Hétfő, 2017.09.25, 15:05:17
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 3 / 6«123456»
A fórum moderátora: Janika 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1998 1.5i 16V - Hendrx (Rozi:))
1998 1.5i 16V - Hendrx
GebrielDátum: Kedd, 2013.12.17, 13:05:24 | Üzenet # 31
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Idézet middleaged ()
Igaz, ez esetben revideálnám a saját, és egyben általam nagyra tartott ex-ba tulaj ommm megállapítását e tekintetben. smilehttp://ommszem.blog.hu/2007/02/25/csaloka_kis_ferdeszemu
Üljük be (illetve le) bekezdés utolsó sora:"A V6-os motorral szerelt változat futóműve ugyanilyen."

Hogy te ki tartasz nagyra az egy dolog meg az is, hogy omm kolléga mit ír de a futóművel kapcsolatban nem az igazat az 100%.

Te még talán nem ismersz, ezért bemutatkozom:

Nagy Gábor vagyok lassan 13 éve dolgozom a csepeli Mazda bontó és szervizben szerelőként, aki 7 évig koptatta az utakat egy 1.5 BA-val amit elégé átalakítottunk az alaphoz képest, köztük a futóművet is átcseréltük a komplett V6-ra, hogy javítsunk az 1.5-én.

Kialakítási elve egyforma a két futóműnek, de itt ki is merül a hasonlóság ami nem azt jelenti, hogy ugyan olyan is.
 
middleagedDátum: Kedd, 2013.12.17, 14:06:11 | Üzenet # 32
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Idézet Gebriel ()
Hogy te ki tartasz nagyra az egy dolog meg az is, hogy omm kolléga mit ír de a futóművel kapcsolatban nem az igazat az 100%.
Természetesen, mindenekelőtt Nagy Gábort, ezért is ekszkuzáltam a hozzászólásomban az inkriminált bejegyzést.Vályi tévedett,én csak hivatkoztam. sad
Mint utólag kiderült, egy téves megállapításra.
 
HendrxDátum: Szerda, 2013.12.25, 14:48:42 | Üzenet # 33
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 27
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hejhó!

Nos, a mai napon újból megadta magát a kicsike. A jobb hátsó lengéscsillapító felett egy lemezdarab szétrohadt és a lengéscsillapító gyakorlatilag szabadon lötyögött. Rokon használta az autómat és mesélte, hogy fura hangot ad a gép. Noh felemeltük, a cso magtartóburkolatokat kiszedtük és a jobb oldalon a teljesen ép, rozsdamentes alvázhoz csatlakozó gumiszilentes lemezvalami teljesen szétesett és egy lyuk tátongott a csavar helyén, megnéztük a bal oldalit. Ott a lengéscsillapító csavarja és minden egyéb a helyén van, de az a lemez ott is rohadt. Szóval kicsit szomorú vagyok. Rendben hogy jó, meg megbízható kocsi, de most ez megint mennyibe fog fájni? Különben a borítás leszedése után láttam, hogy a szép szürke festést valami olaj szennyezte be. Alvázvédelem paraszt módra? Mindegy, mivel szereltünk, szépen megtöröltem az olajos, de szép, rozsdamentes alvázat, közben remélem csuklott az előző tulaj aki összebarmolta...
HA van ötletetek, várom nagy kiváncsisággal:)

ui.: toronyszilnet halálozás történt...kiokosodtam


Az üzenetet módosította: Hendrx - Szerda, 2013.12.25, 14:59:49
 
middleagedDátum: Szerda, 2013.12.25, 19:16:37 | Üzenet # 34
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Érdemben ehhez hozzászólni én nem...,de már látom a sorsom. sad
A másik autóm ugyanitt most így:http://kepfeltoltes.hu/view/130802/100_1235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Az üzenetet módosította: middleaged - Péntek, 2013.12.27, 17:52:20
 
HendrxDátum: Szerda, 2013.12.25, 21:35:06 | Üzenet # 35
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 27
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Rokon szerint ne foglalkozzak a toronyszilenttel, szerinte ez a mai tákolással elmegy csomót, akr több száz kilométert. Tudjátok mit, hiszek neki, az biztos, de hogy nyekereg, meg a keréknek ez nem biztos, hogy jó, az is tuti....szóval szerintem csere lesz hamar:) különben mi ez a rozsdás rész middle?
 
middleagedDátum: Csütörtök, 2013.12.26, 21:13:07 | Üzenet # 36
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Hírnév: 0
Állapot: Offline

Idézet
különben mi ez a rozsdás rész middle?
Ahol lassan a hátsó teló befigyel. surprised
Szerintem kovácsolás nélkül Te sem úszod meg az általad említett problémát hosszú távon.

 
HendrxDátum: Csütörtök, 2013.12.26, 21:40:03 | Üzenet # 37
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 27
Hírnév: 0
Állapot: Offline
akkor rövidtávon kereek megoldás > Eladó mazda 323:)
 
HendrxDátum: Péntek, 2013.12.27, 16:15:50 | Üzenet # 38
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 27
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Pár dolog ismét felmerült bennem:)
- a váltóhoz elég sok erő kell, főleg ha belemelgszik az autó. Más autóknál a váltó könnyen siklik, nah ez azér' taszigálni kell...
- a gázpedál elég kemény, rokon is mondta, hogy soka utója volt, de ennek mintha a gázpedálja is szorulna.
- a műszerfal fényei baloldalon halványabbak. Valami led, vagy izzó elhalálozott?
 
