Szerda, 2019.12.11, 07:45:22
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Segítségek, útmutatók, szerelések, tuning » 323F » Hibakód kiolvasás (Vissza-visszatérő praktika!)
Hibakód kiolvasás
JanikaDátum: Kedd, 2011.03.29, 19:20:15 | Üzenet # 1
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Na szóval. Mindig elfelejtjük mit hová is kell kötni a diagnosztikai csatiban, mit is kell figyelni, így most írásosan is szentesítem:

1) Nyissuk fel a motorháztetőt, a bal első toronynál az akkumulátor mellett van egy fedél, amelynek a tetején a DIAGNOSTIC felirat olvasható. Fel kell nyitni.



2) Most a képen látható módon járjunk el. A GND és TEN pontokat egyszerűen egy darab dróttal, vezetékkel, gémkapoccsal kössük össze, míg a FEN és +B pontokra egy sima LED-et kell illeszteni. Nem kell elé ellenállás. Értelemszerűen a +B-re illesszük a LED pozitív ágát. Általában a LED hosszabik lába a pozitív.

3) Most rá kell adni a gyújtást, de nem kell indítani. Visszatérve a csatihoz a már előzőleg illesztett LED-en figyelni kell a villogások számát. A hibát úgy adja tudtodra az ECU, hogy hosszúakat és rövideket villog. Példa: villan egy hosszút, ez lesz a hibakódban az első számjegy az 1-es, majd kb. 1 mp szünet. Ezután villog hét rövidet, ez lesz a hibakódban a második számjegy a 7-es. Tehát az ECU-ban (elektronikus vezérlő egység) tárolt hiba a 17. A hibakód táblázatból rögtön kikereshető a hiba, amely ez esetben a fűtött oxigén (lambda) szonda.





4) A vezérlőegység mind addig villogja a hiba kódo(ka)t, amíg nem törlöd. Ezt úgy teheted meg, hogy leveszed az akkusarut és kb. 10 másodpercig lenyomod a fékpedált. Erre azért van szükség, hogy az esetleges "kóbor áramok" kisüljenek. Ezután az akkusaru mehet vissza és gorulhatsz tovább.
Csatolmányok: 0137204.gif(8.7 Kb) · 7798501.jpg(11.2 Kb) · 8934138.jpg(98.9 Kb)
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2012.07.12, 22:31:43 | Üzenet # 2
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
További hibakódok:
13 Nyomás érzékelő
71 Injektor hiba (elülső hengersor 1.5, 1.8, 2.0 V6)
73 Injektor hiba (hátsó hengersor 2.0 V6)
 
KikeDátum: Péntek, 2012.07.20, 07:50:40 | Üzenet # 3
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A nagytalin megnézzük milyenek jönnek elő még... :'(
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2012.07.22, 17:55:50 | Üzenet # 4
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sajnos előjöttek... sad
 
szikla008Dátum: Kedd, 2012.07.24, 08:39:32 | Üzenet # 5
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!
Janika a Gárdonyi találkozón megállapította, hogy 4-es hibakódom van...
Alánéztünk az autónak de seholsem találtuk a főtengely helyzetjeladóját.

tudna nekem valaki segíteni, hogy hol lehet

üdv:
ádám
 
szikla008Dátum: Kedd, 2012.07.24, 17:42:02 | Üzenet # 6
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Hírnév: 0
Állapot: Offline
köszönet szmuda gergőnek!

a gyújtásmodulban található meg, ha még valakinek is ez lenne a gondja
 
vitamin101Dátum: Szombat, 2013.01.05, 23:38:16 | Üzenet # 7
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni a következőkhöz. Nemrég sikerült a sírból visszahoznunk egy 99-es 323 BJ-s Mazdát 99-es évjárat. Viszont van egy két kellemetlen dolog, amire egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi lehet. A hibakód jelző villogja a 11-es és a 47-es, de néha a 47-es helyett a 45-ös hibakódot. Állítólag, ahogy körbeérdeklődtem a 11-es az a beszívott levegő hőmérséklet jeladó hibáját jelzi, de én ilyen alkatrészt nem találok a járgányba...
A másik az állítólag a súlyérzékelőjé lesz az utasoldalon.. Nem tudjátok esetleg hogy lehetne kikerülni a technológiát..
Várom megtisztelő válaszotokat, ötleteiteket.
 
JanikaDátum: Szerda, 2013.01.09, 23:37:16 | Üzenet # 8
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A 99-ES MAZDÁRA NEM ÉRVÉNYESEK EZEK A HIBAKÓDOK. OTT MÁS TÁBLÁZAT ÉRVÉNYES.
 
GebrielDátum: Csütörtök, 2013.01.10, 12:42:21 | Üzenet # 9
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
(vitamin101)
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni a következőkhöz. Nemrég sikerült a sírból visszahoznunk egy 99-es 323 BJ-s Mazdát 99-es évjárat. Viszont van egy két kellemetlen dolog, amire egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi lehet. A hibakód jelző villogja a 11-es és a 47-es, de néha a 47-es helyett a 45-ös hibakódot. Állítólag, ahogy körbeérdeklődtem a 11-es az a beszívott levegő hőmérséklet jeladó hibáját jelzi, de én ilyen alkatrészt nem találok a járgányba...
A másik az állítólag a súlyérzékelőjé lesz az utasoldalon.. Nem tudjátok esetleg hogy lehetne kikerülni a technológiát..
Várom megtisztelő válaszotokat, ötleteiteket.


A légtömegmérőbe van integrálva nagy valószínűleg csak elkoszolódott féktisztítóval el kel takarítani.
Az súlyérzékelőre lehet neten kapni egy kis elektronikát amit helyette kell bekötni vagy egy jó ülésből át kell rakni. Amúgy amíg ez a hiba fent áll a légzsák rendszer nem működik tehát ha véletlen baleseteznél ez idő alatt a légzsák nem fog kinyílni.
 
SanyiDátum: Szombat, 2013.03.23, 20:52:50 | Üzenet # 10
Közlegény
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!
Valaki próbálkozott már OBD 2 -es kiolvasással?
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2013.03.24, 06:47:45 | Üzenet # 11
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
szia Sanyi! Én már próbálkoztam, van hozzá átalakító csati is. Sajnos nem kommunikált vele az ELM 327-es eszközöm...
 
McCoyDátum: Szombat, 2013.03.30, 21:36:49 | Üzenet # 12
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 84
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Bármilyen mezei LED megteszi? Mert akkor ezt holnap megcsinálom magamnak.
 
McCoyDátum: Vasárnap, 2013.03.31, 10:16:18 | Üzenet # 13
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 84
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Egy hosszú villanás tehát 10-es hibakód, beszívott levegő hőmérséklet jeladó (IAT). Ez hol van illetve mit kellene csinálnom szerintetek?

Az üzenetet módosította: McCoy - Vasárnap, 2013.03.31, 10:32:11
 
EdemsDátum: Hétfő, 2013.04.01, 17:10:35 | Üzenet # 14
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ha folyamatosan világít akkor az azt jelenti hogy nincs hiba kód?
 
JanikaDátum: Kedd, 2013.04.02, 19:43:19 | Üzenet # 15
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
McCoy! Probálj egyet törölni, aztán 50km múlva újra megnézni, újra elő jön-e. Gyakran segít.
Edems! Ha csak világít nincs gond smile
 
Fórum » Segítségek, útmutatók, szerelések, tuning » 323F » Hibakód kiolvasás (Vissza-visszatérő praktika!)
  • Oldal 1 / 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2019Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben