Péntek, 2024.04.26, 16:31:25
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT- Petyosz (Mér nem megy?????)
1995 2.0i V6 GT- Petyosz
szmoreDátum: Kedd, 2011.12.13, 18:52:28 | Üzenet # 76
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
lambda szonda

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.12.13, 18:54:12 | Üzenet # 77
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
dee, ha 18at iszik akkor annak jeletkeznie kellett a muszaki vizsgan a fustmeresen is..oan CO-d kell legyen hogy az amazonasz videket kiirtja smile

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.12.17, 16:59:37 | Üzenet # 78
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
petyosz ur,

a nagy tavaszi motorlazban en is arra a feltetelezesre vetemedtem, hogy a nyaklasi, pruszkolesi problemai az autonak MAF szonda problemara vezethetok vissza, ezert nagyforumos Mongi cimboranktol vettem egyet, ami azota is enni nem ker alapon a csomagtartoban pihen. eppen a napokban gondoltam ra, hogy fel kellene hozni onnan, nehogy veletlenul megfazzon. cserelni kell, mert biztos a hiba, vagy probadarab lesz?
lehet egyebkent merni a maf szondat, a belso harom vezeteken, gazadasra novekednie kell az ellenallai erteknek. ha gondolod annak idejen eleg sok pocsoltem vele, valamerre lennie kell leirasnak melyik szalon mit koll mutatnia. a szelso kettot tudom hogy IAT szenzor, szal az kilove, es a belso szalakbol asszem a kek feher a MAF jel. van neki egy futoszala is, meg egy test. es nagyjabol itt ki is fuj a dolog. az a baj hogy komplexebb a dolog, (egyreszt a torlolapos szondaknal bonyolultabb, masreszt belezsufoltak a homersekleti jeladot is) futott szalon mindkettot, es nehez anyagot talalni rola.
helyileg merre leledzel??
meg amugy mi a hiba jelenseg??

van jutubon egy video, (azaz ketto) egy piros geprol. kerdesemre aszonta a tulaj MAF problema volt. nezd meg..
MAF problema


..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Szombat, 2011.12.17, 17:10:26
 
PetyoszDátum: Vasárnap, 2011.12.18, 18:20:10 | Üzenet # 79
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
na figyu. elvittem egy zsenihez, akinek van pár darab verseny mazdája. mindenféle alkatrészei vannak kb. 1200db bontott autó hever az udvarán, van gyári kompjútere minden ami kell. megvizsgált mindent, nem szív falsot, jó a gyújtás, jó a vezérlés, az üzemanyagnyomás stabil 3 bar, a szivató kapcsol rendesen aszonta minden gyári, egyedül a légtömegmérőt nem tudta kicserélni próbára, mert amik neki vannak, mind hibásak. valószínűleg nem kap elég üzemanyagot és azért fuldoklik, mert az összes gyertya szépen ki van égve, nem szottyos. nem hozza hibának a légtömegmérőt mert ad jelet, csak nem jót. néztem a videót kb nekem is így működik. ja és még az alapjárat ingadozást is a MAF számlájára írható. na hát ezért kéne nekem egy ilyen, hogy megtudjam az igazságot, mert nem jó úgy járni az autóval mint egy 1000-es suzukival. wacko ez az első ember akinek elhiszem amit mond. első körben próbadarabnak kéne ha meg működik vele természetesen fizetek mint a katonatiszt. hirtelen felindulásból sajóbábonyban lakom. miskolctól 10km-es köpésnyire. nyíregyháza környékén szoktak járni cimborák, meg szlovénián keresztül megy egy héten 2x emberem. nem tudom ez valamit segít e a dolgon vagy marad a csomagküldés?
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2011.12.18, 21:08:09 | Üzenet # 80
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
megmondom hoccsinajjuk
leirod nekem szepen pontosan a cimedet. ha isten segit, akkor holnap, ha egyedul kell csinalnom akkor holnaputan atugrom a hataron biharkeresztesre es feladom neked a cuccot. igy csak valami minimalis belfoldi szallitast kell kifizetni, nem nemzetkozit. ha megerkezik a cucc es jo, akkor megbeszeljuk a tobbit. miccolsz hozza?


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Vasárnap, 2011.12.18, 22:16:05 | Üzenet # 81
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ember én szóhoz se jutok, TE egy félisten vagy!!! a címem 3792 Sajóbábony, Jókai u. 1. biggrin
 
szmoreDátum: Hétfő, 2011.12.19, 18:33:18 | Üzenet # 82
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ugy nez ki sikerult bevonni a joistent is a tervekbe, eppen kapuzarasra ugyan, de odaertem meg ma a keresztesi postara, igy holnap, legrosszabb esetben holnaputan nalad van szonda. kretazott reklampapirba van csomagolva a doboz, nem sokkal nagyobb mint maga a szonda. a tobbit majd meglatod smile

..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Hétfő, 2012.01.09, 21:22:53 | Üzenet # 83
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
na visszahoztam a zsenitől. kár, hogy különösebb változás nélkül tettem mindezt. a csere MAF-fal be se indul az autó ez a maki meg nem volt hajlandó törölni a tárolót- sem úgyhogy én többet szerelőt akkor lássak amikor busszal járok és nem lesz többé autóm. holnap ráfekszem a témára kipróbálom a cuccost, aztán ha nem változik semmi beinvesztálok egy elosztóra. az viszont b@ssza a fantáziámat, hogy változott a szonda cserétől. igaz, hogy rossz irányba, de ki tudja. Szmöre uram tudod még nélkülözni pár napig az alkatrészt?
 
szmoreDátum: Hétfő, 2012.01.09, 22:22:04 | Üzenet # 84
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
uram, én pont semmi többet nem tudok két szondával csinálni, amit eggyel nem. az alkatrészt használd legjobb belátásod szerint.
szerintem - az invesztálást kezdd egy multiméterrel, ha még nincs. mérj lambda értéket, gázpedál szenzor ellenállást, és MAF jelet. meg, ha van rá lehetőséged méress CO-t és kompressziót. az előgyújtásod be van állítva?. (youtube-on mindent megtalálsz).
sötétben, vagy szürkületben indítsd be a kocsit, és egyenként vedd le a gyertyakábeleket, tegyél bele pót gyertyát, és nézd a szikrát. elsősorban azt, hogy van-e, másodsorban azt, hogy milyen szinű.
okoskodásban sokat segítene ha esetleg tudnál egy videoanyagot készíteni a motor járásáról, hidegindítástól, gázadással, melegedésig.
erő van a kocsiban?
alapjárat nem ingadozik?
katalizátor nem pirosodik?
jellegzetes égett szag nincs a motortérben vagy a kipufogó gázoknál?


..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Hétfő, 2012.01.09, 22:37:25
 
PetyoszDátum: Hétfő, 2012.01.09, 22:43:17 | Üzenet # 85
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
na sorolom. multiméterem akad. lambda értéket megnézem, gázpedál szenzor mutat ellenállást mozgatásra, MAF jelet megnézem, CO- ról nem mondtak rosszat, pedig minden mást igen ami nem volt jó. kompresszióm állítólag jó, bár azt nem mondták mennyi ,de meg kérdezem. az előgyújtásom nem tudom be van e állítva de azt is megnézem, bár az elosztót akárhová tekerem, nem változik semmit. hihetetlen, de igaz. a szikrát nem tudom milyenek, de a gyertyák szépen ki vannak égve. videót megcsinálom aztán megosztom valahol. alapjáratom ingadozik, néha beáll 800-ra, néha 1500-ra. katalizátorról nem tudok semmit, a motortérben van égett szag, a kipufogógáz pedig benzinszagú. annyi változott, hogy nem gázadásra rángat igazán hanem amikor elindulok vele akkor szaggat, és nem gyorsít rendesen. mintha nem lenne benne erő.
 
szmoreDátum: Hétfő, 2012.01.09, 23:11:49 | Üzenet # 86
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a lamda fekete vezetéke ad jelet, oda megy a multiméter piros ága, az akku negativ sarujához a fekete. meleg motornál mérj, (akkor már figyelembe veszi a számítógép is), és gázadásra változnia kell az értéknek. 0,1 es 0,9 mV között, ha felkad 1Vra, akkor az nem tul jo. ellenorizd mindkét hengersor szondáját.

valamiért nekem büdös a gyújtás...az előgyújtás 7-9fok között kellene legyen, stroboszkóppal könnyű belőni. az elosztófej tekergetésével viszont könnyen el is lehet állítani. ha minden gyertya ki van égve, elvileg nem lehet benne szikrakimaradás. de azért nézd meg egyenként. nyomás alatt egyféle képpen viselkeedik, kint másképpen. kék színú kell legyen a szikra, akor van ereje. kesztyűt azér vegyél...mer zsibbad ám az ember keze.
a benyaszagú füst magas COra utal...jó lenne megnézni.

hogyazistenbe lóg annyit az alapjárat??

ha elmész a kocsival egy próbaútra, megállásnál ha alánézel a katalizátor torkollatai izzódhatnak. szintén este, szürkületben érdemes csinálni, mer könnyebben látszik. az izzásnak jellegzetes szaga is van, a tipikus túlhevült kerámia szimat, semmihez nem tudom hasonlítani.

vizsgáld meg az elosztót..fedelet, pipát...stb(tuuudom, már megcsináltad...de azért mégis :))
gyertyakábelek jó helyen vannak??


..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Hétfő, 2012.01.09, 23:22:58 | Üzenet # 87
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
átnézek mindent de csak holnap, mert ma már esélytelen. nagy mifelénk a sötét ilyenkor.
 
JanikaDátum: Kedd, 2012.01.10, 06:45:47 | Üzenet # 88
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de szerintem gyújtáselosztó lesz... A Ricsi hasonló rángatási problémákkal szenvedett.
 
szmoreDátum: Kedd, 2012.01.10, 08:41:06 | Üzenet # 89
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
iigen, ez a rész fáj nekem is, de a kiégett gyertyák ellene szólnak. ezér van képbe nálam a lambda szonda is..
nem tudom elképzelni azt a folyamatot, amelyben a gyújtáserlosztó nem megfelelő időzítésű vagy erejű szikrát ad, és a gyertyák nem lesznek pancsosak. ez nem azt jelenti, hogy nincs ilyen, hanem azt, hogy nem tudom elképzelni smile
az összes mérést meg lehet csinálni egy óra alatt, és akkor nincs kérdés..
a szenzorok mérésénél ne a mérőműszer tűjét nyomd a csatlakozókba, hanem gombostűt, és azon mérj, mer megsértheted a kábelek tömítését.

remélem sikerrel jársz, és sikerül azonosítani, akár kizárásos alapon is a hibát.


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szerda, 2012.01.11, 22:17:52 | Üzenet # 90
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Petyosz! Kész van az adatlapod! Ha ven képed a gépesről küldhetsz és felteszem!
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.0i V6 GT- Petyosz (Mér nem megy?????)
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben