Kedd, 2024.05.21, 05:38:53
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5i V6 GT - Boros (Mazda 323f 2.0 V6)
1995 2.5i V6 GT - Boros
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.10.27, 21:33:09 | Üzenet # 61
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
eeen meg a tetot huznam at 3D-s karbonfoliaval, hogy optikailag alacsonyitsa a kocsit. vagy matt fekete festek. de mivel a matrica tavolithato, igy inkabb az a szimpi. meg lassan a foliazast is ujra kellene csinalni, mer a hatso ablakon legbuborekosodik. mikor vasarlas elott megneztem a kocsit meg korbe volt foliazva. de a muszaki miatt leszedtek rola. teljesitmenyben en inkabb a dinamikajan mozditanek. ezert fontolgatom az attoltott szoftvert. korbeneztem nagyjabol az autok kozott, mi melle allhatok oda hepciaskodni. 318-as 320-as bomci barmit csinal, es bar paripaban nagyjabol ott van, meg hatsokerekes is, nehez a kocsi, meg 5ezernel letilt a pics@ba. emmeg hatezernel levegot kap, hogy menjen. (azer peldaloztam beemvevel mer minden seggrazo vadparaszt azzal nyomul a belvarosi dizsikbe. meg egyhatos negyes audival. mi meg itt lakunk...). valahol banom, hogy nem 17-es kerekeket tettem ra tavaly, de gumiban azert erezheto a koltsegkulonbseg. marad a 16-os. ultetni kellene, de azt egyutt a teleszkopcserevel, meg varat magara. az ulesek huzatait szeretnem vagy megerossittetni borrel, vagy atvarratni, mer a szakdasok, kopasok nagyon idegesitenek. az egesz belterre 200 ezret mondtak. igaz, szepen dolgozik a srac, a kormanyomat o csinalta, szerintem elsorangu munka. szeretnem patyolatra fujni a motorteret, mexuntetni az olajnyomokat, kellene egy szep akkumulatorleszorito. (az egyotosbe vot, a kettosbe nem:(). szeretnek gombos inditast, lefalazni a kulcs helyet, kellenenek szep, meretpontos szonyegek, szep lenne negy kromkilincs a b2500bol, egy tempomat, hmmm...aprosagok:) elleszek veluk egy darabig...najo, mejek alunni, es folytatom az almodozast :))

..maga a magasságos..
 
BorosDátum: Hétfő, 2011.10.31, 19:44:50 | Üzenet # 62
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Én is szoktam álmodozni, hogy milyen lesz a Mazdi. Örülök, hogy nem tudom egy csapásra kifizetni az egészet, mert tartok tőle, hogy nem értékelném eléggé. Ha megtehetném lehet nem is lenne ilyen kocsim...
Motorháztetőt morcosíttatni szeretném, carbon fólia megy rá. Szép fehér izzók a lámpákba, helyzetjelző- és indexbúrák sötétítettek lesznek. Tetejére esetleg egy felkelő nap matrica megy. Még nem tudom. Kéne új ködlámpabúra, mert jelenleg repedtek és le kellett takarni őket. Belülre szintén egy-két helyen carbon fólia, hogy a téma bennt is megjelenjen. Alumínium gyűrűk a műszerek köré, meg valami spéci plazmafényességes műszerfalvilágítás Vagy piros mazdaspeed ülések, vagy fekete mazdaspeed ülések piros biztonsági övekkel. Kilincsek színre fújva, tükrök vagy színre fújva, vagy carbon fóliázva. Kéne valami wrc style kisebb tükör. Hátra gyári lámpa vissza és az egész hátsó lámpás, prizmás cuccot sötétíttetem. Oldalsó szélvédők fölé egy keskeny szélterelő-esőfogó akármi. Gyári hifi helyére akarok még valami szépen szólós cuccot, esetleg a tükrökhöz mehetnek csipogók. Tempomaton én is gondolkozok, néha hasznos lenne! Kell új kulcs, meg távirányító, Mazdás szőnyeg. Új oldalsó szélvédők, mert most karcosak. Ehhez az ablakmodulhoz kéne vagy új szigetelés bigya, vagy valami extra cucc, hogy aztán a jövőben se karcolja majd össze az új szélvédőket. Ja, meg persze egy új fényezés! smile
Hirtelen ennyit álmodtam össze, azon túl, hogy motor-, váltó-, fék-, futómű csere-rendbetétel akármi, de patent műszaki állapot. Ja, kipuff szintén valami szolid, de egyértelmű...

Kösz, hogy meghallgattatok! biggrin

Üdv:
Boros
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.11.06, 14:58:08 | Üzenet # 63
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Azt mondani sem kell, hogy a beltér "hangolása" a legolcsóbb és legmutatósabb dolog. A mechanikus tuningra viszont az életedet rá tudod költeni. Ha egyszer elindulsz a lejtőn nincs megállás. Például: az állítható futómű 120 000ft-tól indul, egy fékrendszer csere csak az első tengelyen hat dugattyús rendszerre 220 000-től, egy jól kivitelezett festés is 200 000ft körül van, egy kiröf rendszer 150 000ft, egy új felni garnitúra 100 000ft-tól is lehet, és meg az egyéb cseprő-apró dolgok.
De szerintem ez mindent megér! Mi azért vagyunk itt, mert szeretjük ezeket a masinákat és merünk nagyokat álmodni róluk!
 
BorosDátum: Csütörtök, 2011.12.15, 09:31:37 | Üzenet # 64
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!

Sajna a múltkori futómű-odaverésem csúfosabb lett, mint, ahogy kinézett! Szükségem van egy "új" kormányműre! Ha tudtok valakinél bontottat emberi áron, akkor szóljatok lécci!
Köszi!

Más. Szerelést követően (2,5 V6) elég sok fehér füst távozik a kipufogóból, viszont olaj nem fogy (szerencsére). Meg sokat eszik az autó. Beszéltem sráccal, aki szerelte, azt mondta esetleg légtömegmérő vagy lambda szonda. Mit gondoltok? Kipuffom sincs rózsás állapotban, annak lehet köze hozzá? Köszi az infókat!

Üdv:
Boros
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.12.15, 10:48:20 | Üzenet # 65
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a feher fust viz, nemde? vagy csak kondenz, vagy zabbant egy kis vizet. Az uzemanyag fogyasztast okozhatja lambdaszonda hiba, merni kellene. multimeter, fekete vezetek es akkutest, 0.1-0.9 mV kozott szinaptikusan valtozik, 60 fokos motorhomerseklet utan.
kormanymu alatt az egesz szerkezetet erted? huzoag, perselyek, gumiharang, fogaslec... 1.5osbol van bontott raktaron, ha megegyezik akkor nincs baj..


..maga a magasságos..
 
BorosDátum: Csütörtök, 2011.12.15, 14:43:48 | Üzenet # 66
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ennek a vizes dolognak utána nézek, köszi Szmöre bácsi!

Szerintem egész kormánymű kell. Reggel voltam szakinál, "leszedték" a kormányműről a futóművet, kerekek szépen mozogtak, ahogy kell, kormány meg nehézkesen, ahogy nem kéne. Azt mondta az ember, hogy valószínű elgörbült, ezt ne javítgassa senki, mert eltörhet. Hogy minden alkatrésze kuka, vagy micsoda azt nem tudom. Unix szerint évjárat alapján az összes 323-as mazdába ugyan ez a kormánymű van. Úgyhogy elvileg az 1,5-é jó nekem! smile

Valószínű karácsonyra bicskakulcsot hoz a jézuska csak még nem tudom, hogy biztos jó lesz e nekem az! Hallottam olyat, hogy a mi autónkba való kulcs még picit vékonyabb a mostani autókénál ezért bicskakulcsként eltörhet a kulcsszár, mert el kell vékonyítani, hogy jó legyen. Erről hallottatok valamit? Ha így van inkább lesz csak új központi zár vezérlő szett meg új kulcs, mert nincs túl jó állapotban sem a távirányítóm sem a slusszkulcsom és pót egyikből sincs. Vagy, ha tudtok valakit, aki a mi autónkhoz idomítható távirányítót árul az is jó, mert a vezérlővel semmi baj. Meg a komfortelektronikán gondolkozok erősen, mert az igen csak jó lenne. A mi kocsinkba van a csomagtérajtóhoz valami mágnespattintó zár vagy hasonló, hogy távirányítóval nyitni lehessen, vagy utólag kell belerakni?

Autóhifivel kapcsolatban szerintetek az SAL hangszórók azok jól szólnak? Sajna tapasztalatom semmilyen márkával kapcsolatban nincs! Gyári helyére szeretnék valamilyen szépen szólót és árban azok jónak tűntek. Semmi extrát nem akarok, tényleg csak a gyári helyére valami szépen szólósat, ami kellemesen megtölti az utasteret zenével!

Na, jó sok házifeladatot adtam! smile

Köszi előre is!

Üdv:
Boros
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.12.15, 15:21:25 | Üzenet # 67
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Központizár motor van benne hátul a csomiban, úgyhogy elvileg tudná működtetni a bicskakulcsos cucc.
Néhány emberke mondta, hogy a hangszóró csere után is eléggé gyér a hangzás, pedig jó cuccokat (Pioneer) használtak az ajtókban. Egy mélyládával nagyon sokat lehet javítani a hangzáson akár a gyári hangszórókkal is!!!
És mesélj, milyen vezetni a 2.5 V6-ot? Gondolom jobban hasít, mint a 2.0.
 
BorosDátum: Csütörtök, 2011.12.15, 15:56:46 | Üzenet # 68
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Jól megy! Szeretem! Érezni a különbséget! Bár a futómű-kormánymű odacsapásom óta még óvatosabban közlekedek, meg zavar, hogy füstöl, meg sokat eszik, és a kormánymű cserét is szeretném letudni minél előbb, de mindezek ellenére élvezem! smile

Köszi az infókat!

