Hétfő, 2024.11.25, 02:57:19
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
1995 2.0i V6 GT - Szmöre
szmoreDátum: Szombat, 2011.03.05, 08:02:24 | Üzenet # 16
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ma felnitisztogatás lesz, mer' már várjuk a jóidőt. valamikor fiatalkorában ilyen volt..
ez a cél.. csak a kavicsfelverődésekkel nem tudom még mit kezdjek..igy házilag.
Csatolmányok: 3106361.jpg (69.9 Kb)


..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Szombat, 2011.03.05, 08:03:53
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.03.05, 08:21:15 | Üzenet # 17
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szép darab! Mennyiért vesztegetnek egy ilyen garnitúrát?
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.03.05, 19:09:43 | Üzenet # 18
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
meg tavaly nyaron vetten a szettet, 470Eur +posta Olaszorszagbol. replica felnik, a 6-os Mazda gyari felnijenek egy stilizalt atirata. Hongkong-nak hivjak. tavaly leszedeskor kapott nehany kavicsot, mert eldolt a felni, gondatlan voltam, hulye voltam..szivtam..ez a vilag rendje..most probalom tisztitani a nyomokat.
Jani tata. nem lehet megforditani valahogy a bejegyzesek soorendjet, hogy mindig a legfrisebb legyen legelol..mostmar lapozni kell ahhoz, hogy lassam az utolso bejegyzeseket.


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.03.05, 19:43:10 | Üzenet # 19
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sajnos nem tudom megfordítani, ilyen az UCOZ! Az a lényeg tudunk kommunikálni. Nem sokára új bejegyzés lesz a blogban. Tervezem, hogy összehasonlítom a v6-os motorokat (323F, MX-3, MX-6). Már készül :-)
 
szmoreDátum: Szerda, 2011.03.16, 16:16:36 | Üzenet # 20
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Tegnap kaptunk egy új (azaz használt) bőr váltógombot. A donor egy 626-os volt, kisebb nagyobb átalakítással sikerült beoperálni. Nem volt neki zsáktartó karimája. Sajnos sötét lett mire beszerelésre került, így csak a végeredményt fényképeztem. No meg még nyisszantottunk egy kicsikét a váltókar magasságából is.

ez a mai az utolsó koszos napunk, holnap már van jogosítvány a gépjárművezetéshez.
Csatolmányok: 4873878.jpg (72.2 Kb) · 0269234.jpg (17.1 Kb)


..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Csütörtök, 2011.03.17, 16:00:18
 
JanikaDátum: Péntek, 2011.03.18, 09:19:39 | Üzenet # 21
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdvözlet!

Hát a mosás per pillanat elmarad egy ideig az autódon, ahogy kinézek most az ablakon. Majd szerintem holnap, de lehet, hogy feléd sunshine van, itt nagyon hideg és eső van :-(
Szóval házilag csináltál short shiftert? Lehet, hogy jobb megoldás, mert 20 ezer magyar forint a piacon kapható short shifter a 323F-hez:

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=229&termek=72115

 
JanikaDátum: Péntek, 2011.03.18, 09:21:00 | Üzenet # 22
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdvözlet!

Hát a mosás per pillanat elmarad egy ideig az autódon, ahogy kinézek most az ablakon. Majd szerintem holnap, de lehet, hogy feléd sunshine van, itt nagyon hideg és eső van :-(
Szóval házilag csináltál short shiftert? Lehet, hogy jobb megoldás, mert 20 ezer magyar forint a piacon kapható short shifter a 323F-hez:

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=229&termek=72115

 
szmoreDátum: Péntek, 2011.03.18, 11:58:42 | Üzenet # 23
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hat valahogy ugy...magad uram megoldassal..meg szerintem ez a vacak huszezerer nem is jo a mienkhezz..
en a magam igazat ismero lelek nyugalmaval nemes ecceruseggel leflexeltem a a valtokart, vekonyitottam rajta egy keveset hogy ujra tudjam menetelni, aztan osszerakas..megvan, mukodik..bar az astinagt.com aszongya hogy ez igy nem teljesen jo, mer a gomb feletti rud magassaganak csokkentesevel egyutt novelni kellene a gomb alatti tavolsagot..kulonben tokeattetel vesztessel jar a dolog, azaz tobb ero kell a vaqltashoz mint egyebkent, ez az en drothalo agyamban idoveszteseget is okoz a valtasnal..gondolom ilyen 0.040 masodpercet, amin el is kezdenek agyalni, ha schummachernek hivnanak..de nem.. smile
latom szejjelkaptad megin az elejet mint foxi a labtorlot.. nekem is meg kellene bontanoi egy hatso szelepfedel meg szivosor tomites csere erejeig...maj ha melegebb lesz



..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Péntek, 2011.03.18, 15:46:41 | Üzenet # 24
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen muszáj volt. Másképpen nem jött volna le a kipufogócsonk. Na látod ezt még én se figyeltem, hogy alul növelni kell a távolságot, pedig logikus. Én nem szedtem szét teljesen: csak a kábeleket, a karter csövet meg a folytószelep alatti vízcsöveket kötöttem le, aztán kiforgattam jobb oldalra. 30-40 perc az egész.
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.03.22, 06:11:20 | Üzenet # 25
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv Szmöre! Új V6-os bajtárs a fórumban! Szépecske a gépe! Kukkold meg, ja a fotóalbumban vannak nagyobb képek is róla!
 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.04.04, 16:07:33 | Üzenet # 26
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szmöre! Még egy V6-ost toboroztam! Már négyen vagyunk!
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.04.05, 21:05:35 | Üzenet # 27
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
mmmhhhmm, a piros kocsit mar lattam az eladosorba kerultek kozott.

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.04.09, 22:52:34 | Üzenet # 28
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jani tata, van valami amire kifejezetten figyelni kell a szivosor leszedesenel?

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.04.14, 06:17:08 | Üzenet # 29
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Bocsi a megkésett válaszért. Igazából amire ügyelned kell az az, hogy tudd mindennek hol a helye. Egyszer-kétszer vakargattam a fejem, mi hová is megy vissza. Igazából én csak jobbra kifordítottam, így nem kellett a benzincsöveket megbontani. Amire nagyon ügyelj ha leszedted, hogy a szívóoldal nyitott lesz és bármilyen piszok be kerülhet a hengerekbe. Amit le kell kötni:
- elektronikus csatik + felfogató konzoljai
- karter csövek
- gyertyapipák
- gázbowden a szívócsőről
- néhány vákuumcső
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.04.14, 08:22:07 | Üzenet # 30
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
En is csak valami hasonlommanoverben gonfolkodom, a franc meg akarja leszedni az egeszet. ha a joistenke kegyes lesz akkor holnap nekikezdek, szigoru fenykepezes mellett a dolognak. attol vacogok csak, hogy ugy mint az elso sortomitesnel ennel is lesz meg szivargas, es orvoslashoz kezdhetem elolrol..
hat majd meglassuk mijalakul


..maga a magasságos..
 
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben