Csütörtök, 2024.05.02, 02:50:43
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5i V6 GT - Boros (Mazda 323f 2.0 V6)
1995 2.5i V6 GT - Boros
BorosDátum: Péntek, 2011.09.16, 21:45:25 | Üzenet # 31
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szevasztok! Ti mivel kezelitek a szélvédők körüli gumitömítéseket? Mert ugye keret nélküli ablakok révén kiemelt figyelmet érdemelnek. Subaru fórumon írta valaki, hogy szerinte a gyógyszertárban vásárolt glicerin a legjobb. Vagy megfelel egy sima szilikonspré' is?

Köszi!

Üdv:
Boros
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.09.17, 08:18:56 | Üzenet # 32
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
en altalabnn mindenhez matt szilikosprayt hasznalok. eccer viszont valami bolgar szemettel majnem beszivtam..szerencse volt, hogy elobb szarvasboros szivacsra fujtam, es mikor elkezdtem vele torolni az ajtokarpitot szetdorzsolodott a szarvasbor. a szivacsot illetoen nem voltak ketsegeim, mert az a sajat termekunk volt, de a sprayt ugy ahogy volt kihajitottam. probalok ovatosan fogalmazni, a medikemia termekei jok smile

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.09.17, 21:52:27 | Üzenet # 33
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Én szilikon sprayt szoktam használni aztán puha ronggyal többször áttörlöm. És csilli-villi lesz biggrin
 
BorosDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 10:06:29 | Üzenet # 34
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szevasztok!

Úgy néz ki komplett motorfelújítás elé nézek. Győr-Budapest vonalon kit ajánlotok, aki emberi áron, megbízhatóan dolgozik? (Tehát, akire Ti is rábíznátok az autótokat) Budapestnél messzebbre nem vinném, mert ... mert. (Túl messze van és túl sok macera az oda-vissza utazgatás)
Téli gumit is keresgélek gyári felnire. Az 205/55 R16-os méretű igaz?

Előre is köszi!

Üdv:
Boros
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 17:51:31 | Üzenet # 35
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jani tata lesz kompetens...mer en annal messzebb vagyok.. egyebkent mibol gyanitod a teljes motorfelujitast?? meg mennyi km van a kocsiban..??

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 18:13:46 | Üzenet # 36
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Motorfelújítás alatt mit értesz? Kompletten? Fúrás, gyűrűzés, csapágyazás, szimeringezés meg ehhez hasonló?
Fúrást sajna nem tudok. Egy szerelő barátommal újítottuk fel az enyémet, de ő Szabolcsban lakik, de baráti áron dolgozik.
Ha gondolod megkérdezem bevállalja-e. A benzin költséget hozzáadva is olcsóbban fogsz kijönni, ha rábólint.
Csepelre a Mag utcába ne vidd, mert Tomnak úgy megcsinálták, hogy tönkrement a motor :S
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 18:15:28 | Üzenet # 37
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ja fúráson kívül mindent megold a srác. Csak be kell szerezni az alkatrészeket, de előtte megkérdezem, hogy bevállaná-e.
Nekem nagyon jól megcsinálta, hibátlanul fut.
 
BorosDátum: Hétfő, 2011.09.26, 17:43:54 | Üzenet # 38
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Borzasztóan füstöl néha. Én kékes-fehéres színűnek látom a füstjét. Kb. 4000 km alatt a nívó pálca min-max közötti táv több, mint feléről lefogyott addig, hogy rá kell töltenem. Pedig elég óvatosan hajtom. Nem egészen 204 ezer km van benne. Csapágyazni lehet, hogy nem kell. Olajfogyáson kívül mást nem vettem észre. Nem kopog, nem zörög, megy, ahogy kell. (Szerintem) Aztán, hogy pontosan mi van benne egy komplett motorfelújításba, az általatok írtak alapján nem is tudom. Lehet, hogy hirtelen vészmadárkodtam. Egyszer voltam vele egy autóvillamosságis embernél, az egyik gyertyát kellett cserélni, mert visszaköpte rá a motor az olajat és már nem tudott gyújtani, így csak 5 henger ment. Érdekes hangja volt tőle. Ez az ember mondta, hogy vagy gyűrűzés, vagy szelepszárszimering, vagy mindegyik.

Janika, kérdezd meg nekem légy szíves a barátodat, aztán meglátjuk.

Megkérdezem itt-ott, mennyiért vállalnák, meg, ahol lehet körül is nézek, hogy milyen körülmények között dolgoznak.

Köszi a segítséget!

Üdv:
Boros

ui: gyári gumiméret 205/50 R16 ugye?
 
szmoreDátum: Hétfő, 2011.09.26, 18:39:11 | Üzenet # 39
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hat szerintem az olajzaba elsosorban szelpszar szimmering. a gyuruzest egy egyszeru trukkel ki tudod sakkozni. kompresszio meres, miutan megvan a szaraz ertek, egy keves olajat fecskendezel be a hengerbe. ha 10-15 szazalekkal jobb kompresszios erteket kapsz akkor johet a gyurucsere. ha nem, a gyurknek nem valoszinu h baja van. a szelepszar szimmeringekhez keress olzan muhelyt akik nem bontjak meg a motort. mer le lehet oket ugy is cserelni. ahol jelentosebb mennyisegu olajat veszithetsz meg az a fotengelyszimmering, de ahhoz is csak a vezerlesedet kell leszedni, nem konyokig belenyulni a motorba.
olajat kopott a motor vagy benzint..mer nem mindegy mitol l,ett pacsmagos a gyertya..
amugy igen, a gyari meret az. nekem 215/40-nel 8 kmh-t csal.


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Hétfő, 2011.09.26, 22:16:11 | Üzenet # 40
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Oksa rátelefonálok a srácra, miit mond rá. Nekem szelepszár szimering gondom bolt, ami miatt 4000-es fordulat felett ette az olajat. Az összes szimering fel volt keményedve. A kevés olaj miatt meg a dugók oldalaira égett rá az olaj, ezért az összeset újragyűrűztük. Ahogy a Szmöre írta, először egy kompresszió mérést kell végrehajtani a vason, aztán okosabbak leszünk.
 
BorosDátum: Vasárnap, 2011.10.02, 15:52:18 | Üzenet # 41
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hali!
Kaptam ajánlatot, gyűrűzés+szelepszár szimering csere csak munkadíj kb 50 rongy, alkatrésszel, anyaggal mindennel együtt pedig 170-180 ropi! Nekem ez nem tűnik vészesnek, de mivel tapasztalatom nincs nagyon szerelési költségekkel kapcsolatban, így sose lehet tudni! Egy Mazda szerviztől jöttek a számok, vagyis elvileg láttak már Mazda V6-ot! Csak úgy csillogott a szemük, mikor ajánlatot kértem, és mondtam, hogy 2.0 V6! smile
Szerintetek ezek jó számok?

Köszi!

Üdv:
Boros
 
PetyoszDátum: Vasárnap, 2011.10.02, 23:11:40 | Üzenet # 42
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
én mindenképp megkérdeznék még egy két embert. az alkatrész kicsit soknak tűnik. de ez csak az én véleményem.
 
BorosDátum: Csütörtök, 2011.10.06, 18:08:01 | Üzenet # 43
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szevasztok!
Janika! Sikerült megkérdezned a haverodat szerelés ügyben?
Közben nézegettem erre-arra, és Nyíregyházáról, vagy valahonnan mellőle kaptam egy "ajánlatot". Nagyon gondolkozok rajta, hogy 2.5 V6-ot faragtatok a kicsimből, kl-ze motorkóddal. evil Szerintetek? Persze tudom drága, de elvileg így mégse lenne olyan nagyon durva (ha már így is úgy is hozzá kell nyúlni) és van az embernek fék és futóműve is hozzá. Pénzről még nem sikerült közvetlenül beszélnünk, mert persze sok múlik a matekon, de úgy általában...mit mondtok? Idén országos talin volt kinn az embernek egy-két "munkája", azok tetszettek (csatoltam egy képet)! Nagyon!
Meg persze szeretném lepapíroztatni (idővel), annak milyen akadálya lehet? Vagy valahogy okosan megoldani? cool
Köszi előre is!

Csá!
Boros
Csatolmányok: 6108401.jpg (184.6 Kb)
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.10.08, 16:32:20 | Üzenet # 44
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv! Igen megkérdeztem, A munkadíj hasonló áron lenne (40-50). A KL-ZE motorcsere nekem is piszkálja a fantáziámat. Ismerek egy MX-3-as srácot aki az 1.8-as V6-ost 2.5 JDM változatra cserélte és még azt turbósította!!! Az a motor nagyon jó illik a 323F sportos karakteréhez. A srác modta, hogy minden ugyanaz, csak a motort kell átrakni, meg a vezérlőegységet.A kábelezés ugyan az. Az ausztrál Club323F fórumon sokan csinálnak ilyen átalakítást.
A motorcsere hivatalos eljárásáról itt olvashatsz (ez már csak formalitás):

http://www.mindszent.hu/nyomtat....ele.pdf

Szerintem a KPM-mel lesz gond, meg az anyagilag húzós.
 
BorosDátum: Kedd, 2011.10.18, 19:36:18 | Üzenet # 45
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!

Tudnátok küldeni egy képet a műszerfalról, amikor ráadjátok a gyújtást? Szerintem nálam több visszajelző nem villan fel!

Előre is köszi!

Üdv:
P
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5i V6 GT - Boros (Mazda 323f 2.0 V6)
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben