1995 2.0i V6 GT- Petyosz
|
|
Janika | Dátum: Hétfő, 2011.09.26, 22:28:52 | Üzenet # 46 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Na kérlek! Kutakodtam a neten.
Ezt futtasd végig (Szakál Metál):
http://shop.szakalmetal.hu/catalog#parts
13,595 ft a garnitúra. Hívd fel őket! Szerintem ennél olcsóbban sehol nem fogsz kapni! Ráadásul Budaörsön még raktáron is van, azonnal haza is viheted!!! Ne hagyd ki!
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Kedd, 2011.09.27, 08:02:04 | Üzenet # 47 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| ó köszi, de nekem nem főtengelycsapágy, hajtókarcsapágy kéne. abból meg csak rendelésre hoznak, azt meg győzzem kivárni. amit találtál csak 8 félcsapágy van benne, a hajtókarhoz 12 fél kell. elméletileg délelőtt kiderül mi történik
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.09.27, 21:22:00 | Üzenet # 48 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Bocsi. :S Ezt csúnyán benéztem...
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szerda, 2011.09.28, 09:57:23 | Üzenet # 49 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| HALLELÚJRA!!!! találtam csapágyat. igaz, hogy MX6-é de azonos a méret. és van is belőle. annyi a zizi, hogy az csak 4 hengeres így vennem kell 2 garnitútát de annyi lesz így is mint a gépszörnyhöz 1 adag. megjön holnapra aztán mehet bele a helyébe.
|
|
| |
szmore | Dátum: Szerda, 2011.09.28, 10:53:14 | Üzenet # 50 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| nah az man vidam.. :))
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2011.09.28, 16:15:03 | Üzenet # 51 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Vééégre!!!
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Vasárnap, 2011.10.02, 23:18:27 | Üzenet # 52 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| elkészült a mű. behelyeztem a csapágyakat. annyi hely van ebbe az autóba alul, hogy egy nőgyógyász megirigyelte volna amit csináltam. de kész és ez a lényeg. készítettem pár képet ha érdekes feltenni a szerelésekhez.
|
|
| |
Janika | Dátum: Hétfő, 2011.10.03, 13:36:05 | Üzenet # 53 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Jöhetnek a képek! Főleg az ilyen nagy projektekhez jól jön
|
|
| |
szmore | Dátum: Hétfő, 2011.10.03, 21:07:42 | Üzenet # 54 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| hujjujuj, vadkorte...azt ertem amit leszedtel..azt is ertem, hogy mit tettel bele...az mit jelent h megegett, es akkor az miert kisebb...mert ezt mar nem ertem...
..maga a magasságos..
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Kedd, 2011.10.04, 08:29:29 | Üzenet # 55 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| szerintem attól éghetett meg, hogy nem kapott olajat, de a méretváltozást nem tom mér lett. gondolom a hőhatás miatt lehet. az a lényeg, ha a két felet összerakom nem kör lesz, hanem ovális. javítottam a képeket és így már látható rendesen.
|
|
| |
Janika | Dátum: Hétfő, 2011.10.10, 13:00:14 | Üzenet # 56 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Igen! Valószínűleg az olajzás hiánya miatt ehette meg a csapágyakat. A "bumm" után a dugattyú erőteljesen lefelé mozog és a hajtókar "felfekszik" a csapágy oldalától egészen az alsó holtpontig, Mikor a lendület visszalöki, már nincs akkora terhelése, mert a kipufogógázt kell kinyomnia a hengerből és ilyenkor "visszalassul", ezért ott kevésbé kopik a csapágy. Mind a hat csapágy sor ugyanott kopott el???
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Kedd, 2011.10.11, 15:39:26 | Üzenet # 57 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| nem. érdekes, hogy a többi is meg volt már kopva de csak egy lett ilyen csúf.
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.10.11, 21:51:53 | Üzenet # 58 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Ez tényleg furcsa. Akkor más is közre játszhatott.
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Kedd, 2011.10.18, 12:55:04 | Üzenet # 59 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| Kérem szépen megjavult az alapjáratom!!! Valamelyik baromarcú a szívócsonkon lévő alapjárati levegőszabályzó csavart kitekerte teljesen. Az állat. Én meg már majdnem infarktus kaptam, hogy miér szaraxik velem a drága. de ezt már kipipáltuk. még egy kicsit rángat, de az is javult sokat. ilyen állapotban már közlekedőedénynek is alkalmas. asszem megy is vizsgára. a finombeállításokat meg menet közben még lehet csinálni.
|
|
| |
szmore | Dátum: Kedd, 2011.10.18, 16:17:52 | Üzenet # 60 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| nah az akkor man vidam alapjarati csavart csak testelessel csavargatni, es akkor is ovatosan :))
..maga a magasságos..
|
|
| |