1995 2.0i V6 GT- Petyosz
|
|
Petyosz | Dátum: Csütörtök, 2012.01.12, 10:42:56 | Üzenet # 91 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| megnéztem kírályságos. küldök majd képet de még csinálni kéne valami értelmeset.
|
|
| |
szmore | Dátum: Péntek, 2012.01.27, 16:34:34 | Üzenet # 92 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| eloszto
latom en is hogy nem 323-asban van, de...ennyi penzert akar meg jo is lehet....
..maga a magasságos..
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Csütörtök, 2012.02.02, 21:33:22 | Üzenet # 93 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| megkérdezem milyen fajta. asszem a vége lesz a dolognak. sanszos, hogy az üzemanyagszabályzással van a gond. kinyitottam a két plussz levegős szelepet és így nem fullad annyira. gondolom jobb lett a keverési arány, de még nem az igazi. meg hát nem tetszik a 20-as fogyasztás. arról nem is beszélve, hogy előjött a 25-ös hibakód ami az üzemanyag szabályzó solenoid-hoz tartozik. a nyomás stabil 3 bar, de gondolom nagyon sok benya ömlik a rendszerbe, és ezért fullad. csak mostanában nincs sok kedvem szerelgetni ebben a -19 fokos hidegben. ha lenne egy fűtött garázsom....sóhajsóhajsóhaj.
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 13:44:48 | Üzenet # 94 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| kipucoltam az üzemanyagnyomás szabályzó balhét, meg az elektronikát is, és azt nem tudom, hogy a benzinszűrőből jövő csőnek a nyomásszabályzóra, vagy a másik csatlakozásra kell-e mennie?
|
|
| |
Janika | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 17:17:28 | Üzenet # 95 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| A benzinszűrőre megy vákuumcső??? A vákuumcsövek végén találsz színes pontokat (piros, kék, stb.) és az elektronikán is. A japók így jelölték meg a csöveket, hogy ne keverjék össze. Nézd meg a színeket, és rájössz mi hová megy
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 18:42:32 | Üzenet # 96 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| nemnemnemnemjaaaj!!! amit jelöltél nyomásszabályzót, annak az aljába csatlakozik egy benzincső. mellette csatlakozik egy másik cső is a befecskendezősorra. na ezek közül melyik csatlakozik a hova? az egyiken van egy szűrő a váltó környékére fogatva, a másik megy hátrafelé. amit pirossal jelöltem csövet, az csatlakozik a szűrőbe, amit kékkel, az megy közvetlen hátra. a vákuumcsövek jól voltak bekötve.
|
|
| |
Janika | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 20:52:39 | Üzenet # 97 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Ja! Értem! Amelyik a szűrőről megy tovább, az megy a nyomásszabályzó alsó csövére. A benzin a tankból jön be a szűrőbe, onnan a nyomásszabályzóba (ez a bemenő ág). A benzin bemegy az elülső benzin hídba, majd hátsó benzinhídon keresztül megy vissza a tankban.
|
|
| |
szmore | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 21:00:10 | Üzenet # 98 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| vakuumcsobol ami lefele megy a valto fele az az egerszelep. (gy.k. EGR szelep). a masik megy a szivotorokba es allitolag nyomaskiegyenlitesert felel. egy megy egy magnesszelepen keresztul az alapjarati leptetoszervohoz. a legszurohazon van az EGR ket magnesszelepe, meg egy jon hatulrol, a tuzfalrol a vakuumdobokba a szivosor ala. mas nem surun van.
..maga a magasságos..
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 21:38:31 | Üzenet # 99 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| na akkor az fasza mert nekem fordítva van bekötve. így már egyértelmű hogy nem tudja szabályozni a benzinmennyiséget, ha a visszatérő ágon kapja a naftát. holnap megcserélem és hátha.....
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 21:57:34 | Üzenet # 100 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| itt van pár kép a matricákról amit régebben mondtam. itt a pótféklámpát és a szélvédőt feliratoztam. ez is az enyém volt
Az üzenetet módosította: Petyosz - Szombat, 2012.02.11, 22:06:04 |
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 22:08:03 | Üzenet # 101 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| még egy. felni homokszórás, lakkozás, logozás.
Az üzenetet módosította: Petyosz - Szombat, 2012.02.11, 22:12:38 |
|
| |
Janika | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 22:50:51 | Üzenet # 102 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Na várj! Mégegyszer utoljára! A hátsó injektorsoron jön be a benya és az elülsőn megy vissza a tankba. A visszafolyóba van beépítve a nyomásszabályzó és utána a szűrő! Akkor viszont jól kötötted be. Találtam rajzot is!
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 22:58:45 | Üzenet # 103 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| basszus. pedig már azt hittem megvan a bűnös.
|
|
| |
Petyosz | Dátum: Szombat, 2012.02.11, 23:03:32 | Üzenet # 104 |
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Állapot: Offline
| azt most nézem, hogy ezen a képen a vákuumcső a szabályzóról előre megy a légszűrőhöz? mert nekem az hátra csatlakozik a szívócsonk alatt egy helyre.
|
|
| |
szmore | Dátum: Vasárnap, 2012.02.12, 10:27:16 | Üzenet # 105 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| van vakuumrajzod? vagy kuggyek..?
..maga a magasságos..
|
|
| |