middleagedDátum: Péntek, 2013.12.27, 18:37:49 | Üzenet # 39
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia!
Igyekszem nem offolni a topicot:
Váltó:valaki írt korábban hasonló problémáról, a rudazat kellő helyeken történő zsírzása volt talán a megoldás.
Ha olvassa, bizonyára válaszol! Ja és az elmaradhatatlan olaj csere.
Gázpedál: szerintem a mindenre jó WD40 segíthet. Könnyen lehet, akár a váltónál is.
Egy használt autón, bármennyire is elhasznált, nem lehet minden rossz. Ne haragudj, de az általad leírtak, ennek némileg ellentmondanak.
Nem tudom, mikor, milyen feltételek mellett vetted az autót, de ha egyetlen papíron is szerepel a nepper neve, én biztos felkeresném ezen információk tudatában:http://blog.autoaudit.hu/hasznal....atossag
 
EdemsDátum: Szombat, 2013.12.28, 14:30:02 | Üzenet # 40
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hello, váltóhoz:

"Edems ez a problema nalam is fennal a valtoval kapcsolatban azaz a valtokar
nehezebben megy mikor bemelegszik a motor kb fel ora utan eroltetnem
kell a valtokart de ez csak nyaron nagy melegben jon elo en a kocsi ala
masztam es bezsiroztam , olajoztam , zsirsprayeztem a valtokart , a
butykot ami bemegy a valtoba szoval minden forgo , mozgo reszt es azota
nem csinalja "
 
HendrxDátum: Vasárnap, 2013.12.29, 00:12:44 | Üzenet # 41
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 27
Hírnév: 0
Állapot: Offline
smile
köszi minden választ. Nos első autóm, és rengeteget tapasztaltam. És szomorú vagyok, mert mikor gondolkodtam, hogy eladnám, a rokon csak zsivány tippeket adott. Toldozzam-foldozzam, hogy a vevő aztán majd vagy rájön, vagy nem...
Kicsit felfordul a gyomrom ettől. Ez a jótállásos részt viszont nagyon érdekes. Szerintem a magyar emberek hozzállása, persze tisztelet a kivételnek, nagyon gyerekcipőben jár még. Pl.: engem mindenki óva intett a kereskedőktől. De a leírás alapján egy kereskedőtől biztonságosabb venni mint magánszemélytől.

Noh mindegy:)
Holnap bemászok a gép alá és telenyomom wd40el:)))
 
middleagedDátum: Vasárnap, 2013.12.29, 22:21:48 | Üzenet # 42
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 64
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Eladni... eek Hisz, most vetted, a Te nyűgöd, a Te kereszted! Szép apránként, és jó lesz az. Jobb, mint bármi más, amire szintén költened kéne. A használt autó már csak ilyen. smile

 
 
JanikaDátum: Hétfő, 2013.12.30, 10:59:56 | Üzenet # 43
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ámen! smile
 
HendrxDátum: Hétfő, 2013.12.30, 13:51:55 | Üzenet # 44
Őrmester
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 27
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen, most vettem és egy sor dologgal szembesülök. Van itt egy érdekes dolog, a totalcar népítélet rovatban csak jót mondanak a gépről, ezzel szemben én csak szívok vele. Persze nem motorikusan, hanem a kopó alkatrészek mennek tönkre sorban. A gép ált és ahogy 1-2 ezer km-et vezetek vele, minden ami korábban mozgott, legyen az fém, gumi, a sok állás után adja meg magát. Ha a tapasztalatotok az, hogy mégis egy nagyon megbízható autóról van szó, hát rendben. A A szilentet cserélem és utána remélem egy darabig gondtalan lesz a használat. Egyébként nem szívesen adnám el, mert szép és amit ráköltöttem azt úgy sem értékelné senki. Pl. Sachs kuplungszett van benne, ami egy 50-es volt, ezt vásárláskor ugyan ki hinné el, illetve miért adnánake zért többet? Mindenesetre nagyon örülök, hogy vane gy csapat, aki foglalkozik ezekkel a gépekkel és adja a tippeket:)

megjegyzem, mikor pár éve autóvásárláson gondolkodtam, haverom azt mondta, vegyek szívódizeles golf kettest:))))
 
KikeDátum: Hétfő, 2013.12.30, 14:25:52 | Üzenet # 45
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 120
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hendrx, a használtautó már csak ilyen biggrin   te döntöd el mit akarsz vele csinálni. Én 5éve vagyok tulajdonosa az 1996-os autómnak és azóta cirka 2M toltam bele nyilván nem kényszerítettek rá, én döntöttem. Első autóm egy 1986-os Opel kadett volt amire mindenki azt mondta ez az 1.3 elpusztíthatatlan, hát ehhez képest én minden héten lerohadtam vele... az egész 2008-as év pokollá vált.
A Mazdával 2000-ben kötöttem barátságot amikor a családba került, eldöntöttem, hogy nekem is lesz de akkor még 12éves  így hát kicsit várni kellett.
2009-ben  januárban jött a Mazda és ezzel elkezdődött az őrület.
Élből elment rá 200e, vezérlés, lengéscsillapítók, olaj, szóval ami kellett neki mivel nem új autót vettem és az előzőből tanulva ezeket cseréltettem, tuti ami ziher alapon.
kb tudnék írni neked egy kiskönyvet mit cseréltem ki rajta... de szerintem egyszerűbb lenne leírnom , hogy mit nem cseréltem biggrin
Tényleg csak nézőpont kérdése kinek mi a sok és mi éri meg...

1biztos, ezek az autók strapabíróak de nem 1-el elbántak és még fognak is. Rajtad áll mit szeretnél, bontószökevényt vagy autót?
ezek lassan 20évesek lesznek tehát azért csodát ne várj tőlük de ha megadod neki amit kell és vigyázol rá, hasítani fog.
Csatolmányok: 4669532.jpg(311Kb)
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1998 1.5i 16V - Hendrx (Rozi:))
Oldal 3 / 6«123456»
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2017Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben