Hétfő, 2024.11.25, 05:51:12
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
1995 2.5 V6 KLZE - Janika
JanikaDátum: Szombat, 2013.04.06, 19:07:46 | Üzenet # 226
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Egészen jól haladok a szívócsonk megmunkálással smile Természetesen a polírozás és a finom megmunkálás még hátra van, de már szemmel látható a különbség! Arra törekszem, hogy minél jobb legyen a légáramlás a szívócsonkon (és később a hengerfejeken) belül. Az üzemanyag is probléma nélkül fog a szívócsatornában haladni, nem lesz káros turbulencia sehol!

Előtte:


Utána:


És ehhez jön majd az új szerzemény is smile Mazda Millenia 2.3 V6 injektorok. 280cc szemben a gyári 220cc szállítással percenként smile Még egy állítható üzemanyag-szabályzóra lesz szükség a gyári helyére. A benzinszivattyút nem kell cserélni, lazán hozza az 5-6 bar-os szállítónyomást.

Csatolmányok: 2918617.jpg (134.6 Kb) · 0256313.jpg (122.0 Kb) · 0609758.jpg (97.8 Kb)
 
EdemsDátum: Szombat, 2013.04.06, 19:17:24 | Üzenet # 227
Őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 95
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Grat, milyen jó neked, hogy így értesz hozzá smile Én most érzem hogy ez az autószerelősdi mennyire nem érdekelt, de majd most pótolóm.
 
JanikaDátum: Szombat, 2013.04.06, 19:28:21 | Üzenet # 228
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Pedig izgalmas dolog. Mindig tanul valami újat az ember ezekről a masinákról.
 
GebrielDátum: Szombat, 2013.04.06, 19:45:51 | Üzenet # 229
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jani sokkal nagyobb benzin nyomás nem kell mint a nyári, mert rontani fogja a porlasztási képet ami teljesítmny vesztést is okozhat. AC nem a nyomás növekedés miatt szoktak cserélni hanem a nagyobb szállítsi kapacitás miatt. A nagy warbrok sem tudnak 5-6 bárnál többet de cserében a átlag gyáriak AC-k kb 150liter/órás szállításához képest 250liter/óra vagy nagyobb szállítási kapacitással rendelkeznek.
 
JanikaDátum: Szombat, 2013.04.06, 20:27:35 | Üzenet # 230
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ezért nem akarok AC-t cserélni, csak nyomást növelni smile
 
GebrielDátum: Szombat, 2013.04.06, 20:32:52 | Üzenet # 231
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nem a nyomás adja a teljesítményt hanem a több benzint.
 
JanikaDátum: Kedd, 2013.04.09, 20:06:49 | Üzenet # 232
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A mai nap a 2.3 V6-os Millenia S injektor sorát is beszereztem smile Érdekes, hogy különböző színnel jelölték meg őket. Az eredeti KF/KL 220cc injektorok kékek, míg a KJ 280cc injektorok pirosak.





Csatolmányok: 4676028.jpg (125.2 Kb) · 9657971.jpg (128.5 Kb) · 4950298.jpg (101.3 Kb)
 
GebrielDátum: Kedd, 2013.04.09, 22:08:49 | Üzenet # 233
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Idézet (Janika)
Érdekes, hogy különböző színnel jelölték meg őket.

A legtöbb injektor gyártó szín kódolással jelöli a különböző köbcentis injektorait.

Amúgy BA-nál:
1.3 158ccm
1.5 160ccm
1.8 250ccm
A 2.0 V6 meg már írtad 220ccm.

Nekem a BJ 2.0-ban 285ccm vannak gyárilag.

Ha jól emlékszem Mazdánál 4 hengeres motornál a BP-T motorban van a legnagyobb injektorok GTX kivitelben 385cm GTR 515ccm.
RX-7-nél meg a másodlagos injektorok 1000ccm körüli ha jól emlékszem de tuningnál nem ritka az 1600ccm sem.
 
JanikaDátum: Péntek, 2013.04.12, 14:13:46 | Üzenet # 234
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ma tesztelés gyanánt felraktam a nagyobb fojtószelepet, amely egy 2.5 V6-ból van smile És hadd ne mondjam, hogy kb. egy chippelés árát úsztam meg ugyan azért a teljesítményért. Iszonyat sokat javult a gázreakció, de főleg a teljesítmény! Egy órát pöcsöltem vele, mire sikerült a motorhoz igazítani a alapjáratot és a gázpedál potenciométert.
Először sokat ugrált a fordulat 1200 és 2000 között. Aztán nem akart 1000 alá menni az istennek se az alapjárat már a jó beállításokkal sem. Mire rájöttem, hogy az előző gazdája kitekerte az alapjárati ütközőt bő egy menettel (a csavar fején látszott, hogy babrálva volt), ezért a pillangó sosem tudott beállni a zárt állapotába smile
De most baba és nagyot megy!
Következik az injektor beszerelés az elkövetkezendő napok valamelyikén smile
 
JanikaDátum: Péntek, 2013.04.19, 21:17:07 | Üzenet # 235
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Egy kis sprint smile

 
JanikaDátum: Csütörtök, 2013.04.25, 15:17:08 | Üzenet # 236
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Bent vannak a nagyobb injektorok biggrin
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2013.04.25, 16:48:18 | Üzenet # 237
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ez is megvan smile

Csatolmányok: 3658879.jpg (105.7 Kb)
 
JanikaDátum: Hétfő, 2013.05.06, 19:00:19 | Üzenet # 238
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Az utolsó próba lakatolás és fényezés előtt smile

Csatolmányok: 7603017.jpg (89.7 Kb)
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2013.05.12, 18:17:42 | Üzenet # 239
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Még egy kis finomítás smile Karbon házas cold air intake



Csatolmányok: 6140142.jpg (173.2 Kb) · 0860658.jpg (176.8 Kb)
 
BorosDátum: Hétfő, 2013.05.13, 17:44:34 | Üzenet # 240
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Klassz! E-bay-es cucc? "Tölcsér" lesz az első lökösön? (Bocs, a hivatalos nevét nem tudom: , de valami ilyesmit szeretnék majd)
Kíváncsi vagyok, hogy muzsikál tőle a szamuráj?!

Üdv:
Boros
Csatolmányok: 4897944.jpg (164.9 Kb)
 
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben