Vasárnap, 2024.05.05, 01:19:26
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT - Szmöre (Szmöre gépe, akiamagasságosjeti :-))
1995 2.0i V6 GT - Szmöre
JanikaDátum: Szerda, 2011.05.25, 15:19:20 | Üzenet # 46
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szívesen. Sok szerencsét.
 
szmoreDátum: Péntek, 2011.05.27, 10:41:54 | Üzenet # 47
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
tegnap voltunk Auto Expanzional Bekescsaban. Kotorasztak egy ideig a sracok, vegul a ket lambda szondat sikerult kimerni hibanak. az egyik tootal kuka, a masik meg max erteknel beragad es ugy marad. ehhez hozzajon az eloregedett gyertyakabel, meg szerintem egy feszultsegszabalyzo csere mindenkeppen. meg a hatso dob, meg a feltengely..es akkor rendben lesz a kocsi...mar elfelejtettem hol ugrottam tul a szazezret.... biggrin

a legnagyobb szivfajdalmam a fesz szab. jani tata, bontosoknal nem talaltal ilyesmit..vagy akar egesz generatort,...


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Péntek, 2011.05.27, 21:35:19 | Üzenet # 48
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv!

Nem semmi a listád! Amiben tudok segíteni az pont a legdrágább dolog a V6-os gyújtáselosztó+modul kompletten:

http://viewitem.eim.ebay.hu/Mazda-v....tem

Európában sehol nem kapod meg ilyen olcsón: 13600ft+szállítás (4500ft)
Bontóban 60ezer a legolcsóbb. szóval kész rablás.
Nekem a modul tönkrement és nem indult az autó, innen rendeltem és 7 napon belül megjött. tökéletesen működik! csak ajánlom!!!
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.05.28, 14:31:48 | Üzenet # 49
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
jani tata, nekem nem eloszto köllene, hanem feszultsegszabalyzo...a generatorrol..
vibral a feny a muszerekben, onnan gyanitom, hogy valami nem koser.


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.05.29, 10:01:55 | Üzenet # 50
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ja értelek, bocsi... Azt nem tudok, de azt tanácsolom, hogy itt nézz körül, telefonálj körbe, ha elfogadható áron van akkor szólj és érte megyek: http://mazda323f.ucoz.hu/forum/28

Vagy ezt hívd fel: 06 70 254 8324 vagy 06 20 295 4241
Ők bontósok Dunakeszi és Göd között vannak, nem hivatalos bontójuk van, de tele vannak "kincsekkel", lehet náluk alkudni. Mostanában oda járok mindenféle cuccért, ha kell valami nekik van V6-hoz is. A postát meg elrendezzük.
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2011.06.05, 12:49:45 | Üzenet # 51
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jani tata, turkáltam képeket fékagyfestésről, meg két DINes audiorendszer beépítésről. Érdekel, vagy naon banális ügy?

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.06.05, 13:48:12 | Üzenet # 52
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv! Jöhet nyugodtan. Töltsd fel a szerelésekhez.
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.06.21, 13:42:50 | Üzenet # 53
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Harom het utan csakcsak konkretizalodik a hiba..gazadasnal belebugyborekol a viz a kiegyenlitotartalyba.. olaj nem habosodik. hengerfej szetmokolas lesz. es akkor mar jonnek a kotelezo cserek is.

jani tata, te mar csinaltal ilyet, ugye? :)))


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.06.21, 22:17:45 | Üzenet # 54
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen csináltam egyszer, mikor motor generálom volt három éve. Remélem többet nem lesz, mert nagy meló! Akkor ezek szerint a kompresszió a hengerfej tömítésnél a "víztérbe" kerül ezért bugyborkolhat be a víztartályad. Így érthető a dolog. Már csak azt kell kiderítened, melyik hengersoron?
Egyébként anno mi is elkúrtuk a hengerfejtömítést az összerakásnál, mert el kezdte enni a vizet, meg fehér füstöt is eregetett még alapjáraton is, gázadásnál, meg aztán főleg. Na... motor újra szét, hengerfejtömítés felpúposodott a hátsó hengersoron, mert valami piszok alá került és a hűtővíz bekerült a középső hengerbe. FBS elő, körbenyom, összerak, indít. Másodjára végre tökéletesen ment. Azóta nincs vele probléma.
 
szmoreDátum: Szerda, 2011.06.22, 22:45:23 | Üzenet # 55
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hat en nem sokat fogok gondolkodni rajta, gyanitom ugyan, hogy a hatso sor a ludas, de cseres lesz mindketto. remelem nem lesz kulonosebb gond, csak most minden osszejon, a tomites csere, a szelepszar szimmeringek cserejet is most oldanam meg, hidrotokek tisztitasa, vezerles csere, kipuff sortomites..hengerfejeket ugye sikolni kell, szelepeket esetlegesen csiszolni, szal nem hagynek ki semmit, es akkor tudom, hogy pontra van teve.
eleg sokmindent olvastam, nem szerencses ugye a mar megbontott motor, sokan javasolnak motorcseret, de vaahogy nem hajlok ra. ket haromszaz euroert lehet ugyan motort kapni, de mind nagy futasteljesitmenyu, meg papirozni kell. nem szimpatikus megoldas. ugyhogy szepen csondben osszerakjuk ezt. idokozben osszehulott a hatso dobrendszerem is,most terveztem meg az ujat, wankel rotor alaku kromvegekkel..nagy levego, aztan csinaljuk. csak meg most nincs tul sok idom foglalkozni vele.


..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.06.23, 08:46:03 | Üzenet # 56
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
mennyire van alapja annak, hogy gynegebb lesz a motor, mar gyariak az illesztesek, stb..tapasztaltal ilyesmit??

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.07.07, 22:42:15 | Üzenet # 57
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jani tata,

az uzemanyag pumpa relejenek a pontos helyet meg tudod nekem mondani, meg hogy meddig kell bontani miatta a muszerfalat?


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.07.07, 22:56:57 | Üzenet # 58
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia Szmöre! bocsi akéslekedésért nem sokat vagyok mostanság gép közelben.

1) Teljesítmény csökkenést csak lambda-szonda hibánál vagy fals levegő szívásnál tapasztaltam.
2) Az üzemanyag szivattyú reléje a motortérben van, nem kell bontani semmit. (a relé tábla belsején megtalálod melyik az)
 
szmoreDátum: Szerda, 2011.07.13, 11:13:55 | Üzenet # 59
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hm, ez erdekes. aszittem van kulon egy negylabas rele, autodata szerint kozepen valahol a konzol alatt..de lehet hogy az a BGre vonatkozik.
kerdes. az eloszto rotorja alatt van egy masik muanyag lapocska. harom csavar fogja ra a kozponti motorra. az nekem el van repedve. az elosztofedel nincs, de ez el van. huzhat at annyira, hogy baj legyen belole es a sok honapja kinzo jelenseget produkalja??


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Péntek, 2011.07.15, 09:36:53 | Üzenet # 60
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia Szmöre! Nem hiszem, hogy a repedés okozhatna ilyet, de valami tömitőanyaggal ki lehetne nyomni, biztos ami biztos. Ha így sem múlik a jelenség akkor valami más a gond...
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT - Szmöre (Szmöre gépe, akiamagasságosjeti :-))
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben