Hétfő, 2024.11.25, 02:52:03
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
1995 2.0i V6 GT- Petyosz
szmoreDátum: Kedd, 2011.08.16, 21:29:13 | Üzenet # 16
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nem kuszkodott, koszkodik... meg most is. a fals levegore en is gyanakszom. mas nem nagyon lehet. nem tudom meg mindig miert csinalja. nekem viszonylag stabil az alapjaratom, de ugyanez a gond van. szeeepne lassan oovatos gazolasra felmegy a fordulat de nyomok egy padlot, vesz egy nagy levegot, aztan dadog. de nagyon.
a pukkanas mindenkeppen fals levegot jelent. ha a pillangoszelep kornyeken hallod akkor nezd meg a csovet ami jon a legszurotol a szelepig. nincs repedes, alul, oldalt, mindenhol. aztan nezd meg hoggy nincs-e elrepedve a legszurohaz. a vris is csinalhat bajt, de az altalaban hibakoddal is jar. 46os asszem az egyik, a masikra igy kapasbol nem emlexem. mindenkkeppen rossz keverest jelent a benzinszag, ha gondolod menj el CO meresre, de ugyis csak aszongyak hogy magas osztan joccakat. szoposok. tovabba lehet lambdaszonda, a kettotbol barmelyik, mert mindketto hengerszonda, de csak ha melegedes utan nem akar menni. a lambdaszonda 60 fokos motorhomersekletig nem pofazik bele a keveresbe, ugyhogy ha hidegen is b@szakodik, akkor az kizart. en mar kicsereltem a MAF szondat, a motorhomerseklet jeladot, a rotorfedelet, a rotor pipat, gyertyakabeleket, megcsinaltama co merest, de egyelore helyben topogok. ha valaki segit rajtad szolj nekem is... termeszetesen ez forditva is igaz. de a vris szolenoidokat en is ellenorzom majd..

audiorendszer ecceru...ha nagyon kotoraszok lehet megvannak a gyari csatlkozoim egy kabelkotegen. de nem eskuszom meg ra.
piros - kontakt 12
sarga - allando 12 memoriavesztes ellen
fekete - test
kekfeher - elketronyos antenna
szurkelila meg szurkezod hangfalak

osztan joccakat. szerintem kossel bele egy ecceru ISO csatlakozot es amen.


..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Szerda, 2011.08.17, 11:20:14 | Üzenet # 17
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
azt az egy aprosagot elfeljtetteem, meg en sem ellenoriztem es nem is nagyon hittem el, hogy az elugrott vezerles is okozhat aprobb gondot, ami a hibajelenseget produkalja. ha leveszed a vezerles takaromuanyagjat es jelre allitod a motort, akkor le tudod ellenorizni. mar egy fog is okozhat bajt. feltetelezem hogy nalam is lehet ilyen baj...JAAAAANIIIII,...ugye felhevult motornal ugorhat el vezerles?? meg ha durvan valtogacc vissza....monnyuk szazhetvennel negyedikbe.....

szmore voutam ....


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Szerda, 2011.08.17, 21:49:57 | Üzenet # 18
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
én a vezérlést ellenőriztem 2x is mert két jelet is találtam, de egyik se volt jobb a másiknál. A vris-ek gondolom jók mert már nem hozza a hibát amióta kitakarítottam mindet, meg ha felpörgetem rendesen behúz mind a kettő. Az alapjáratom csak meleg motornál szarakodik hidegen egyenletes. A gázadásra meg hidegen-melegen nem jól reagál. Most hétvégén belebújok aztán ki se jövök belőle amíg nem megy rendesen mert április elején vettem és már nem ártana használni is. Ha találok valamit természetesen szólok. Az audiónál a plusszok meg a mínuszok megvannak csak a hangszóróvezetékeket nem találtam meg párban de majd szétszedem az ajtókat és megvizsgálom rendesen.
 
JanikaDátum: Szerda, 2011.08.17, 21:53:51 | Üzenet # 19
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hát igen! A durva, hirtelen visszaváltás okozhat ilyet. Főleg ha már idősebb szíjról van szó. Személy szerint szoktam néha ilyet csinálni, utána pedig szívom a fogam, hogy "Vazze nem kellene ilyet csinálni". Hirtelen engeded rá a kuplungot, a 4 vezérműtengely azért nagyot kap a főtengellyel együtt, és valaminek engedni kell, szóval szerintem simán lehet gyilkolni a vezérműszíjjat. Bár nem véletlenül találta ki a Mazda a V6-os vezérműtengelyeire a feszültség kiegyenlítő fogaskerekeket, ami csillapítja a vezérműtengely elcsavarodását ilyen esetekben. Elképzelhető a fog átugrás. Erről a Tom tudna többet mesélni, bár neki olajzási gondok miatt ment tönkre a motor. Íme az elrettentő képek:

http://mazda323f.ucoz.hu/photo/1
 
PetyoszDátum: Szerda, 2011.08.17, 21:57:50 | Üzenet # 20
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
most jut eszembe nekem is el van repedve a megszakító fedél alatti műanyag lap és össze lett olvasztva forrasztóval. én azt gondolom sok köze nincs a gázadásos hibához, de sosem lehet tudni.
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.08.18, 10:35:01 | Üzenet # 21
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
az nekem is olyan volt, ket helyen is, en ketkomponenses ragaccsal tomitettem, de csak nem jo. van egy ficko a mazda-auto.hu-n, neki is hasonlo problemai voltak, vegul elosztofej csere oldotta meg a gondot. kicserelte mar o is az atyauristent is a kocsin, es vegul egy cserere kapott elosztofej mutatta meg hogy az a baj. aaamerikabol rendelt masikat, ujat valami 70rugo korul. ebayen van ocsobber is, bontott, ahogy arrol jani tata infozott.
a tobbit meg maj meglatjuk...en is aprilis ota allok a kocsival
:(( kisebb nagyobb trasszekat kiautozok, ovatos gazolassal, de azer eleg idegesito a dolog.
akkor boszultem fel igazan, mikor csaban (ahol, amugy meggyozodesem hogy ertenek a mazdahoz mer az Istvan az nagy koponya) aszongyak a szerelo a muhelyben hogy hibas a ket lambda szonda, de a gep ugye nem ad hibakodot..aszongya emberunk hogy ne bizzak en a szamitogepben. hat akkor mire van a hibakodtarolo...raadasul a lambda szondaknal ketfele hibakod van, az egyik helytelen mukodesre, amasik inaktivitasra.
hat majd okosodom meg...


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Hétfő, 2011.08.29, 20:01:25 | Üzenet # 22
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
SEEEGÍÍÍÍTSÉÉÉÉG!!!! Szétkaptam az autót amúgy emberesen. Hajtókarcsapágy csere megérett már. De nem lehet kapni sehol. Tud valaki valamiféle cikkszámot vagy, hogy hol keressek?
 
JanikaDátum: Kedd, 2011.08.30, 21:32:36 | Üzenet # 23
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ez kemény dolog!

Bárdi, Unix???

Ha bárdinál van szólj van 25% kedvezményem.
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.09.06, 15:28:17 | Üzenet # 24
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hogy haladsz petyosz koma? sikerult rajonni mitol veres a nyaka a gepnek?

..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Kedd, 2011.09.06, 21:37:58 | Üzenet # 25
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
köszi Janika de a Bárdinál csak néztek rám bambán hogy mit is akarok én ott mert hogy ők ilyet még nem is hallottak. a Szakál Metál -tól hozza az alkatrész ellátóm. Ács úr egy félisten. Szóljatok ha kellene valami, mert hozott már olyat olyan áron hogy csak néztem. Egy kérdést megér. Két hétre mondta 12000 körül a csapágyat. Gyári minőséget. Egyet találtam még aki tudott volna 2-3 napon belül 50000-ért. Inkább várok.
 
PetyoszDátum: Kedd, 2011.09.06, 21:38:49 | Üzenet # 26
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
az a nagy büdös helyzet, hogy még semmi sem biztos. várom a csapágysort ami a jövő hét elején jön meg elméletileg, addig meg nem tudom indítani merthogy nincsen neki most alja. fentről szétbontottam rendesen, leszedtem a szívósort és társait találtam egy vezetéket ami az egyes henger mellett van felcsavarozva a szelepfedélre, amiről le volt szakadva a szigetelés azt javítottam de még nem tudtam kipróbálni. a vákuumcsöveket amiket le tudtam szedni átnéztem de azokkal nincs hiba. azt nem tudom normális-e, hogy a baloldali torony mellett van egy szép fekete henger alakú valami aminek a tetejébe 2 az aljába 1 cső megy bele. na annak az alsó csöve megy be az utastérbe, és ha azt megfújom átengedi a levegőt, de a többi csőnél nem. azt gondolom a vákuum rendszernek nem kéne úgy működni mintha egy darab csövet fújnék. bár nem tudom mi az a fekete henger, és hová megy a csöve. ha megjön a csapágy összerakom és ha be tudom indítani okosabb leszek. (remélem) amit Janika feltett képeket a vákuum rendszerről a második képet értem de az első az melyik része a motornak?
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.09.06, 22:17:14 | Üzenet # 27
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
az elso kepen van egy vakuumkor ami a mienken nincs. ennyi van pluszban. a kl motorral megegyezik.

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szerda, 2011.09.07, 22:23:10 | Üzenet # 28
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Az a fekete henger alakú valami nem a vákuumos fékrásegítő?
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.09.08, 18:49:29 | Üzenet # 29
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a fekete henger alaku tartaly az egy benzingoz visszavezeto a tartalyba, egy szenszuros betettel. charcoal filter. azaz aktiv szenszuro.. guglin okosodtam.

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.09.08, 21:40:56 | Üzenet # 30
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Na ezt jól benézted Jani...Pfff...A másik bal biggrin
 
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben