Szerda, 2024.04.24, 22:29:38
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5 V6 KLZE - Janika (Az első autóm, amely az utolsó is marad!)
1995 2.5 V6 KLZE - Janika
McCoyDátum: Szerda, 2014.04.16, 05:54:14 | Üzenet # 301
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 84
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen komoly smile
 
BorosDátum: Szerda, 2014.04.16, 17:20:45 | Üzenet # 302
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Bitang ülések! Grat hozzá!

Hol keresgéled ezeket a cuccokat?
 
JanikaDátum: Szerda, 2014.04.16, 18:34:01 | Üzenet # 303
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Köszi srácok! Ez csak egy ülés Boros smile A szokásos helyeken keresgélek: eBay, Yahoo

Ma fel is került a merevítő, amelynek felszereléséről később útmutatót is feltöltök.





Csatolmányok: 1683668.jpg (90.1 Kb) · 1441468.jpg (126.2 Kb) · 6121204.jpg (83.9 Kb)
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 11:45:01 | Üzenet # 304
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Új hátsó smile





Csatolmányok: 1004210.jpg (170.1 Kb) · 8166072.jpg (157.1 Kb) · 4662257.jpg (173.3 Kb)
 
KikeDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 13:29:36 | Üzenet # 305
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
csecse lett a verda. bocsi nem értem oda múlthéten iszonyat elvagyok most havazva. Péntek? smile
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 15:17:31 | Üzenet # 306
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Persze! Picit korábban kezdünk, 7-kor.
 
middleagedDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 15:30:50 | Üzenet # 307
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ötletem sincs,mitől nézhetne ki még jobban. hands Talán erre mondják azt,hogy letisztult.
Amúgy én is ilyen "szárnyat"szeretnék,ettől hátra lehet látni. smile
 
KikeDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 15:34:52 | Üzenet # 308
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ok az jobb is nekem smile meló van mi? majd akarok is kérdezni mert olvastam a Michelinről
 
KikeDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 15:35:15 | Üzenet # 309
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
middleaged, az enyémtől is biggrin
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2014.05.08, 15:41:26 | Üzenet # 310
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sajnos a hírek igazak Kike, meló van még egy évig.

Middleaged, itt véget ért a küllem tovább fejlesztése. Jöhet a többi smile
 
tom4898Dátum: Vasárnap, 2014.05.18, 16:05:13 | Üzenet # 311
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hali! alapjárati fordulatszám problémám van , kormányzáskor , fékezéskor leesik a fordulatszám ill. leáll a gép. Ja 2.0 v6  valakinek ötlet? Lambda esetleg alapjárati motor ? ( utóbbit nemrég cseréltem ) Egyébként időszakos probléma, ha gondol egyet akkor minden normalizálódik.
Tamás voltam szigethalomról.
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2014.06.29, 11:39:24 | Üzenet # 312
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Tom, az elso hengersor tomites a jobb szelen el szokott engedni, az innen szivargo olaj hamarosan a generatorba jut. diodahid meghibasodast okoz, szerintem ez kezdodik nalad.

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2014.08.03, 16:29:34 | Üzenet # 313
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nos a nemrég vásárolt cuccok közül a JDM ECU (KF33) került ma kipróbálásra smile Tudtam, hogy működni fog elsőre, de azért kipróbáltam, hisz a japán belpiacos motorban agresszívabbak a vezérműtengelyek, magasabb kompresszióval bírnak a dugattyúk, kopogás érzékelő van beszerelve, plusz 105-ös oktánszámú az üzemanyag és 180 km/h-nál tilt az elektronika.
Ezek együttesen azt eredményezték, hogy az autó beindult, lassan gyorsítva veszi a fordulatot, de hirtelen gázadásnál durrog, nem gyorsul, nagyon nagyon lassan emelkedik a fordulat. Lehet vele közlekedni, de az autó kb. 70-80 lóerőt teljesít, hisz nem azok az alkatrészek vannak még a motorban, amelyekhez hangolva lett. Érzéseim szerint a gyújtás időzítés totálisan más: az alapjárat 900 körül van (bőven magasabb, mint az eredeti 700), és a gyorsításkor érződő torpanás is ezzel magyarázható. Próbálgatni kellett volna az elosztó elfordításával javult volna-e a helyzet, de nem vártam csodát, ha bent lesz 2.5 akkor ahhoz igazítom smile Pozitívum, viszont, hogy az autó hangja sokkal öblösebb lett tőle biggrin
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2014.08.03, 16:51:07 | Üzenet # 314
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
És néhány kép smile



















Csatolmányok: 3323028.jpg (102.8 Kb) · 6668600.jpg (62.5 Kb) · 4777442.jpg (93.3 Kb) · 3326769.jpg (86.2 Kb) · 9534423.jpg (111.3 Kb) · 5571817.jpg (93.5 Kb) · 6234916.jpg (198.5 Kb) · 7502945.jpg (171.8 Kb) · 9278458.jpg (98.4 Kb) · 2378374.jpg (189.1 Kb)
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2014.08.03, 16:53:42 | Üzenet # 315
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Csatolmányok: 4152514.jpeg (104.3 Kb)
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5 V6 KLZE - Janika (Az első autóm, amely az utolsó is marad!)
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben