Szombat, 2024.04.27, 03:58:54
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT- Petyosz (Mér nem megy?????)
1995 2.0i V6 GT- Petyosz
PetyoszDátum: Péntek, 2011.05.27, 22:04:48 | Üzenet # 1
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok! Szeretném kérni a segítségeteket. Sikerült megvennem végre az álmaim autóját, de sajnos még nem az igazi. Nem megy rendesen. Nem tudtok valakit Miskolc közelében aki ért ezekhez az autókhoz? Már voltam egy pár szerelőnél, de csak vakargatták a fejüket.
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.05.28, 11:12:59 | Üzenet # 2
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv az oldalon Petyosz!

Nem kell megijedni rögtön! Bár nem tudom mechanikai vagy inkébb elektromos problémád van. Bármi is a probléma segítünk neked!
Én rögtön egy hibakód kiolvasást csinálnék, amit házilag, otthon is megcsinálhatsz, nem kell a szervízben ezer forintikat kiadnod érte.
Szóval itt a link és próbálkozz vele:

http://mazda323f.ucoz.hu/forum/22-37-1

Írj ha vannak hibák!
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.05.28, 14:28:20 | Üzenet # 3
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
szasz Petyosz.. jo valasztas biggrin
vagyunk errefele meg iyg nehanyan smile

remeljuk h tudunk okosak lenni egyutt..

sok oromet a verdahoz


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Csütörtök, 2011.06.23, 13:08:58 | Üzenet # 4
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok! Nem tudtam eddig írni. Megnéztem a hibakódot, és a levegőmennyiség szabályzó solenoid-ot hozza hibának, meg néha a légtömeg mérőt. A hibajeenség pedig az,hogy sok benzint kap, és két három hengernél beköpi a gyertyát. Van valami ötlet mi lehet a hiba?
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.06.23, 15:22:58 | Üzenet # 5
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
szia

a levegomennyiseg szabalyzo szolenoid alatt mit ertesz konkretan?
maf szondanak eccer adj egy adag tisztitot. van specifikus is, meg mehet ra fektisztito.
a gyertyabekopesnek is sok oka lehet. tobbek kozott a szondak. tisztisd ki oket, torold a kodokat, es nezd meg visszajon-e a hiba.

aztan lehet tovabb menni.


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Csütörtök, 2011.06.23, 15:33:13 | Üzenet # 6
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A hibakód táblán a 46 ot jelzi. A szondák tisztításával az a baj hogy nem tudom merre keressem őket mert nem ismerem az autót. Eddig még nem volt ilyenem. Van ehhez valami szakirodalom?
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.06.23, 21:21:46 | Üzenet # 7
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv!
-Több probléma is lehet a beköpött gyertyát illetően. Én első lépésben (mivel nemrég vetted az autót) egy gyertyacserét hajtanék végre az autódon. Az alacsony hőértékű gyertya okozhat ilyen jelenséget vagy a nem megfelelő elektróda hézag.
-Nézd meg a gyertyapipákat, jól illeszkednek-e a gyertyákra.
-Nézd meg van-e szikra a hengerekben, de az üzemanyag szivattyú relét ne felejtsd el lehúzni.
-Próbáld kitörölni a hibakódot, menj az autóval egy kicsit és nézd meg mégegyszer melyik hibakódok jönnek vissza.

Fogyasztásod milyen? Hogy reagál hirtelen gázadásra?

De mielőtt megvennéd őket egy hasonló jelenségről olvashatsz itt, igaz ez egy Opel Corsa. Ne rémülj meg, az olvasottaktól:
http://autotechnika.hu/cikkek....al.html
 
szmoreDátum: Péntek, 2011.06.24, 16:56:02 | Üzenet # 8
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a 46-os a 2-es VRIS szolenoid hibajat jelzi. amikor megvettem a kocsit, nekem is hibat adott. a szivosor hatanal latsz ket levegoszelepet, hozzatartozo elektronikaval, ezek a VRIS szolenoidok. az 1-es 4000, a 2-es 6000 fordulatnal nyit es tobbletlevegot juttat a keverekbe. nagyon valoszinunek tartom, hogy mivel nemigen zargattak a gepet magas fordulaton, le van tapadva a szolenoid. ha el akarod venni, ovatosan, mert a muanyag csovei konnyen tornek. nekem a gyogyulast nehany porgosebb valtas hozta meg, terhelt motornal egesz erosek a vakuumok. termeszetesen a hibakodot torolni kell.



..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Szombat, 2011.06.25, 17:54:40 | Üzenet # 9
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A gyertyacsere annyit változtatott a dolgon, hogy 2000-es fordulaton kb jól megy gázadásnál fullad. A gyertyakábelek cserélve lettek de megvannak a réfgiek is azzal is ugyan olyan. Most kimérik a légtömegmérőt hogy azzal miújság. Sajnos nem tudok vele járni mert nincs forgalomba, így vettem műszaki nélkül és ilyen állapotban meg nem tudom levizsgáztatni. Már azon is gondolkoztam,hogy veszek bele egy másik motort mert hajtókarcsapágyas is, de azt mondták jobb ha ezt csinálom meg.
 
PetyoszDátum: Szombat, 2011.06.25, 18:14:42 | Üzenet # 10
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Alkatrészeket hogy tudom kipróbálni hogy jók e?
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.06.25, 22:57:34 | Üzenet # 11
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
attol fugg milyen alkatreszekre gondolsz. szenzorokat, szolenoidokat tudod merni egyszeru multimeterrel, minden mas csak cserevel. nekem vannak alkatreszes cimboraim, ha valamit megrendelek, es nem segit, akkor visszavihetem. pl. rotor, rotorpipat csak ratettem a kocsira, nem segitett a haldoklason, ment vissza. koszonet nekik igy utolag is.
en is inkabb sajat motor parti vagyok, biztos ami biztos alapon.


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Vasárnap, 2011.08.14, 12:28:56 | Üzenet # 12
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdvözletem Uraim!

Eddig harcoltam az autóval, de még mindíg nem százas. Sikerült minden hibakódot kiiktatni, de még van baja. Folyamatos gázadásnál felpörög szépen, de hirtelen gáznál fullad, és amikor elengedem a pedált pukkan egyet a pillangó szelep környékén. Nagyon benzinszagú a kipufogó füst is. Van még egy olyan jelenségem is, hogy hideg motornál 1800-2000-es fordulaton megy, de melegedés után 8-900 és 1500 közöt ugrál a fordulat, mintha túráztatnám a motort. A hátsó sor mögül pedig olyan hang jön mintha fals levegőt szívna valahonnan, de nem találom hol. Az okozhat ilyen jellegű problémákat?
 
PetyoszDátum: Vasárnap, 2011.08.14, 12:39:29 | Üzenet # 13
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Rádióhoz bekötési rajzot tud valaki, mert amit találtam az nem teljesen jó, és kicsivel több a vezeték mint kéne. Az előző tulaj vágással szerelte ki belőle az audiot. Gratuláltam neki de ez már nem segített a dolgon.
Csatolmányok: 2837130.jpg (37.2 Kb)


Az üzenetet módosította: Petyosz - Vasárnap, 2011.08.14, 12:40:45
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.08.14, 19:48:32 | Üzenet # 14
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia!

Simán okozhat fals alapjárat ingadozást. Nézz körül a szívócső mögött a VRIS szelepeknél nincs-e lecsúszva egy vákuum cső. Nagy ott hátul a kavalkád, de meg kell nézni. Ja először nézd meg, hogy a két VRIS szelep működik-e. A motortérben a fojtószelept szabályzásig nyomd le természetesen járó motornál. Ha szemben állsz az autóval a bal oldali szelep 3500-4000 körül kapcsol a jobb oldali 6000 környékén. Ha kapcsolnak, akkor nem valószínű, hogy a VRIS vákuum körében van a fals szívás. Én a helyedben leszedném a fojtószeleptől a légszűrőig a csöveket, megnézném nincs-e kiszakadva, esetleg valamelyik bilincs nem-e laza. Az EGR-en is van egy vákuumos csati. Ott is lehet fals. Egyébként néha ezek miatt jöhet elő néhány hibakód, nem feltétlenül az alkatrész hibája okozhatja. A légszűrő környékén is van két szolenoid, ott is megnézheted a dolgokat, minden a helyén van-e
Egyébként az alapjárat ingadozás azért van, mert az ECU próbálja 800 körül tartani a fordulatot, de a fals miatt, muszáj dúsítania, különben leáll a motor.

A többiről majd holnap, mert most megyek éjszakára dolgozni.

Üdv!
 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.08.15, 05:57:11 | Üzenet # 15
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv újra! A rádióval kapcsolatban ezt találtam:

http://mazda323f.gportal.hu/picview....ndex=27

Ez öt vezetékes, szerintem jó lesz neked. A hirtelen gázadásra történő torpanással kapcsolatban Szmöre tudna neked segíteni, mert ugyan ezzel a problémával küszködött.
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT- Petyosz (Mér nem megy?????)
  • Oldal 1 / 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben