Péntek, 2024.04.26, 16:24:27
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT - Szmöre (Szmöre gépe, akiamagasságosjeti :-))
1995 2.0i V6 GT - Szmöre
szmoreDátum: Péntek, 2011.05.06, 20:56:33 | Üzenet # 31
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Attol felek hogy le kell szoknom a ketszazzal valo szaladgalasrol foleg ezeken az utakon sad
ismételten jobb első féltengely problémanak nézek elébe. azon tul hogy nem olcso mulatsag
fel ev alatt masodjara... ugyhogy egy kicsit visszavesszuk a lovakat.
juteszembe, utananeztem a csippes ugynek, nekem tetszik, a nyari szabadsagombol ra fogok aldozni ket napot, hogy megcsinaljak. 160 paripa megiscsak tekintelyesebb :)))
jah, meg elhalt az elektronyos antennam..gyanusan szalszakadas vegzett vele..de orvosolhato. csak ido kellene hozza..nem is keves..


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.05.07, 20:19:45 | Üzenet # 32
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hát igen! Nagy a dilemma! Fel kell áldozni a sebesség imádatot, a tartósságért cserébe. Nekem 38000 FT volt a komplett jobb oldali féltengely cseréje.
A chipet én év végén szeretném az autóba tenni, az MMC Chiptuningnál, mert tőlem kb. 3km-re vannak és ők Pesten a legolcsóbbak. 160 LE, 200 Nm
Elektromos antenna. Hmmm... Nekem nincs benne a behúzó bowden, spirál csak egy helyben forog a motor és nem tolja ki az antennát. De sebaj, nyáron le lesz csupaszítva a kasztni, így aztán el lesz tüntetve.
 
szmoreDátum: Hétfő, 2011.05.09, 18:52:53 | Üzenet # 33
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
háát, én legutóbb Zolo komától kaptam a féltengelyeket, nekem a hármascsapágyak feküdtek szét, elég csúf látvány volt. a külső csuklót enné fene, a belső oldallal van baj, azt csak egybe hozzák, és gyáriba, durván 800 eurós nagyságrendért. de hálistennek a komáknak a nagyfórumon van alkatrészük. húsvétkor nagybánya felé egy c4, a8, seat leon bohóc társaságba keveredtem, és elég nagy tempónál megharaptam egy falu kivezetőjénél egy gödröt. akkor nem, másnap a szerpentines sétaautózásnál már hallottam a hangot.. sad
Laci aszonta lehet rendelni gyári bovdent, 6-7ezer forintos egységáron..az nem rossz..én azér szeretem a gyári cuccokat.
hétvégén tiszták vótunk, szépek vótunk, esküvőn vótunk..meg odaengedtem anyának a bocimobilját :))) hihihihi
Csatolmányok: 6001729.jpg (148.7 Kb)


..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Hétfő, 2011.05.09, 18:54:18
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.05.10, 07:25:02 | Üzenet # 34
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
annyit meg hozzatennek szemtelenul,ha eltunteted az antennat, es ez egyben azt is jelenti hogy komplett kiszeded a kocsibol, akkor elozetes igenyt formalnek ra. a feher kocsiban egyaltalan nem mukodik.

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szerda, 2011.05.11, 11:29:15 | Üzenet # 35
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Okés! Megbeszéljük!
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.05.12, 08:17:34 | Üzenet # 36
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
bakker, tegnapelott megcsinaltam a hatso hengersoron a tomitest, szivorsor le-fel, erre tegnap meg beblokkol a termosztatom. majdnem megfoztem a motort. nem vagyok hozzasyokva hogy lessem a visszajelzot, de forro volt a motorom, a huto meg hideg. aszittem elajulok. a maasik gyanum hogy kapott egy kis vizet, mer semmi ero nem volt a kocsiban. neszeneked goztisztitas.

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Péntek, 2011.05.13, 18:57:56 | Üzenet # 37
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
termosztat kicserelve, de tovabbra is szivok a motor miatt. egyhe, de folyamatos gazadasnal nincs baj, de ha hirtelen lepadlozom, meghorkan a motor es csak rofog. kicsereltem a gyertyakat, megcsutkaztam nehanyszor, erre felpirositotta a katalizatort. miafasz lehet, magam se tudom..gyujtas? katalizator? valaki?

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Hétfő, 2011.05.16, 21:53:35 | Üzenet # 38
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jani tata, ki kellene engem okositani..csak nem muxik a pirossss..aszittem le van fojtva, dugulas, szamitogep nem jelez semmit..leszedtem a kozep es hatso dobokat, katalizatort, csak nyeklik hirtelen gazadasnal. uzemanyag oke, szuro cserelve, es irdatlanul benzinbuzos a fust. rengeteg benyat kap, es nem tudom honnan jon a baj. elosztofej esetlegesen..rosszul gyujt? holnap meg leellenorzom a retur benya vezeteket. otlet?
esetlegesen nekem is jol jonne egy proba elosztofej. neked ki segitett koma?


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.05.17, 16:15:02 | Üzenet # 39
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv Szmöre.

Bocs, hogy megint későn írok, rengeteget melóztam az utóbbi naokban és elfelejtettem az oldalra feljönni.
Húúú, ott nagy bibi lehet.

1) Kösd le a katalizátort, tartsd a fény felé és nézz bele. Át kell látnod rajta. Faterom Renault Megane-ján egyszer elolvadt és 3500-nél nem pörgött többet a motor, a kipufogógáz feltorlódot és túlmelegítette a motort. Viszon ilyenkor nem érezhetsz benzint. Érdemes lekötni a katalizátort és menni egy kört az autóval. Nagyon hangos lesz de érezhetsz változást. Ha nem akkor:

2) Mivel leszedted a hengerfejet, nézd meg a vezérműtengelyeket nem tetted-e el őket akár egy foggal is.
1 fog kb. 6-6,5 fokkal késleltetheti a gyújtást, ami azt eredményezi, hogy az üzemanyag a kipufogó rendszerbe kerül, ott gyullad be. Ilyenkor nagyon lecsökken a teljesítmény és érezhetsz benzint a kipufogógázban. A motor, illetve a felforrósodott katalizátor erről árulkodhat.

3) Gyújtókábel sorrend, gyújtás sorrend

4) Az is lehet, hogy az üzemanyag ágban a csöveket felcserélted, vákuum csöveket is ellenőrizned kell. Mivel sok benzint kap a nyomásszabályzót is érdemes lecsekkolni.

5) A legrosszabb az injektor hiba lehet, de ennek nagyon kicsi az esélye. Esetleg az egyik injektor szelep tüskéje egy piszoktól ki is akadhatott (mivel le kellett, hogy szedd) és folyamatosan ömlik a benya valamelyik hengerbe. Gyertya kiszed, és üresen indítozni, és figyelni, melyik hengerből lövi ki az esetlegesen felgyülemlett benzint.

Írj ha van valami változás!

 
szmoreDátum: Kedd, 2011.05.17, 19:50:05 | Üzenet # 40
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
sajna valtozas nincs sad
nem szedtem le sem a benyacsoveket, sem a hengerfejet. csak a szivosort forgattam kii jobbra, meg a szelepfedelet vettem le.
nyomasszabalyzo ok. elosztofejre gyanakszom nagyon, hogy vizet kapott.
a masik, hogy a levegosuro dobozan van ket vaakuumszelep. a felso a bejovo levego, az also az egr. nekem az alson nincs vakuum. neked van?
meg privi mailen valahol adj nekem legyszi egy telszamot..mer nem nagyon tudok meg kerdezni se senkitol.. sad


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.05.23, 05:20:32 | Üzenet # 41
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Na mizu? Sikerült megcsinálni a gépet?
 
szmoreDátum: Hétfő, 2011.05.23, 17:11:05 | Üzenet # 42
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nem sajna, meg nem..
holnap szervizdiagnosztika, ha minden jol megy. a legujabb feltetelezések szeriint padlogaznal nem kap eleg benyat..egyebkent nincs baj. benyapumpa elerheto a hatso ulestol vagy le kell szedni a tankot?


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.05.24, 11:25:45 | Üzenet # 43
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv!

Utána kerestem és nem kell leszedni a tankot. Elvileg van egy kis panel amit ki kell szedni és hozzáférni a szivattyúhoz.
Itt egy link, de ez a 323S üzemanyag rendszere, szóval nagyjából ugyanaz:

http://www.floptical.net/mazda/service_web/01-14.PDF
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.05.24, 11:30:56 | Üzenet # 44
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen.

Le kell szedni az ülést és találsz egy szervízajtót, amit le kell szedni és hozzá férsz.
A mellékelt pdf fájlban a 01-14-9 oldal alján olvashatod mit is kell csinálni.
Én arra kérnélek, ha magad csinálod a cserét készíts fotókat lépésről-lépésre, hogy fel tudjuk majd tenni a szerelésekhez.

Sok szerencsét a javításhoz. Jó legyél.

A Mazda legyen veled.
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.05.24, 21:35:48 | Üzenet # 45
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hali,

kertem egy diagnosztika idopontot a mazda-autotol bekescsaban. gondolom ha aholnap valaszolnak, holnaputan leszaladok hozzajuk. eleg gaz hogy 100 km-s korzetben csak oket tudjak ajanlani, igaz eddig csak jot hallottam roluk.
asszem a mosassal megnyirtam a feszultsegszabalyzot a generatoron, mert vibral a feny a muszerfalban es a konzolon, de lehet csak valami kosza test. elektronyos ember atnezte, aszonta keressek hasznalt generatort, mer nem tul jo minoseguek a forgalmazott feszultsegszabalyzok. hat majd elvalik.
ahogy okosabb vagyok szolok.
koszonom az infokat


..maga a magasságos..
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT - Szmöre (Szmöre gépe, akiamagasságosjeti :-))
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben