Péntek, 2024.11.22, 08:55:15
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 2 / 2
  • «
  • 1
  • 2
A fórum moderátora: Janika  
Alapjárat ingadozás (lambdaszonda)
csimarlaszloDátum: Szombat, 2022.01.01, 10:38:38 | Üzenet # 16
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szervusztok nem tudom mennyire aktuális még a kérdés az alapjárat ingadozás le áll lasitásra erősen vissza esik majd akár 2-3000 ezres fordulatig felpörög és ott marad probléma. Nekem is ugyanez volt első körben Az EGR szelepet és az alapjárati motor tisztitást csináltam meg. Ezután az utastér és a motortér közti gázbovdent ellenőriztem mert alaphelyzetben teljesen elengedettnek kell legyen de rá jöttem hogy szorult és hol elengedett túlzottan hol megszorult WD40-el befújva megjárattam hogy kézzel is szabadon lehetett már utána mozgatni. Ezek után jött a gyújtás elosztó fedél és rotor cseréje új gyújtókábelek gyertya, MAF érzékelő tisztítás. És ezek után egy akkumulátor saru leszedés újra indítás hogy az ECU újra mindent be állítson az autón ez általában 1 perc alatt meg is történik és beállítja az autó saját magának az összes automatikát. Mehet ezek után a teszt vezetés hogy az elektronika az üzem meleg állapotokat is betudja állítani. Ezek után az autóm tökéletesen leszabályzot hidegen és melegen is 800as fordulatig enyhe gáz adásra ugrik! A fogyasztásom is csökkent és teljesen szuper lett! Felsorolom milyen jelenségek voltak amiket okozott a fent sorolt  javítások előtt: Alapjárat 900 és 1200 között ingadozott meleg motor esetén akár 2000 fordulat fölé ment és egy tapotat sem ment lejjebb (itt jöttem rá egy érdekességre hogy a gázpedál alá téve a lábamat felfelé nyomva finoman az alapjárat vissza esett ekkor jöttem első körben rá hogy a gázbóvden szorul és megkell javítani)  gáz adásra nem reagált rendesen erőtlen sőt néha rángatott max 3500 és 4000 es fordulatnál kezdett magához térni , hirtelen fékezés esetén a fordulatszám 400 alá zuhant egészen akár addig hogy az autó ledadogott és újraindítani sem nagyon lehetett! Iszonyat kényelmetlen helyzetekbe hozva az embert egy körforgalomban hirtelen belépéskor leállt életveszélyes helyzetekbe sodorva.... Továbbá a rádió adott további érdekes jelenséget elkezdett enyhén gázadásra elnémulni vagy mintha valami zavarná... Ezek a javítások után az autó olyan élményt nyújt amit úgy hívnék Imádom nagyon kezes kocsi és iszonyat jó út tartása van. A fent említett javítások pediglen egy ügyes férfi de egy nő is megtudja csinálni.
 
  • Oldal 2 / 2
  • «
  • 1
  • 2
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben