Szerda, 2019.09.18, 21:55:47
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1997 1.5i 16V - Meszics (üdv új tagunk :))
1997 1.5i 16V - Meszics
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 17:55:13 | Üzenet # 1
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok! bocs hogy ide írok csak még nem ismerem az oldalt annyira.......
Szóval én nem rég lettem f tulajdonos, és máris a bűvkörébe kerültem, de egy két dolog mellet nem nagyon tudok szemet hunyni.
Tehet az egyik ami nem is nagyon akadályozna, csak különös /lefotóztam/ hogy az egyik csatlakozómban egy reed relé és vele sorba kötött ellenálás található, először arra gondoltam, hogy valamelyik szondát vagy akármit probáltak meg hellyetesíteni, de semmit nem lehet helyettesíteni szakadással mivel, ha nem kerül mágnes a közelébe nem jelenik meg az ellenálás. Érdekelne hogy nektek mi van oda kötve 1.5ös motor van a vasban.
A másik dolog is még megoldásra vár az ABS lámpa, időnként kidobja teljesen rapszódikussan, hol hosszabb hol rövidebb időre, de ettől függetlenül is néha lassításnál rugdóssa a pedált, leginkább ok nélkül.
Két dolog is van amire gondoltunk talán az álás miatt ugyan is osztrákból van és pár hónapot várt rám, a másik hogy az első fékmunkahengerek berohadtak és még ez sem lett orvosova, nem tudom majd kiderül.
Talán előszörre ennyi érdekelne. bárki válaszát várom..
hálás köszönet Meszics
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 18:02:13 | Üzenet # 2
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Na szóval az első dologról fogalmam sincs, hogy mi. Utoljára a biciklim sebességmérőjén láttam hasonlót smile
A második már érdekesebb. Nézd meg a fékfolyadék szintet. Egyszer nekem alacsony volt és gázadásnál mindig felvillant az ABS visszajelző. A folyadék olyankor hátramozdult a tartályban és a jeladó "szabaddá" vált.
Nézd meg a fékek milyen állapotban vannak. Általában a fékmunkahengerek nem szoktak berohadni, inkább a dugattyúk a féknyeregben, de ettől lehet. Az állás miatt tavaly tavasszal nekem is berohadt első féknyergem, de nem világított a visszajelző és a pedált sem rugdosta, szóval lehet a fékmunkahenger is.
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 20:47:59 | Üzenet # 3
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
legrosszabb esetben ABS szenzor, vagy eppen a jelado kabelszakadasa...de egy latlelet soha nem art. muti a fenyfeket a csatlakozorol, de nagy biztonsaggal allitom hogy csak berhelt dolog lehet, mer ilyet meg soha nem lattam a kocsiban, se ketliteresben se egyotosben.

..maga a magasságos..
 
meszicsDátum: Kedd, 2011.09.27, 21:12:20 | Üzenet # 4
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok! köszönöm a válaszokat!
Sajnos holnap dolgozok, de ha itthon leszek teszek még fel képet a kokány panelról. Egyépként meg van az osztrák szervízkönyve kb 180 ezerig, szóval bízok benne, hogy a szervízben nem kóklerok dolgoznak....... smile de amúgy is elakartam menni autovillamosságihoz az ABS lámpa miatt hát ha ki lehet olvasni, hogy melyik jeladó rosszalkodik. A szerelőm szerint várjak még egy kicsit mert neki is kintről behozott mercije van és lehet, hogy csak elkoszolódtak a jeladó, de már mentem vele 300 at és tóvábra is időnként kidobja. Egyépként a fogyasztás sem vészes annak ellenére, hogy fogott a bal első tárcsa, meg jó párszor megrajtoltam a gépet. biggrin
és így is 7 körül alakult, mi lenne ha spórolóssan haladnék
Háát végszónak még annyit, hogy elsőre nekünk nagyon úgy tünt, hogy ezen a verdán csak természetes öregedéssel együtt járó "hibák" vannak. Egy nőcié volt fenn van facebookon de sajnos nem nagyon látogatja az oldalát sad
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.09.27, 23:10:04 | Üzenet # 5
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
lehet egeszen baratsagosan itatni a gepet..ez az egyotosre kivaltkeppen igaz. 6.2-es volt a legjobb fogyasztasom..most 220ezer van benne. a jelado eselyes elfaradni, de ugyanennyi eselye van egyszeru kontakthibanak lenni. ha neadjisten odacsapodott valamelyik kerek, hajlamos elszallni. ismerettsegi koron belul eddig barkinek abs jelproblemaja volt mindenki meguszta kontakthibaval.

..maga a magasságos..
 
meszicsDátum: Szombat, 2011.10.01, 17:35:38 | Üzenet # 6
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Na szevasztok! Tehát a kókány panel, nos most megvizslattam, de hülyeséget mondtam mer párhuzamosan van az ellenálás a reedre, szóval a csatin az ellenálás van kivéve ha zár a reed mer akkor rövidzár. lehuztam járó motornál de semmi. nem nagyon tudom kinyomozni hova megy kideríthetőbb lenne ha valaki meg tudná nekem nézni hogy neki mibe van ez bekötve.
Amugy fel lett újjítva az első tárcsa meg be volt rohadva a munkahenger, most már ez is pipa. smile
Most más is van a hátsó fékdobnál van állítólag valami után állító ami folyamatosan fék közeli állapotba tartya a pofákat nekem ez állítolag k**vaára elrohadt és mindig visszamegy alap állapotába a fékpofa ezért fog lentebb a fékem, de amúgy az új tárcsákkal így sincs okom panaszkodni smile
Esetleg nincs valakinek a fórumon eladó villanyos antennája? Az egyik mazda bontóba 10 pénzé adnának, pffffff megkérdeztem hogy mennyit engednek a feléből de nem válaszoltak biggrin
Csatolmányok: 7003666.jpg(169.9 Kb) · 5766659.jpg(118.1 Kb) · 7355647.jpg(124.3 Kb)
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.10.01, 18:54:14 | Üzenet # 7
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ha hazaerek megnezem mi az gobozes..de pontosan meg nem ertem...
a fekednel egy utanallito van, ami feszesen tartja a fekbeteteket..altalaban a lamella szokott meghalni, bontobol potolhato..de..nem nagyon adjak kulon:(
antennat is erdemes megvizsgalni, nagyreszt a muanyag fogaslec adja meg magat a zsirzashiany miatt, meg az ido. bontosok tudjak h az univerzalis elektronyos antennakat nem lehet beepiteni a szar rovidsege miatt..ugyhogy kitartjak...

jani tata, juteszembe, te vegul kihajgaltad ?


..maga a magasságos..
 
meszicsDátum: Szombat, 2011.10.01, 21:07:02 | Üzenet # 8
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Az enyémen sajnos már nem a régi volt, csak egy kis fütyi log ki a gépből ami nem fog semmit 10 centis sad
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.10.01, 22:05:46 | Üzenet # 9
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nem sajnos. Nekem az antennában nincs semmi!!!! Se huzal, se semmi, csak a fogaskerék. Amikor FM-re váltok, a motor jár, de nem tolja ki az antennát, mert nincs mivel... Erősen gondolkodom, hogy kikötöm és lefalazom a helyét...
 
JanikaDátum: Péntek, 2011.10.21, 20:35:40 | Üzenet # 10
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Milyen évjáratú a géped?
 
meszicsDátum: Hétfő, 2011.10.24, 13:01:10 | Üzenet # 11
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
1997 es még a régebbi mazda jeles, de őrültem is neki mer ezeket még japán környékén gyártották
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.10.25, 00:27:27 | Üzenet # 12
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ezeket Japánban két helyen gyártották: Hiroshimában és Hofuban.
 
meszicsDátum: Szerda, 2011.10.26, 22:00:58 | Üzenet # 13
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
és milyen tipusú riasztót szereltél?
 
meszicsDátum: Szerda, 2011.10.26, 22:15:06 | Üzenet # 14
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
bocs de most kidőlök majd írjatok!!! csöcsi
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.10.27, 22:06:36 | Üzenet # 15
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a mostanit assszem mistral max 3nak hijjak. de elvileg minden riasztohoz szinte egyforma a tyukbelkoteg. pontoasabban mindegyik ugyanazt tudja, szinkodtablat meg ugyiss adnak hozza. de ha nem asse nagy baj, mer ugyis megegyezik valamivel smile ilyen a piacgazdasag :d

eccer a feher kocsiba bekrepalt a cucc, nem volt hatotav, meg ienek. mondom egy villnyos csokanak, testver heggesszel man ra valami antenat, jeladot, csak menjen..emberunk leengedi a muszerfalat, elohuz ket "macintosh hazat" huh, mondom ebbe van dolej, aszongya ez csak a ket ablakemelo modul. a riasztodoboz keccer akkora, se jelzzes, se felirat, se leiras, se semmi, csak h made in usa. aszongya villanyoskam, -teso, tegyuk vissza, mer asse tudom hun vannak benne a csavarok.. uhogy az elobbi allitasaim ilyen esetekre nem igazak.

de gondolom nem magyarorszag allamadossagat akarod riasztora kolteni (multheten mar majnem meggyoztek, h mien kurva jo nekem a blackberrymrol beinditani a kocsit, rongyos 600 eurojer) ugyhjogy az atlagos riasztoknal a zarvezerlest, meg a taviranyitotanitast meg lehet oldani. ha be akarod kotni a uzemanyagtiltast akkor viszont erdemes szerelohoz fordulni, egyreszt mer feleljen o azer amit kotoget, masreszt ha a tiltorele megzakkan, van kit szidni.

harmadreszt a villanyosantenna eseten mar meghajto tranzisztoroknal tartottal, tehat parhuzamos nem lehecc az elektronikaval. (juteszembe ma beszart a meg mukodo egyetlen peldany a piros auton is)


..maga a magasságos..
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1997 1.5i 16V - Meszics (üdv új tagunk :))
  • Oldal 1 / 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2019Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben