Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.01.22, 11:37:34 | Üzenet # 1 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Az első és legfontosabb lépés a teljesítménynövelésnél; több levegő juttatatása a hengerekbe (turbó, kompresszor, hengerfej módosítás stb.) amihez több üzemanyagot tudunk hozzáadni (nagyobb injektorok, nagyobb átfolyású szivattyú, emelt benzinnyomás) hogy több nyomatékot és egyben több lóerőt kapjunk.
A teljesítménynövelt autókban az egyik legfontosabb rendszer az üzemanyag-ellátás. Amennyiben nincs meg az adott teljesítményhez szükséges üzemanyag mennyiség, akkor nem érhető el a kívánt teljesítmény, ezen túl pedig károsodhat a motor.
Fényezett, könnyű alumíniumból készült szabályzó, 0-10bar közötti állíthatósági lehetőséggel, az üzemanyag rendszer igényeinek megfelelően. Benzinnyomás mérővel a könnyebb beállítás és ellenőrzés érdekében.
Különösen ajánlott turbós autókba, sportlégszűrővel. A visszafolyó ágba kell beépítni. Érezhető teljesítménynövekedés ( jóminőségű sportlégszűrővel akár + 10-20% ), gyorsabb, agresszívebb reagálás a gázadásra. Turbónyomás növelés, turbósítás esetén feltétlenül szükséges alkatrész.
Tapasztalatok szeint +20% nyomás állítás kb. 6-7% plusz benzinfogyasztással jár. Viszont csak komolyabb tuningok esetén ajánlott a cseréje, ahol az autó több száz lóerős!
A másik ehhez hasonló alkatrész a kimondottan a gyári nyomásszabályzó helyére beépíthető FSE Boost Valve. 1.7-szer jobb a reakció ideje gázadásra! Hasonló árban van, mint a jobb minőségű üzemanyag szabályzók. Nyomásmérő órával is fel lehet szerelni!
|
|
| |