Üdv:
Boros

ui: 2.0 V6 motoralkatrészek eladók! smile
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.12.15, 16:05:12 | Üzenet # 69
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nah akkor kezdjuk a legelejen..eloszor is magyar billentyuzet...naszóval



bicskakulcsom van, tehát ne mondja senki, hogy nem lehet:) ennek nálam is története van, mert a fehér kocsi is bicskakulcsos..bementem vele az első helyre, mondtam kulcs kell, itt a távirányító. emberünk megcsinálja. elmagyarázta szépen, hogy nem lehet megcsinálni, mert nincs kulcsszár hozzá. de a saját kulcsár tudja úgy reszelni hogy jó legyen. mondtam neki bazmeg, ne ezt reszeld, hanem másold le és azt. úgyhogy egy egyszerű JMA-s kulcsra másolta a az eredetit, levette a műanyag házat, és belereszelte a távirányítóba. snitt
két évvel később megvan a piros kocsi, kellene a bicskakulcs, mer különben szúr a zsebem biggrin éppen egy másik kulcsmásoló esett útba, bemegyek, mondja f@szikám főnöknemlehetmegcsinálni. ohhóó, gondoltam, van nekem erre betanított emberem. egy szombati napon értem rá, leszaladok a fickóhoz, mondom bicskakulcs kéne. megnezi..aszongya nemlehet. megzavarodok, ember, hát TE CSINÁLTAD...jah, bocs, akkor lehet.
össszefoglalásul: bicskakulcshoz adott kulcssyárból valószínű nem lehet megcsinálni. Jani tata maj lecibálja a fejem a reklám miatt, de férfiasan állok elébe, a POWER TUNING-tól vásároltam a Mistral MAX R3-as bicskakulcsos riasztó szettet, és korrektek voltak, nemzetközi garancialevéllel, számlával stb...meg kaptam egy ajándék golyóstollat, ami nálam mindig jól jön:D sajnos a kulcsba szilikon emblémát szerezni teljességgel képtelenség, ezért az autófényző barátaim begittelték a mélyedést, és karbonfóliát húztam a hátoldalra.
a központi zár vezérlő nem vezérli majd a riasztót, ha van. csak riasztó vezérel kp.zárat, fordítva nem megy. sajnos.
csomagtér ajtóhoz úgy tudom nincs elektromágnes, hacsak a bovdenesbe nincs (facelift), én már egy bovdennel is megelégednék.
ha a kormánymű jó, akkor itt van, állok szállok rendelkezésre, egy 89ekm-es osztrák kocsiból lett kiszedve. garantált, mer én szedtem ki smile természetesen bontós ár alatt, bár nemtom mennyi a bontós ár
hangtechnikában elfogult vagyok, clarion van mindkét kocsiban, 2DINes rendszerek, DUZ388 és MAX973as, de a hangszórók nem kerülték még ki a kocsiból. elvileg clarion Q kellene bele, de még nem vót rá pííííz biggrin (illik együtt cserélni a két kocsiban)
sony, pioneer, jvc, szerintem bármit megvehetsz ha árban jónak találod és nem komplett hangrendszer építésre akarod adni a fejed, újrakábelezéssel, erősítővel, mélynyomóval, csipogókkal stb).

házifeladat megoldva, tanár úr én készültem... biggrin
Csatolmányok: 4408877.jpg (88.4 Kb) · 2289964.jpg (53.0 Kb) · 6159773.jpg (74.5 Kb)


..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Csütörtök, 2011.12.15, 16:08:13
 
BorosDátum: Péntek, 2011.12.23, 21:33:38 | Üzenet # 70
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!

Nagyon Boldog Karácsonyt Minden Mazdásnak!

Üdv:
Boros
Csatolmányok: 3862444.jpg (4.9 Kb)
 
BorosDátum: Kedd, 2012.01.10, 19:12:04 | Üzenet # 71
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!
Hol tudok annak biztosan utánanézni, hogy az 1,5-ből való kormánymű tuti jó e a V6-ba? Mert, ha tuti jó, akkor szmöre bácsi igényt tartanék a raktárkészleted eme ékes darabjára, ha megvan még!?

Köszi!

Üdv:
Boros
 
szmoreDátum: Kedd, 2012.01.10, 19:33:24 | Üzenet # 72
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
mi az hogy megvan...NEKED tartogatom ember biggrin itt hál velem az ágyba

megnézem a cikkszámokat..és szólok... de azért kereshecc te is... autósboltban bizonyára megmondják ugyanúgy cikkszám alapján.


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szerda, 2012.01.11, 19:23:20 | Üzenet # 73
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Én eltörgeltem volna a kezét annak, aki inkább kivág egy a darabot a kasztniból, mint hogy megragasszon egy műanyagot...
 
szmoreDátum: Szerda, 2012.01.11, 20:30:53 | Üzenet # 74
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a ket cikkszam egy A betuben kulonbozik, ami nem baj, es evjarat alapjan valtoznak benne cuccok.
elvileg egyformak a robbantott rajzok....


..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2012.01.22, 14:28:36 | Üzenet # 75
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Mizu Boros? Hogy áll a gépsas???
 
Fórum » Garázs - A te autód! » 323F » 1995 2.5i V6 GT - Boros (Mazda 323f 2.0 V6)
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben