1996 1.5i 16V - Skull
|
|
Skull87 | Dátum: Szombat, 2012.01.21, 20:27:13 | Üzenet # 106 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| nem rendeltem de a homasitábol van minden
|
|
| |
meszics | Dátum: Szombat, 2012.01.21, 20:41:52 | Üzenet # 107 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Állapot: Offline
| és mégis mennyiért vesztegetődik egy ilyen szett?
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Szombat, 2012.01.21, 20:45:55 | Üzenet # 108 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| össz-vissz 18e ft
|
|
| |
meszics | Dátum: Vasárnap, 2012.01.22, 11:52:42 | Üzenet # 109 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 65
Állapot: Offline
| most azt nem vágom, hogy ha nem vezeted vissza a kipufogó gázt az nem tól el valami értékeket a motorban?
|
|
| |
Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.01.22, 11:59:34 | Üzenet # 110 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| A kipufogógáz a fojtószelepnél van visszavezetve a motorba. A fojtószelep előtt csak a kartert kell hozzáigazítani az új szívócsőbe + a hőmérséklet jeladót.
|
|
| |
Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.01.22, 12:00:08 | Üzenet # 111 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Az EGR maradt a helyén... Szerencsére akadt olyan szívócső, amelyen alapból rajta volt a karterkivezetés, a beszívott levegő hőmérséklet jeladó (IAT) és a hidegindításhoz szüksége többlet levegőnek a csövezése is. Mivel Skullnak kiiktattuk a kartert egy különs zzűrővel az egyik csövet így ledugózhattuk.
|
|
| |
szmore | Dátum: Vasárnap, 2012.01.22, 12:25:15 | Üzenet # 112 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| a kipuff visszavezetest az egérszelep csinálja (gy.k. EGR - Exhaust Gas Recirculation), kb. 20%kipuffot visz a szívótérbe, csökkenti a hőmérsékletet meg a nitrogenoxidok jelenlétét. szakavatott emberek szerint még a környivizsgát is simán veszi a kocsi, szal túl sok mindent nem b@sz el, de a fogyasztáson éérződik a dolog. tavasszal ha unatkozni fogok, megpróbálkozom a ledugózással.
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.01.22, 12:29:27 | Üzenet # 113 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Szmöre azt mond meg nekem, hogyan dugózod le? Nem csapod be vele a tetején lévő elektronikát? Hibakódot fog jelezni nem? Többször hallottam, hogy ledugózzák, de hogyan történik ez???
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Vasárnap, 2012.02.05, 10:00:24 | Üzenet # 114 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| egy kis izelitő a tegnapi turából
az utolsó kép az autopálya jobbik része :)) ami nem tartott sokáig, azután nagy réteg hó volt az uton
|
|
| |
szmore | Dátum: Vasárnap, 2012.02.05, 13:32:15 | Üzenet # 115 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| f@sza...
..maga a magasságos..
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Vasárnap, 2012.02.05, 13:34:06 | Üzenet # 116 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| a képeken nem látszik de jo kis hóvihar volt én élveztem :))
|
|
| |
Janika | Dátum: Vasárnap, 2012.02.05, 14:18:23 | Üzenet # 117 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
|
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Péntek, 2012.03.16, 09:32:26 | Üzenet # 118 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| Tádámmm :))
|
|
| |
Janika | Dátum: Péntek, 2012.03.16, 11:07:49 | Üzenet # 119 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Várjuk a visszajelzéseket!
|
|
| |
Skull87 | Dátum: Péntek, 2012.03.16, 12:34:41 | Üzenet # 120 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 283
Állapot: Offline
| a fogyasztás csak késöbb derül ki de mintha gázadásnál hamarabb jelentkezik az erö bár nincs mérésem
|
|
| |