Hétfő, 2024.11.25, 07:24:43
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
1995 2.5 V6 KLZE - Janika
szmoreDátum: Szombat, 2012.01.07, 22:37:25 | Üzenet # 106
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ha belenezel a fotoalbumba asszem va egy kep az audio cuccrol amin latszik a kormany varrat is...
deee..talaltam...
Csatolmányok: 7251995.jpg (139.4 Kb)


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2012.01.08, 00:15:30 | Üzenet # 107
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Csinos! Jól néz ki!
 
BorosDátum: Szerda, 2012.01.11, 17:54:00 | Üzenet # 108
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia Janika!
Meg tudnád kérdezni nekem 4 tárcsát és hozzá fékbetéteket mennyiért tudsz hozatni? Tavaszra szerintem cserés lesz!

Köszi!

Üdv:
Boros
 
JanikaDátum: Szerda, 2012.01.11, 19:24:07 | Üzenet # 109
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Megnézem!
 
JanikaDátum: Szerda, 2012.01.11, 19:52:19 | Üzenet # 110
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
TÁRCSÁK:

Nipparts
első 7400/db, hátsó 6600/db
Japanparts
első 7500/db, hátsó 7000/db

BETÉTEK:

Mintex
első 10000/pár, hátsó 8000/pár
Nipparts
első 5650/pár, hátsó 6600/pár
Japanparts
első 4300/pár, hátsó 5200/pár
Textar
első 10700/pár, hátsó 12200/pár
Quinton Hazel
első 5800/pár
 
JanikaDátum: Szerda, 2012.01.11, 19:55:02 | Üzenet # 111
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Japanparts teljes szett 49000ft
Nipparts teljes szett 52200ft
 
BorosDátum: Vasárnap, 2012.01.15, 10:22:27 | Üzenet # 112
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nagyon köszi!
Nézegettem íbéjen is, valami ilyesmit:

http://www.ebay.co.uk/itm....27c65e5

http://www.ebay.co.uk/itm....10bf788

Lehet meg tudnám oldani postaköltség nélkül!

Szerinted/Szerintetek?

Köszi!

Üdv:
Boros
 
BorosDátum: Vasárnap, 2012.01.15, 10:42:45 | Üzenet # 113
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Janika! A kipufogórendszeredet Te találtad ki, vagy a Devilesekkel együtt?
Szerelő azt mondta, hogy előfordulhat, hogy a kipuffom miatt (is) eszik sokat a Mazdi. EGR szelep és valami égéstér szabályozó hibát villogtatott ki! Bár az EGR csatlakozó szét van húzva a kocsiban, azt lehet ezért hozta hibának!
Úgyhogy gondolkodom egy teljesen autómhoz szabott kipuff rendszeren.
A motorelektronikát is hozzáigazították az új kipuffodhoz?

Köszi!

Üdv:
Boros
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2012.01.15, 12:20:31 | Üzenet # 114
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
az egr miatt ehet a kocsi. csak tiszta levegot kap, kipuff gaz nincs visszavezetve, es magasabb az egesi homerseklet. kevesebb oxigen eg el, amit viszont a lambda szondaid ha erzekelnek, ratoltenek benyabol. 0.9 mV lambda (felakadt lambda) siman hozhat akar 18-22 literes fogyasztast is

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2012.01.15, 15:21:08 | Üzenet # 115
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A féktárcsák nagyon faszák!!! 50000-et simán megér a garnitúra. De ha jobban körülnézel 15 plusz postáért egy pár első hűtött Brembo tárcsát veszel. Ugyanennyi hozzá a fékpofa is.

Az EGR okozhat fogyasztás növekedést! Nekem tönkrement a tetején lévő elektronika, vennem kellett egyet bontottat. Az ilyen emissziós alkatrészekre nagyon érzékenyen reagál a vezérlőegység. Jól írja Szmöre akár 16-18 litert is megehet ha szar például a lambda-szonda. Az EGR hibája is 14 literre felhúzza!!! Én az EGR csatiját visszadugnám a helyedben. Sajnos többet árt, mint használ... Jó ötlet az EGR kiiktatása, mert 10-15%-kal több friss levegő kerül a motorba. Általában ledugózzák, de hogyan csinálják, azt ne kérdezd, mert nem tudom.

A kipufrendszerrel sokat evett az autóm mivel hihetetlen ,de mind két lambda szondám tönkrement! Mondtam magamban ilyen a mesében sincs, hogy egyszerre mind a kettő tönkremenjen. Vettem két bontottat és azóta tökéletes. Később vissza raktam az egyik régit és nagyon megugrott a fogyasztás. Leszedtem be raktam a régi hátsót és azzal is sokat fogyasztott. Onnan tudom, hogy mind a kettő szar.
Ezután folyton kivillogta az EGR jeladóját. A fogyasztás 9-10 literről felkúszott 13-14-re. Csere... Azóta tökéletes a motor!

Még nincs átprogramozva az ECU. Szeretnék egy állítható üzemanyag szabályzót, hogy jobban reagáljon a gázadásra és egy picit tudjak húzni a benzin nyomáson. Ha ez megvan akkor jöhet bele a chip és motorikusan tulajdonképpen (egyelőre) kész van. Ezekkel együtt kell átchippelni. Ha még utána venném meg a nyomás szabályzót, lehetne újra programozni. tulajdonképpen előre gondolkodtam.

A kipuf rendszer teljesen egyedi elgondolás alapján készült a Dinamit-dobnál. A szükséges alkatrészeket én vittem, ők csak a közöttük lévő csövezést, hajlítgatást, felfogatást csinálták. Vittem a hengerenkénti leömlőt, egy gázgyorsítót, egy sport katalizátort, és egy japán dobot. Egy kicsit ferdére csinálták, de az nem annyira nagy gáz. Arra törekedtem, minnél kisebb legyen a fojtás a rendszerben és jobb oldali kivezetés miatt súlyt is megtakarítottam, ami a tuningnál szinte alapkövetelmény! Az autó 10 kilóval lett könnyebb csak a rendszer teljes cseréjével!!! A munkahelyemen lemérettem az autót a tehermérlegen, onnan tudom. Sokat számít. Lehetett volna duplát is csináltatni, mert esztétikusabb, de az autó teljesítménye nem akkora, hogy kelljen hozzá a másik oldali kivezetés + csak feleslegesen cipel az autó magával még egy dobot (ha nem kereszt dobot használsz), meg csöveket, ami megint csak súly.
Mostanában arra törekszem, hogy a lehető legkevesebb súly legyen az autón. Az eredeti 1225 kg helyet már csak 1203 kg az autó. És ezt fogyasztásban is észreveszed!!! Kb. fél literrel kevesebbet eszik mostanság!!! Bár nincs jelentőssége, de jó tudat, hogy pöpecül működik minden!





Csatolmányok: 3030081.jpg (169.5 Kb) · 9369065.jpg (140.4 Kb) · 3461286.jpg (131.6 Kb)
 
BorosDátum: Hétfő, 2012.01.16, 19:33:07 | Üzenet # 116
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Köszi az infókat srácok! EGR szelepem lesz a ludas szerintem, mert amikor kimérték azt hozta meg égéstér szabályozó mágneskapcsolót (vagy mifenét) meg lambda szonda hibát. Kiütötték a hibákat és, akkor a lambdaszondát már nem hozta, meg azt ki is mérték és működik! EGR-rel viszont nem tudott mit kezdeni, azt mondta akkora a katyvasz a kábeleimmel, hogy neki se állt kibogozni! Úgyhogy mehetek vissza Nyíregyházára megcsináltatni rendesen a csávóval a melót! Faszom!

Na, köszi még1x!

Üdv:
Boros
 
szmoreDátum: Hétfő, 2012.01.16, 20:23:16 | Üzenet # 117
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a motort kábelköteggel együtt cserélted a motort, vagy a saját tyúkbeleidet módosítottátok?

..maga a magasságos..
 
BorosDátum: Kedd, 2012.01.17, 18:15:58 | Üzenet # 118
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Kérdezz kettő könnyebbet szmöre! Nem tudom! Ha minden igaz nem, vagy nem teljesen a saját kábelkötege van rajta! Ami biztos, hogy nem az én 2.0 V6-omról jött a kábelezés, mivel kiderült arról meg, hogy egy 1.8 V6-ról való cucc. Ha a végére érek ennek bassza meg könyvet írok róla...szerintem jobb sztori lenne, mint a stólgeci börtönnaplója! De mindenképpen tanulságosabb.

Lehet velem van a baj mert bizalmatlan vagyok, ezért csak a rosszat látom ilyenkor már a kezdeti szándékban is, de megint csak azt érzem, hogy át lettem baszva, mert nem értek hozzá. Aztán tök jó volt elvenni a pénzem valami hazugsággal. Sokat várok azzal, hogy egy autószerelő őszintén elmondja, hogy mi a fasz van, azt hogyan és mennyiért lehet orvosolni? Szerintem ahány helyre vinném annyiféle különböző szarral jönnének...csak, hogy a pénzt kihúzzák a zsebemből. Közben meg nem kapok semmit cserébe...és ez az, ami zavar. Mert, ha valami drága, akkor drága...de miután megcsinálták működjön, ahogy kell! Utálom az autószerelőket!

Na, kipanaszkodtam magam! Máris jobb! smile

Szevasztok!

Boros
 
szmoreDátum: Kedd, 2012.01.17, 18:24:17 | Üzenet # 119
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ránk mindig számithacc smile
monnyuk az motorcserénél alap, hogy hozza a saját kábeljit meg a számítógépet.


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Kedd, 2012.01.17, 22:38:02 | Üzenet # 120
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Huhhh! 1.8 V6, 2.0 V6 és most 2.5 V6... wacko Beszarás! Ekkor katyvasz van nálad??? Akkor most eredetileg milyen motor volt benne gyárilag??? 1.5??? Aztán valaki úgy gondolta, hogy "Húúú, jó lenne bele egy 2.0 V6 de nincs hozzá kábel köteg... Óóó jó hzáá a az MX3-as kábelkötege is!!!" Mert ha ez a szitu akkor szívás. A 2.5 v6-nak más a kábelkötege, mint a 2.0 V6-nak. Az 1.8 talán hasonló a 2.0 V6-hoz, de az 100% hogy 2.5 V6 más! Legalább 2-3 olyan jeladó van rajta ami a 2.0 V6-on nincs!!!

Például pont az EGR Boost Solenoid nincs a 2.0 V6-on...

Itt az MX6 2.5 V6 motorjának vázlata:
Csatolmányok: 2577327.png (292.0 Kb)
 
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben