Jó kis upgrade ez! Ha nem vagy megelégedve a gyári féked teljesítményével, javítsd fel egy picit az első szériás Mazda 6 kétliteres dízel első fékrendszerével!
A tárcsa átmérője 323F esetében 274mm, míg a Mazda 6-osnál 283mm. A betétek hasznos területe a 6-os esetében nagyobb, mivel a tárcsa alakját követi.
323F vs 6 féktárcsa
323F vs 6 féknyereg
Paraméterek (fent-323F, lent-6):
Le- és felszerelése igazán egyszerű! A 323F csonkálványon lévő két illetve a gumi fékcső csavarját kiszeded. Leemelheted a féknyerget és a tárcsát. A folyamat visszafelé ugyanez, mivel a Mazda 6-os féknyereg két furatának középpontja 16cm-re van egymástól, amely pont megegyezik a 323F csonkálványán található furatainak távolságával:
Egy apró módosításra lesz szükséged! A nagyobb tárcsák miatt a hővédő lemez tetejét kissé feljebb kell hajtani, hogy ne érjen bele:
Természetesen ezután szigorúan LÉGTELENÍTSÜK a fékrendszert és élvezzük a végeredményt: