennyit dobott érezhetően, a leömlő, rendszer?
Köszi szépen

Hova tudok képeket feltölteni?

 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.04.04, 11:16:32 | Üzenet # 2
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia Gokusan!

Én is örülök, hogy megtaláltál minket! Kérdésedre a válasz: én az ebay-en vásároltam a leömlőt elég magas font árfolyam mellett Angliából. 43000+12000 posta költség, tehát 55000-be került. Érezhető az akusztikai és teljesítménybeli növekedés is.
Szerintem 15-20 Le-t biztos, hogy hozott. Egy Seat Leon 1.8 T-vel versenyeztem a minap, amely 180 LE-t tud, fej-fej mellett haladtunk kettesben, hármasban is csak nagyon lassan tudott elmenni: 150-nél két autó hossznyival győzött. Gyárilag ez a Leon 7,8 alatt van százon, de azért ennyit nem segített a leömlő+a rendszer. A gyári 9,4-ről talán 8,8-9,0-re javulta gyorsulás.
A leömlő a gyári katalizátor közepéig ér, tehát onnan egy komplett hátsó rendszer szüksége. Én Budapesten a Dinamit-Dobhoz vittem az enyémet: vittem egy sport katalizátort, egy gázgyorsítót, meg egy japán stílusú hátsó dobot. A leömlőt én raktam fel. Tulajdonképpen az alkatrészeket összekötő csöveket, a hajliításokat, a tartókat és gumibkokat végezték el 40000-ért. De minden pénzt megért. Nagyon király a hang is és erősebb az autó is.

Összegezve

Leömlő 55000
Sport katalizátor 25000
Gázgyorsító 7000
Japán dob 10000
Dinamit-dob munkadíj 45000
---------------------------------
Összesen 142000 magyar forint

Szóval ha érdekel itt egy link az ebayról! Ja és nagyon hamar megjön 2-3 munkanap. Én pénteken rendeltem és szerdán jött meg:

http://viewitem.eim.ebay.hu/MAZDA-M....tem

Chipet én is szeretnék, találtam (igaz Pesten) hozzám közel egy MMC Chiptuning nevű céget, akik 50-55 ezer körül a gyári teljesítményt 160-165 LE-re felhúznák és a nyomatékból 200 Nm-t varázsolnának. Az már nem gyenge. Itt a link:

http://www.autochip.hu/

Ja és végül képeket a hozzászólásnál alul a Fájl csatolása pontnál kell tallózni, majd a kép mellett megjelenő $ IMAGE1 $ feliratot kell a hozzászólásba bemásolni. Előnézetben meg is nézheted, milyen is lesz a hozzászólásod.

Hát ennyit tudtam hirtelen segíteni.

Üdv

Csatolmányok: 6760031.jpg (41.8 Kb)
 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.04.04, 11:20:11 | Üzenet # 3
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Azt elfelejtettem megkérdezni, milyen évjáratú a masinád???
 
GokusanDátum: Hétfő, 2011.04.04, 11:24:59 | Üzenet # 4
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hmm, hát köszi szépen a kielégítő választ.

A baráti körömben volt egy 3-as Golf Gti 8v, na azt vertem, bár elég jól jött 160-ig.
Amit viszont nem tudok fogni 160 után,elmegy és ad 2-3 kocsit és távolodik sajna az egy Fiat Bravo Hgt 2.0 Sor 5, 155 le, egy rendszer van csak a barátomén, leömlő nélkül. És mégis nagy a különbség a két kocsi közöt...aztkell hogy mondjam....kiváncsi lennék a leömlővel mennyivel jobban lennék ott.

Amugy 1995 11-ik havi

És eladó az autó! sad

http://www.hasznaltauto.hu/auto....4649978

Az üzenetet módosította: Gokusan - Hétfő, 2011.04.04, 14:18:10
 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.04.04, 16:05:33 | Üzenet # 5
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hát azért azt illő megverni :-)

Szerintem ne add el, nagyon jó kis autó. Nekem a szívem szakadna meg ha meg kellene tőle válnom. Fel tettem a képeket a használtautóról:

Csatolmányok: 6917939.jpg (52.6 Kb) · 8553601.jpg (63.0 Kb) · 6365795.jpg (42.5 Kb)
 
GokusanDátum: Kedd, 2011.05.31, 00:00:18 | Üzenet # 6
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok, nem fogom eladni! smile

Megyek ki melózni, lesz pénz és, szeretném...hát hogy is mondjam...turbósítást..:D
Ésdupla, külön rendszert, leömlőtől végig.

Turbosítás erre a motorra? Valaki tud róla valamit? Köszi
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.05.31, 05:39:19 | Üzenet # 7
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Naná! Jó helyen jársz, mert én is szeretném. Ebayen komplett kitt 1200 dollártól kb. 300-350 000 ft körül már olyan 360-400 pacit elő lehet csalogatni a kittel az autóból, DE ehhez kovácsolt dugattyúk, vezérmű tengelyek, szelepek, főtengely kell ami iszonyatosan drága.
Az olcsóbb kittel is 260-280 pacit elő lehet hívni a V6-ból apróbb módosításokkal, nem nagyon kell a motorhoz nyúlni.

Speed Daddy - TBK-FP93V6-19 - 1250 dollár (komoly cucc)


Xedos-shop.de - 429 Euro (alap)
Csatolmányok: 0447926.jpg (200.5 Kb) · 0519434.jpg (61.1 Kb)
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.05.31, 14:35:55 | Üzenet # 8
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
beszelgettem en is a csabaiakkal a turbositasrol, megoldhato a kitekkel, tenyleg annyit kell szem elott tartani, hogy mi terrhelodik, es foleg mennyire. magyarul milyen fordulatszamtol, es milyen nyomason...mert egy adott nyomason tul mar a gyari alkatreszek nem birjak...

..maga a magasságos..
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT - Gokusan (323f 2.0 V6)
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben