|
|
1995 2.5 V6 KLZE - Janika
| |
szmore | Dátum: Szombat, 2012.01.07, 22:37:25 | Üzenet # 106 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| ha belenezel a fotoalbumba asszem va egy kep az audio cuccrol amin latszik a kormany varrat is... deee..talaltam...
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.01.08, 00:15:30 | Üzenet # 107 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Csinos! Jól néz ki!
|
|
| |
Boros | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 17:54:00 | Üzenet # 108 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Szia Janika! Meg tudnád kérdezni nekem 4 tárcsát és hozzá fékbetéteket mennyiért tudsz hozatni? Tavaszra szerintem cserés lesz!
Köszi!
Üdv: Boros
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 19:24:07 | Üzenet # 109 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Megnézem!
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 19:52:19 | Üzenet # 110 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| TÁRCSÁK:
Nipparts első 7400/db, hátsó 6600/db Japanparts első 7500/db, hátsó 7000/db
BETÉTEK:
Mintex első 10000/pár, hátsó 8000/pár Nipparts első 5650/pár, hátsó 6600/pár Japanparts első 4300/pár, hátsó 5200/pár Textar első 10700/pár, hátsó 12200/pár Quinton Hazel első 5800/pár
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 19:55:02 | Üzenet # 111 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Japanparts teljes szett 49000ft Nipparts teljes szett 52200ft
|
|
| |
Boros | Dátum: Vasárnap, 2012.01.15, 10:22:27 | Üzenet # 112 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Nagyon köszi! Nézegettem íbéjen is, valami ilyesmit:
http://www.ebay.co.uk/itm....27c65e5
http://www.ebay.co.uk/itm....10bf788
Lehet meg tudnám oldani postaköltség nélkül!
Szerinted/Szerintetek?
Köszi!
Üdv: Boros
|
|
| |
Boros | Dátum: Vasárnap, 2012.01.15, 10:42:45 | Üzenet # 113 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Janika! A kipufogórendszeredet Te találtad ki, vagy a Devilesekkel együtt? Szerelő azt mondta, hogy előfordulhat, hogy a kipuffom miatt (is) eszik sokat a Mazdi. EGR szelep és valami égéstér szabályozó hibát villogtatott ki! Bár az EGR csatlakozó szét van húzva a kocsiban, azt lehet ezért hozta hibának! Úgyhogy gondolkodom egy teljesen autómhoz szabott kipuff rendszeren. A motorelektronikát is hozzáigazították az új kipuffodhoz?
Köszi!
Üdv: Boros
|
|
| |
szmore | Dátum: Vasárnap, 2012.01.15, 12:20:31 | Üzenet # 114 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| az egr miatt ehet a kocsi. csak tiszta levegot kap, kipuff gaz nincs visszavezetve, es magasabb az egesi homerseklet. kevesebb oxigen eg el, amit viszont a lambda szondaid ha erzekelnek, ratoltenek benyabol. 0.9 mV lambda (felakadt lambda) siman hozhat akar 18-22 literes fogyasztast is
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.01.15, 15:21:08 | Üzenet # 115 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| A féktárcsák nagyon faszák!!! 50000-et simán megér a garnitúra. De ha jobban körülnézel 15 plusz postáért egy pár első hűtött Brembo tárcsát veszel. Ugyanennyi hozzá a fékpofa is.
Az EGR okozhat fogyasztás növekedést! Nekem tönkrement a tetején lévő elektronika, vennem kellett egyet bontottat. Az ilyen emissziós alkatrészekre nagyon érzékenyen reagál a vezérlőegység. Jól írja Szmöre akár 16-18 litert is megehet ha szar például a lambda-szonda. Az EGR hibája is 14 literre felhúzza!!! Én az EGR csatiját visszadugnám a helyedben. Sajnos többet árt, mint használ... Jó ötlet az EGR kiiktatása, mert 10-15%-kal több friss levegő kerül a motorba. Általában ledugózzák, de hogyan csinálják, azt ne kérdezd, mert nem tudom.
A kipufrendszerrel sokat evett az autóm mivel hihetetlen ,de mind két lambda szondám tönkrement! Mondtam magamban ilyen a mesében sincs, hogy egyszerre mind a kettő tönkremenjen. Vettem két bontottat és azóta tökéletes. Később vissza raktam az egyik régit és nagyon megugrott a fogyasztás. Leszedtem be raktam a régi hátsót és azzal is sokat fogyasztott. Onnan tudom, hogy mind a kettő szar. Ezután folyton kivillogta az EGR jeladóját. A fogyasztás 9-10 literről felkúszott 13-14-re. Csere... Azóta tökéletes a motor!
Még nincs átprogramozva az ECU. Szeretnék egy állítható üzemanyag szabályzót, hogy jobban reagáljon a gázadásra és egy picit tudjak húzni a benzin nyomáson. Ha ez megvan akkor jöhet bele a chip és motorikusan tulajdonképpen (egyelőre) kész van. Ezekkel együtt kell átchippelni. Ha még utána venném meg a nyomás szabályzót, lehetne újra programozni. tulajdonképpen előre gondolkodtam.
A kipuf rendszer teljesen egyedi elgondolás alapján készült a Dinamit-dobnál. A szükséges alkatrészeket én vittem, ők csak a közöttük lévő csövezést, hajlítgatást, felfogatást csinálták. Vittem a hengerenkénti leömlőt, egy gázgyorsítót, egy sport katalizátort, és egy japán dobot. Egy kicsit ferdére csinálták, de az nem annyira nagy gáz. Arra törekedtem, minnél kisebb legyen a fojtás a rendszerben és jobb oldali kivezetés miatt súlyt is megtakarítottam, ami a tuningnál szinte alapkövetelmény! Az autó 10 kilóval lett könnyebb csak a rendszer teljes cseréjével!!! A munkahelyemen lemérettem az autót a tehermérlegen, onnan tudom. Sokat számít. Lehetett volna duplát is csináltatni, mert esztétikusabb, de az autó teljesítménye nem akkora, hogy kelljen hozzá a másik oldali kivezetés + csak feleslegesen cipel az autó magával még egy dobot (ha nem kereszt dobot használsz), meg csöveket, ami megint csak súly. Mostanában arra törekszem, hogy a lehető legkevesebb súly legyen az autón. Az eredeti 1225 kg helyet már csak 1203 kg az autó. És ezt fogyasztásban is észreveszed!!! Kb. fél literrel kevesebbet eszik mostanság!!! Bár nincs jelentőssége, de jó tudat, hogy pöpecül működik minden!
|
|
| |
Boros | Dátum: Hétfő, 2012.01.16, 19:33:07 | Üzenet # 116 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Köszi az infókat srácok! EGR szelepem lesz a ludas szerintem, mert amikor kimérték azt hozta meg égéstér szabályozó mágneskapcsolót (vagy mifenét) meg lambda szonda hibát. Kiütötték a hibákat és, akkor a lambdaszondát már nem hozta, meg azt ki is mérték és működik! EGR-rel viszont nem tudott mit kezdeni, azt mondta akkora a katyvasz a kábeleimmel, hogy neki se állt kibogozni! Úgyhogy mehetek vissza Nyíregyházára megcsináltatni rendesen a csávóval a melót! Faszom!
Na, köszi még1x!
Üdv: Boros
|
|
| |
szmore | Dátum: Hétfő, 2012.01.16, 20:23:16 | Üzenet # 117 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| a motort kábelköteggel együtt cserélted a motort, vagy a saját tyúkbeleidet módosítottátok?
..maga a magasságos..
|
|
| |
Boros | Dátum: Kedd, 2012.01.17, 18:15:58 | Üzenet # 118 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Kérdezz kettő könnyebbet szmöre! Nem tudom! Ha minden igaz nem, vagy nem teljesen a saját kábelkötege van rajta! Ami biztos, hogy nem az én 2.0 V6-omról jött a kábelezés, mivel kiderült arról meg, hogy egy 1.8 V6-ról való cucc. Ha a végére érek ennek bassza meg könyvet írok róla...szerintem jobb sztori lenne, mint a stólgeci börtönnaplója! De mindenképpen tanulságosabb.
Lehet velem van a baj mert bizalmatlan vagyok, ezért csak a rosszat látom ilyenkor már a kezdeti szándékban is, de megint csak azt érzem, hogy át lettem baszva, mert nem értek hozzá. Aztán tök jó volt elvenni a pénzem valami hazugsággal. Sokat várok azzal, hogy egy autószerelő őszintén elmondja, hogy mi a fasz van, azt hogyan és mennyiért lehet orvosolni? Szerintem ahány helyre vinném annyiféle különböző szarral jönnének...csak, hogy a pénzt kihúzzák a zsebemből. Közben meg nem kapok semmit cserébe...és ez az, ami zavar. Mert, ha valami drága, akkor drága...de miután megcsinálták működjön, ahogy kell! Utálom az autószerelőket!
Na, kipanaszkodtam magam! Máris jobb!
Szevasztok!
Boros
|
|
| |
szmore | Dátum: Kedd, 2012.01.17, 18:24:17 | Üzenet # 119 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| Ránk mindig számithacc monnyuk az motorcserénél alap, hogy hozza a saját kábeljit meg a számítógépet.
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2012.01.17, 22:38:02 | Üzenet # 120 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Huhhh! 1.8 V6, 2.0 V6 és most 2.5 V6... Beszarás! Ekkor katyvasz van nálad??? Akkor most eredetileg milyen motor volt benne gyárilag??? 1.5??? Aztán valaki úgy gondolta, hogy "Húúú, jó lenne bele egy 2.0 V6 de nincs hozzá kábel köteg... Óóó jó hzáá a az MX3-as kábelkötege is!!!" Mert ha ez a szitu akkor szívás. A 2.5 v6-nak más a kábelkötege, mint a 2.0 V6-nak. Az 1.8 talán hasonló a 2.0 V6-hoz, de az 100% hogy 2.5 V6 más! Legalább 2-3 olyan jeladó van rajta ami a 2.0 V6-on nincs!!!
Például pont az EGR Boost Solenoid nincs a 2.0 V6-on...
Itt az MX6 2.5 V6 motorjának vázlata:
|
|
| |
|