Szerda, 2024.04.24, 09:32:47
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT- Petyosz (Mér nem megy?????)
1995 2.0i V6 GT- Petyosz
PetyoszDátum: Csütörtök, 2012.01.12, 10:42:56 | Üzenet # 91
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
megnéztem kírályságos. küldök majd képet de még csinálni kéne valami értelmeset.
 
szmoreDátum: Péntek, 2012.01.27, 16:34:34 | Üzenet # 92
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
eloszto

latom en is hogy nem 323-asban van, de...ennyi penzert akar meg jo is lehet....


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Csütörtök, 2012.02.02, 21:33:22 | Üzenet # 93
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
megkérdezem milyen fajta. asszem a vége lesz a dolognak. sanszos, hogy az üzemanyagszabályzással van a gond. kinyitottam a két plussz levegős szelepet és így nem fullad annyira. gondolom jobb lett a keverési arány, de még nem az igazi. meg hát nem tetszik a 20-as fogyasztás. wacko arról nem is beszélve, hogy előjött a 25-ös hibakód ami az üzemanyag szabályzó solenoid-hoz tartozik. a nyomás stabil 3 bar, de gondolom nagyon sok benya ömlik a rendszerbe, és ezért fullad. csak mostanában nincs sok kedvem szerelgetni ebben a -19 fokos hidegben. smile ha lenne egy fűtött garázsom....sóhajsóhajsóhaj.
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 13:44:48 | Üzenet # 94
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
kipucoltam az üzemanyagnyomás szabályzó balhét, meg az elektronikát is, és azt nem tudom, hogy a benzinszűrőből jövő csőnek a nyomásszabályzóra, vagy a másik csatlakozásra kell-e mennie?
 
JanikaDátum: Szombat, 2012.02.11, 17:17:28 | Üzenet # 95
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A benzinszűrőre megy vákuumcső??? A vákuumcsövek végén találsz színes pontokat (piros, kék, stb.) és az elektronikán is. A japók így jelölték meg a csöveket, hogy ne keverjék össze. Nézd meg a színeket, és rájössz mi hová megy biggrin
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 18:42:32 | Üzenet # 96
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nemnemnemnemjaaaj!!! biggrin amit jelöltél nyomásszabályzót, annak az aljába csatlakozik egy benzincső. mellette csatlakozik egy másik cső is a befecskendezősorra. na ezek közül melyik csatlakozik a hova? az egyiken van egy szűrő a váltó környékére fogatva, a másik megy hátrafelé. amit pirossal jelöltem csövet, az csatlakozik a szűrőbe, amit kékkel, az megy közvetlen hátra. a vákuumcsövek jól voltak bekötve.
Csatolmányok: 2295347.jpg (130.6 Kb)
 
JanikaDátum: Szombat, 2012.02.11, 20:52:39 | Üzenet # 97
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ja! Értem! biggrin Amelyik a szűrőről megy tovább, az megy a nyomásszabályzó alsó csövére. A benzin a tankból jön be a szűrőbe, onnan a nyomásszabályzóba (ez a bemenő ág). A benzin bemegy az elülső benzin hídba, majd hátsó benzinhídon keresztül megy vissza a tankban.
 
szmoreDátum: Szombat, 2012.02.11, 21:00:10 | Üzenet # 98
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
vakuumcsobol ami lefele megy a valto fele az az egerszelep. (gy.k. EGR szelep). a masik megy a szivotorokba es allitolag nyomaskiegyenlitesert felel. egy megy egy magnesszelepen keresztul az alapjarati leptetoszervohoz. a legszurohazon van az EGR ket magnesszelepe, meg egy jon hatulrol, a tuzfalrol a vakuumdobokba a szivosor ala. mas nem surun van.

..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 21:38:31 | Üzenet # 99
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
na akkor az fasza mert nekem fordítva van bekötve. így már egyértelmű hogy nem tudja szabályozni a benzinmennyiséget, ha a visszatérő ágon kapja a naftát. holnap megcserélem és hátha.....
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 21:57:34 | Üzenet # 100
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
itt van pár kép a matricákról amit régebben mondtam.

itt a pótféklámpát és a szélvédőt feliratoztam. ez is az enyém volt


Csatolmányok: 6737144.jpg (444.3 Kb) · 3792121.jpg (134.5 Kb) · 5217730.jpg (154.4 Kb) · 2869854.jpg (152.7 Kb)


Az üzenetet módosította: Petyosz - Szombat, 2012.02.11, 22:06:04
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 22:08:03 | Üzenet # 101
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
még egy. felni homokszórás, lakkozás, logozás.
Csatolmányok: 5569049.jpg (112.1 Kb)


Az üzenetet módosította: Petyosz - Szombat, 2012.02.11, 22:12:38
 
JanikaDátum: Szombat, 2012.02.11, 22:50:51 | Üzenet # 102
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Na várj! Mégegyszer utoljára! A hátsó injektorsoron jön be a benya és az elülsőn megy vissza a tankba. A visszafolyóba van beépítve a nyomásszabályzó és utána a szűrő! Akkor viszont jól kötötted be. Találtam rajzot is!

Csatolmányok: 3071939.jpg (93.5 Kb)
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 22:58:45 | Üzenet # 103
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
basszus. pedig már azt hittem megvan a bűnös.
 
PetyoszDátum: Szombat, 2012.02.11, 23:03:32 | Üzenet # 104
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
azt most nézem, hogy ezen a képen a vákuumcső a szabályzóról előre megy a légszűrőhöz? mert nekem az hátra csatlakozik a szívócsonk alatt egy helyre.
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2012.02.12, 10:27:16 | Üzenet # 105
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
van vakuumrajzod? vagy kuggyek..?

..maga a magasságos..
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT- Petyosz (Mér nem megy?????)
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben