Szombat, 2019.05.25, 23:16:14
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5 V6 KLZE - Janika (Az első autóm, amely az utolsó is marad!)
1995 2.5 V6 KLZE - Janika
JanikaDátum: Hétfő, 2014.12.29, 16:32:41 | Üzenet # 316
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nyári tali óta sokat állt az autóm, próbáltam egy merész fék projektbe beleugrani, de túl sok módosítást követelt, úgy hogy maradt egy felújított Mazda6 fékrendszer előre:



Plusz újabb finomságok érkeztek japán barátaimtól smile Első körben egy rossz állapotú, ám Mazdaspeed sportkormány, amelyet a Momo készített nekik anno.





Aztán Németországból egy 5,7kg-os Fidanza acél lendítőkerék amely a 2.5-ös motor projekthez kell majd smile



Egy halom cuccal készülök a 2015-ös évre, amelyek között van a második ülés is:



Jelenleg a (holtidényben) a 2.5 KLZE projekt zajlik. Hengerfejek síkolása és szimeringezése jön. Később meglátogatjuk a Havassy Motorsportot egy kis főtengely könnyítés érdekében smile
Csatolmányok: 6524111.jpg(85.9 Kb) · 9152131.jpg(77.2 Kb) · 4505196.jpg(125.5 Kb) · 1837495.jpg(84.2 Kb) · 4814946.jpg(29.7 Kb)
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2015.02.15, 16:18:45 | Üzenet # 317
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sajnos rossz híreket kaptam Havassy-éktól... Egyedi gyártási technológia miatt nem vállalják a főtengely könnyítését, ezért kénytelen vagyok máshonnan leszedni a forgatott tömegből. A megoldás a főtengely ékszíjtárcsára esett, mivel a lendítőkereket már korábban beszereztem. Az új OBX ékszíjtárcsa bő 1,8kg-mal könnyebb, mint a régi!!!
 
JanikaDátum: Péntek, 2015.05.15, 04:27:07 | Üzenet # 318
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
D2 futómű letekerve smile



Felső plusz alsó toronymerevítő hátra

Csatolmányok: 2391169.jpg(73.8 Kb) · 3219223.jpg(59.8 Kb)
 
BandiDátum: Péntek, 2015.05.15, 12:46:30 | Üzenet # 319
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szép lett!
Amúgy gratu a motorhoz, láttalak youtube on hogy már működőképes a kicsike.
 
McCoyDátum: Hétfő, 2015.05.18, 18:43:59 | Üzenet # 320
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 84
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ma láttam club323f.uk-n hogy igencsak belemásztál a "lecsóba"... Digit kílma és társai, gratuláció smile Jöhetne már ide is egy kis összefoglaló smile
 
JanikaDátum: Hétfő, 2015.05.18, 19:07:26 | Üzenet # 321
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Holnap dobok fel egy kis történeti áttekintést smile
 
BandiDátum: Péntek, 2015.07.10, 10:18:50 | Üzenet # 322
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Janika!

A képen látható hátsó szárny már gondolom nincsen meg, de nem tudod honnan tudnék szerezni esetleg egyet "olcsóért" ?

Bocsi a nagy kép linkjéért, de nem tudom hogy lehet kicsinyíteni xD


Az üzenetet módosította: Bandi - Péntek, 2015.07.10, 10:19:52
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2015.07.30, 10:06:32 | Üzenet # 323
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nagyon ritka ez a fajta szárny. Ez egy MS RX7 szarny replika változata BA-hoz. Az osztrákok gyártják, azt hiszem a Pakfeifer cég. Nem nagyon láttam belőle azóta, a jelenlegi tulajjal leszedették a rend éber őrei.
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2015.11.22, 16:22:01 | Üzenet # 324
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Gondoltam adok életjelet magamról, mert eléggé elhanyagoltam az oldalt és a profilomat. :)

Tavasszal megejtettem a moci cserét. A réginek semmi baja, egyzerűen több paripára vágytam smile 2 évig dolgoztam a projekten saját erőből, rengeteg utána járással, de moost megvalósult: egy eredeti belpiacos 200 lóerős 2.5 V6 rejtőzik a motorháztető alatt, 224 Nm-rel a főtengelyen smile Brutálisat megy az autó! A rengeteg apró módosítás miatt még több is van benne, ezt merem állítani.









Csatolmányok: 0917238.jpg(94.5 Kb) · 1934168.jpg(74.0 Kb) · 0507932.jpg(115.8 Kb) · 9265421.jpg(95.5 Kb) · 4096591.jpg(72.5 Kb)
 
JanikaDátum: Péntek, 2016.01.29, 17:30:26 | Üzenet # 325
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
biggrin rendicsek
 
yakus29Dátum: Csütörtök, 2016.07.28, 14:40:37 | Üzenet # 326
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 4
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nem semmi surprised Nagyon szép a gépezet. Biztos nagy élvezet vezetni is. biggrin
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5 V6 KLZE - Janika (Az első autóm, amely az utolsó is marad!)
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2019Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben