|
|
1995 2.0i V6 GT - Szmöre
| |
szmore | Dátum: Péntek, 2011.05.06, 20:56:33 | Üzenet # 31 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| Attol felek hogy le kell szoknom a ketszazzal valo szaladgalasrol foleg ezeken az utakon ismételten jobb első féltengely problémanak nézek elébe. azon tul hogy nem olcso mulatsag fel ev alatt masodjara... ugyhogy egy kicsit visszavesszuk a lovakat. juteszembe, utananeztem a csippes ugynek, nekem tetszik, a nyari szabadsagombol ra fogok aldozni ket napot, hogy megcsinaljak. 160 paripa megiscsak tekintelyesebb :))) jah, meg elhalt az elektronyos antennam..gyanusan szalszakadas vegzett vele..de orvosolhato. csak ido kellene hozza..nem is keves..
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Szombat, 2011.05.07, 20:19:45 | Üzenet # 32 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Hát igen! Nagy a dilemma! Fel kell áldozni a sebesség imádatot, a tartósságért cserébe. Nekem 38000 FT volt a komplett jobb oldali féltengely cseréje. A chipet én év végén szeretném az autóba tenni, az MMC Chiptuningnál, mert tőlem kb. 3km-re vannak és ők Pesten a legolcsóbbak. 160 LE, 200 Nm Elektromos antenna. Hmmm... Nekem nincs benne a behúzó bowden, spirál csak egy helyben forog a motor és nem tolja ki az antennát. De sebaj, nyáron le lesz csupaszítva a kasztni, így aztán el lesz tüntetve.
|
|
| |
szmore | Dátum: Hétfő, 2011.05.09, 18:52:53 | Üzenet # 33 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| háát, én legutóbb Zolo komától kaptam a féltengelyeket, nekem a hármascsapágyak feküdtek szét, elég csúf látvány volt. a külső csuklót enné fene, a belső oldallal van baj, azt csak egybe hozzák, és gyáriba, durván 800 eurós nagyságrendért. de hálistennek a komáknak a nagyfórumon van alkatrészük. húsvétkor nagybánya felé egy c4, a8, seat leon bohóc társaságba keveredtem, és elég nagy tempónál megharaptam egy falu kivezetőjénél egy gödröt. akkor nem, másnap a szerpentines sétaautózásnál már hallottam a hangot.. Laci aszonta lehet rendelni gyári bovdent, 6-7ezer forintos egységáron..az nem rossz..én azér szeretem a gyári cuccokat. hétvégén tiszták vótunk, szépek vótunk, esküvőn vótunk..meg odaengedtem anyának a bocimobilját :))) hihihihi
..maga a magasságos..
Az üzenetet módosította: szmore - Hétfő, 2011.05.09, 18:54:18 |
|
| |
szmore | Dátum: Kedd, 2011.05.10, 07:25:02 | Üzenet # 34 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| annyit meg hozzatennek szemtelenul,ha eltunteted az antennat, es ez egyben azt is jelenti hogy komplett kiszeded a kocsibol, akkor elozetes igenyt formalnek ra. a feher kocsiban egyaltalan nem mukodik.
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2011.05.11, 11:29:15 | Üzenet # 35 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Okés! Megbeszéljük!
|
|
| |
szmore | Dátum: Csütörtök, 2011.05.12, 08:17:34 | Üzenet # 36 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| bakker, tegnapelott megcsinaltam a hatso hengersoron a tomitest, szivorsor le-fel, erre tegnap meg beblokkol a termosztatom. majdnem megfoztem a motort. nem vagyok hozzasyokva hogy lessem a visszajelzot, de forro volt a motorom, a huto meg hideg. aszittem elajulok. a maasik gyanum hogy kapott egy kis vizet, mer semmi ero nem volt a kocsiban. neszeneked goztisztitas.
..maga a magasságos..
|
|
| |
szmore | Dátum: Péntek, 2011.05.13, 18:57:56 | Üzenet # 37 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| termosztat kicserelve, de tovabbra is szivok a motor miatt. egyhe, de folyamatos gazadasnal nincs baj, de ha hirtelen lepadlozom, meghorkan a motor es csak rofog. kicsereltem a gyertyakat, megcsutkaztam nehanyszor, erre felpirositotta a katalizatort. miafasz lehet, magam se tudom..gyujtas? katalizator? valaki?
..maga a magasságos..
|
|
| |
szmore | Dátum: Hétfő, 2011.05.16, 21:53:35 | Üzenet # 38 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| Jani tata, ki kellene engem okositani..csak nem muxik a pirossss..aszittem le van fojtva, dugulas, szamitogep nem jelez semmit..leszedtem a kozep es hatso dobokat, katalizatort, csak nyeklik hirtelen gazadasnal. uzemanyag oke, szuro cserelve, es irdatlanul benzinbuzos a fust. rengeteg benyat kap, es nem tudom honnan jon a baj. elosztofej esetlegesen..rosszul gyujt? holnap meg leellenorzom a retur benya vezeteket. otlet? esetlegesen nekem is jol jonne egy proba elosztofej. neked ki segitett koma?
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.05.17, 16:15:02 | Üzenet # 39 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Üdv Szmöre. Bocs, hogy megint későn írok, rengeteget melóztam az utóbbi naokban és elfelejtettem az oldalra feljönni. Húúú, ott nagy bibi lehet. 1) Kösd le a katalizátort, tartsd a fény felé és nézz bele. Át kell látnod rajta. Faterom Renault Megane-ján egyszer elolvadt és 3500-nél nem pörgött többet a motor, a kipufogógáz feltorlódot és túlmelegítette a motort. Viszon ilyenkor nem érezhetsz benzint. Érdemes lekötni a katalizátort és menni egy kört az autóval. Nagyon hangos lesz de érezhetsz változást. Ha nem akkor: 2) Mivel leszedted a hengerfejet, nézd meg a vezérműtengelyeket nem tetted-e el őket akár egy foggal is. 1 fog kb. 6-6,5 fokkal késleltetheti a gyújtást, ami azt eredményezi, hogy az üzemanyag a kipufogó rendszerbe kerül, ott gyullad be. Ilyenkor nagyon lecsökken a teljesítmény és érezhetsz benzint a kipufogógázban. A motor, illetve a felforrósodott katalizátor erről árulkodhat. 3) Gyújtókábel sorrend, gyújtás sorrend 4) Az is lehet, hogy az üzemanyag ágban a csöveket felcserélted, vákuum csöveket is ellenőrizned kell. Mivel sok benzint kap a nyomásszabályzót is érdemes lecsekkolni. 5) A legrosszabb az injektor hiba lehet, de ennek nagyon kicsi az esélye. Esetleg az egyik injektor szelep tüskéje egy piszoktól ki is akadhatott (mivel le kellett, hogy szedd) és folyamatosan ömlik a benya valamelyik hengerbe. Gyertya kiszed, és üresen indítozni, és figyelni, melyik hengerből lövi ki az esetlegesen felgyülemlett benzint. Írj ha van valami változás!
|
|
| |
szmore | Dátum: Kedd, 2011.05.17, 19:50:05 | Üzenet # 40 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| sajna valtozas nincs nem szedtem le sem a benyacsoveket, sem a hengerfejet. csak a szivosort forgattam kii jobbra, meg a szelepfedelet vettem le. nyomasszabalyzo ok. elosztofejre gyanakszom nagyon, hogy vizet kapott. a masik, hogy a levegosuro dobozan van ket vaakuumszelep. a felso a bejovo levego, az also az egr. nekem az alson nincs vakuum. neked van? meg privi mailen valahol adj nekem legyszi egy telszamot..mer nem nagyon tudok meg kerdezni se senkitol..
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Hétfő, 2011.05.23, 05:20:32 | Üzenet # 41 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Na mizu? Sikerült megcsinálni a gépet?
|
|
| |
szmore | Dátum: Hétfő, 2011.05.23, 17:11:05 | Üzenet # 42 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| nem sajna, meg nem.. holnap szervizdiagnosztika, ha minden jol megy. a legujabb feltetelezések szeriint padlogaznal nem kap eleg benyat..egyebkent nincs baj. benyapumpa elerheto a hatso ulestol vagy le kell szedni a tankot?
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.05.24, 11:25:45 | Üzenet # 43 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Üdv!
Utána kerestem és nem kell leszedni a tankot. Elvileg van egy kis panel amit ki kell szedni és hozzáférni a szivattyúhoz. Itt egy link, de ez a 323S üzemanyag rendszere, szóval nagyjából ugyanaz:
http://www.floptical.net/mazda/service_web/01-14.PDF
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.05.24, 11:30:56 | Üzenet # 44 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Igen.
Le kell szedni az ülést és találsz egy szervízajtót, amit le kell szedni és hozzá férsz. A mellékelt pdf fájlban a 01-14-9 oldal alján olvashatod mit is kell csinálni. Én arra kérnélek, ha magad csinálod a cserét készíts fotókat lépésről-lépésre, hogy fel tudjuk majd tenni a szerelésekhez.
Sok szerencsét a javításhoz. Jó legyél.
A Mazda legyen veled.
|
|
| |
szmore | Dátum: Kedd, 2011.05.24, 21:35:48 | Üzenet # 45 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| Hali,
kertem egy diagnosztika idopontot a mazda-autotol bekescsaban. gondolom ha aholnap valaszolnak, holnaputan leszaladok hozzajuk. eleg gaz hogy 100 km-s korzetben csak oket tudjak ajanlani, igaz eddig csak jot hallottam roluk. asszem a mosassal megnyirtam a feszultsegszabalyzot a generatoron, mert vibral a feny a muszerfalban es a konzolon, de lehet csak valami kosza test. elektronyos ember atnezte, aszonta keressek hasznalt generatort, mer nem tul jo minoseguek a forgalmazott feszultsegszabalyzok. hat majd elvalik. ahogy okosabb vagyok szolok. koszonom az infokat
..maga a magasságos..
|
|
| |
|