Hétfő, 2024.11.25, 00:02:08
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
A fórum moderátora: Janika  
323f BA 1.5 be 1.8 as injektor+ECU beállítás
BandiDátum: Csütörtök, 2015.06.25, 10:29:28 | Üzenet # 1
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
http://ommszem.blog.hu/2007/02/25/csaloka_kis_ferdeszemu itt olvastam, hogy a kis 1.5 ösbe lehet egy pár pacit még tenni.
A kérdésem az lenne, hogy ez a valóságban hogy is van, hogy kezdjek hozzá.
Bár az ígért 8-10 lóerő nekem egy kicsit soknak tűnik, mégis kipróbálnám.
Így első hallásra egyszerűnek tűnik, de biztos hogy van benne egy-két csavar.

Tehát kezdésnek mondjuk a laikus bemegy és hoz a bontóból egy 1.8 as injektort.
Mondjuk be is szereli, de egyenlőre még nem lesz semmi változás, sőt azt se tudom, hogy így egyáltalán menne e az autó
ha igen akkor gondolom semmi nem változik, mert csak a régi beállításokkal adagolja az üzemanyagot.

Második lépésként át kéne hangolni az ecu-t.
Ezt egybe lehet e kötni egy chiptuningal ahol amúgy is behangolnák ?
vagy ha nem lehet akkor hol csináltassam, hogy álljak neki.
Amennyiben nem, mi van akkor ha utána szeretnék ciptuningot?
Akkor nem az alap 1.5 re fogják behangolni ?

Harmadikként pedig ez érdekelne:
Ha több üzemanyaghoz több levegő is kell akkor
nem kell másik leömlő is hozzá?

Egyenlőre ennyi, de ezt a témát szeretném ha kicsit részletesen átrágnánk.
Remélem tudtok segíteni smile


Az üzenetet módosította: Bandi - Csütörtök, 2015.06.25, 11:12:50
 
JanikaDátum: Hétfő, 2015.06.29, 18:55:12 | Üzenet # 2
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sajnos egy injektor cserével nem érsz el teljesítmény növekedést. Először komolyabb módosításokat kell eszközölni a motorban mert csak annyit fogsz vele elérni, hogy többet eszik az autó.
A legrosszabb hír viszont az, hogy az ECU nem chippelhető, szóval marad az írható ECU ami nem olcsó. Egyébként a 107 lovas 1.6-os MX3 injektorai optimálosabbak mint az 1.8-é. Az 1.5 injektorai 160cc szállít percenként, az MX3 192cc. És ehhez nem.kell piszkálni az ECU-t.
 
BandiDátum: Hétfő, 2015.06.29, 19:07:42 | Üzenet # 3
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Oké.
Akkor mondjuk beszerelem az mx3 as 1.6 os injektorokat. Azzal sem lesz még akkor teljesítmény növekedés ugye?
Mi lenne a következő lépés? Mondjuk motor téren.
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2015.07.05, 08:04:47 | Üzenet # 4
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Injektor csere előtt vezérműtengely köszörülést javasolnék illetve könnyített lendkerék beszerelését.
 
BandiDátum: Vasárnap, 2015.07.05, 16:49:03 | Üzenet # 5
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Értem. Úgy néz ki ez macerásabb lesz mint gondoltam smile
Lassan csak ki kell néznem péntekenként, mert így leírni mindent elég hosszú lenne.
Azért köszi.
 
KikeDátum: Kedd, 2015.07.07, 15:00:58 | Üzenet # 6
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Bandi, én nem bajlódnék ilyenekkel, sokkal nagyobb a anyagi ráfordítás mint amit nyersz vele, ha teljesítményt akarsz vegyél egy  Mazda 3 vagy 6 MPS-t oszt ennyi:D
viccet félretéve, sokat agyaltunk mi is ezen a dolgon de arra jutottunk,hogy az 1.5 halott téma, mocicsere 1.8ra mondjuk a BG-s motorra de akkor már ugye kell némi fék meg kábelköteg meg meg minden ... tehát, én nem bántanám a gépet.
 
BandiDátum: Kedd, 2015.07.07, 15:28:13 | Üzenet # 7
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Értem én smile
Mikor vettem ezt akkor még nem volt 1.8 sem 2.0 belőle, így maradt az 1.5
Most viszont nem cserélném le, mert nagyon szeretem és nagyon megbízható.
Így hobby szinten fogom fel a "tuningolást" ezért érdekelne miden lehetőség ezzel kapcsolatban még akkor is ha így az ember drágábbra jön ki mint ha venne egy másik erősebbet.
Idáig ami van:
Másik kipufofó rendszer
Jobb féktárcsák, fékbetétek
Bár még nem érkezett meg, de úton van a cold air rendszer.

Ezeken kívül keresek még járható utakat a picit jobb teljesítmény felé.
-------------------------
Ez volt az egyik, a másik pedig:
Én v6 ost nem láttam még gyári kék színben és a faceliftes belsővel. Valahol szerintetek fellelhető belőle?
Vagy jobban járok ha mondjuk vennék egy működő autót donornak és átpakolnék mindent ebbe a kaszniba?
De gondolom ez rengeteg erőfeszítéssel és plusz költséggel jár - gondolok itt arra hogy beletörnek a csavarok, régi szilenteket már nem raksz vissza stb...
 
JanikaDátum: Kedd, 2015.07.14, 16:43:04 | Üzenet # 8
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Az 1.5-ből nem sok teljesítményt lehet kihozni. Anno Skull tagunk egy kék faceliftes V6-ost megnéztünk. De rengeteg teendő lett volna vele. Nem egyszerű átépíteni V6-ra egy 1.5-öt. Totálisan különbözik a karosszérián és a beltéren kívűl minden...
 
BandiDátum: Kedd, 2015.07.14, 17:35:25 | Üzenet # 9
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 101
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Akkor viszont egyszerűbb lenne venni egy v6 ost és átfesteni, így akkor nem is lenne annyira macerás.
No, de mind1 is.
Ezek szerint az olcsóbbak közül marad a chip tuning, légszűrő, kipufogó, fék...
Amíg megy addig nem birizgálom, így is elég strapabíró.
 
NimKorkoDátum: Vasárnap, 2015.09.27, 18:47:42 | Üzenet # 10
Közlegény
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Én azt olvastam egy külföldi fórumon, hogy az 1.5 ZL-VE 130 lóerős Mazda motorokat át lehet rakni ebbe a típusba, csak ECU meg a hozzávaló vezetékelés kell.
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben