1996 1.5i 16V - Skull
|
|
Skull87 | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 20:33:37 | Üzenet # 76 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| Boros, jöhet a cucc minél hamarabb :))
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 20:34:53 | Üzenet # 77 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| Janika, azé jó volt :)) a kis kopaccal
|
|
| |
szmore | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 20:35:57 | Üzenet # 78 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| 91-es, ketliteres, 16 szelepes, 133 lovas Accord 190ig meen nagyjabol. a gyorsulasa papiron rosszabb, 1 vagy 2 tizeddel, de a sornegyes dinamikusabb mint a v6. vagy legalabbis az az ember erzese.
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 20:39:48 | Üzenet # 79 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Hihi! Megvicceltük rendesen! Nem bírta elviselni a vereséget!
Ja a többieknek is írom, hogy 160-nal Budapesten, délután a gyors forgalmin, ahol mindenki igyekezett haza a munkából egy Honda Prelude-s kopasz gyereket Skullal csúnyán legyorsultunk! Utánunk jött és folyton villogot, hogy nyomjunk mégegyet! Szánalmas volt!
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 20:47:50 | Üzenet # 80 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| most biztos keres egy másik emberkét akit elhagyhat :))
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2012.01.11, 20:50:56 | Üzenet # 81 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| :D
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Péntek, 2012.01.13, 18:53:44 | Üzenet # 82 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| legujabb szerzemények amit Janikával szereztünk be
+ krom csö
|
|
| |
Janika | Dátum: Péntek, 2012.01.13, 19:04:42 | Üzenet # 83 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Ezt is lájkolom! Jó cucc! Profi lesz, ha összerakjuk! Biztosan sokat fog dobni az autó teljesítményén!
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Péntek, 2012.01.13, 19:13:33 | Üzenet # 84 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| ja, meg a kinézeten kiváncsi vagyok milyen hangja lessz és a sprintre
|
|
| |
Janika | Dátum: Péntek, 2012.01.13, 19:15:57 | Üzenet # 85 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Hangra egyértelműen jobb lesz és szerintem 6-8 pacival több lesz az autóban.
|
|
| |
meszics | Dátum: Péntek, 2012.01.13, 20:19:09 | Üzenet # 86 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Állapot: Offline
| na ne má... mi ez sportlégszűrő ezt adom LIKE XD
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Péntek, 2012.01.13, 20:21:51 | Üzenet # 87 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| levegö + karter
|
|
| |
szmore | Dátum: Szombat, 2012.01.14, 11:59:33 | Üzenet # 88 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| nem akarok ünneprontó lenni, de szerintem lóerőben nem sokat segit a sportlegszűrő. lévén, hogy nagyobb az áteresztési képesség ugyanazon szívóhatásnál egységmnyi idő alatt több levegőt juttat a szívótérbe(növekszik az áramlási sebesség, melegebb a levegő, melegebb a keverék, gyengébb a hatásfok), amihez a számítógép több üzemanyagot társít, így elvileg pörgősebb, nyomatékosabb lesz a motor, de erősebb semmiképp. a hangja viszont szép sivítós lesz száraz időben én néha a rezonátro csövet szoktam lerántani (azt is inkább az 1.5ben mert a nagynál nehezen hozzáférhető) és attól egy kicsit dörmögősebb lesz a motor hangja, meg fogékonyabb a gázpedálra. (csak épp nem lehet lóerőben mérni).
..maga a magasságos..
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Szombat, 2012.01.14, 14:25:20 | Üzenet # 89 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| nem leszel ünnepronto szmöre :)) sokat olvasgattam a neten a direktszürö témát és nagyvonalakban az a fontos, hogy a szüröt ugykell felszerelni, hogy mindig hideg levegöhöz jusson ne legyen rögtön a motor mellett. Autótol függ, hogy mennyi teljesitményt ad és a szürö elhejezésén a motortérben, hangban mindenféleképpen javul mert ugymond harapni fogja a levegöt ilyenkor sokan irják, hogy megnö a fogyasztás de ez két okból fordul elö: 1.a szürö rossz elhejezése (a motortol meleg levegöt szippant be) 2. sportosabban vezet a tulaj mert élvezi az uj hangot, ami normális, hogy többet zabál az autó mert gyári szürövel is ha nyomkodod a gáz pedált többet eszik máskülönben attól nem nö a fogyasztás, hogy a motorba több friss levegö jut.
beszerelés után elválik, hogy mi lett jobb és a fogyasztáson fog látaszani, hogy az autó erösebb lett vagy nem
Az üzenetet módosította: Skull87 - Szombat, 2012.01.14, 14:26:22 |
|
| |
Skull87 | Dátum: Szombat, 2012.01.14, 14:34:06 | Üzenet # 90 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| ja és elfelejtettem, hogy ha sport kipufogó rendszert szeretne valaki, akkor a sportlégszürő szerintem alapkövetelmény
|
|
| |