|
|
1995 2.5i V6 GT - Boros
| |
Janika | Dátum: Szerda, 2011.10.19, 06:02:44 | Üzenet # 46 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Ha ráadod a gyújtást, világítania kell az: ABS-nek a töltés- és olajnyomás jelzőnek és bal oldalon a légzsáknak (tehát négy visszajelző). Pár másodperc után először kialszik az ABS majd a légzsák is, és világítva marad a töltés- és olajnyomás jelző.
|
|
| |
Boros | Dátum: Csütörtök, 2011.10.20, 18:44:05 | Üzenet # 47 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Köszi Janika! Akkor nincs baj. ABS-t tudtam, hogy nincs, a többi meg megvan. Csak furi, hogy nincs check-engine. Meg annyi hely van a visszajelző lámpáknak, hogy kevésnek tűnt amennyi felvillan!
Köszi!
Üdv: Boros
|
|
| |
Janika | Dátum: Csütörtök, 2011.10.20, 19:06:46 | Üzenet # 48 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Egy kis segítség, mi-micsoda:
|
|
| |
Boros | Dátum: Szombat, 2011.10.22, 09:25:17 | Üzenet # 49 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Köszi! A jobb oldali legalsó, az akksi visszajelző melletti az micsoda? Meg a hópihe az mi? Gondolom a légzsák alatti háromszög az ABS!? A szélvédőmosós az akkor jelez, ha ürül a szélvédőmosó tartály?
Köszi!
Üdv: Boros
|
|
| |
Janika | Dátum: Szombat, 2011.10.22, 15:59:16 | Üzenet # 50 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Jobb oldali alsó az ABS visszajelző. A hópihe figyelmeztet a fagypontra (nekem nem működik). Elvileg a külső hőmérséklet érzékelő, ami az első lökhárítónál van 3°C alatt jelzi neked, hogy fagypont van, csúszós lehet az úttest. Igen a szélvédőmosó szintet jelzi, ha alacsony (ez se működik :-(
Janika
|
|
| |
szmore | Dátum: Szombat, 2011.10.22, 18:25:10 | Üzenet # 51 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| baszki eppen tennap neztem, hogy nekem se mennek..meg a kabeljet se tuom mellik...okosba valaki??
..maga a magasságos..
|
|
| |
Boros | Dátum: Kedd, 2011.10.25, 16:49:49 | Üzenet # 52 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Heló Urak! Köszi a műszerfalas infót. Szerintem nálam se nagyon működnek a hópihe meg az ablakmosó tartályos.
2.5 V6 (kl-ze motorkód) a kompresszió a legrosszabb hengerben 12,5! Az jó, vagy az mit jelent, mennyi a megfelelő?
Ma sikerült felúsztatnom a kocsi seggét egy tócsán, és gyönyörűen felugrattam a szemközti útpadkára. Első futóművem ennek megfelelően viselkedik. Holnap viszem futóműveshez. Valami mintha kattogna, meg elég érdekesen viselkedik a kormánymozdulatokra is. Remélem nem vészes, mer' most nagyon nem hiányozna a plusz kiadás. Szóval vezessetek óvatosan!!! Soha nem történt velem még semmi ilyesmi. Mindig tök óvatosan közlekedek, ezért elképzelni se tudtam, hogy elveszíthetem a kontrollt. Igen szar. Csak csúszott, amerre gondolta. Egy pillanat alatt keresztbe állt és csak csúszott tovább!
Jók legyetek!
Üdv: Boros
|
|
| |
szmore | Dátum: Kedd, 2011.10.25, 17:16:48 | Üzenet # 53 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| a tizenkettofeles kompresszio jo, ha a tobbiben 13 van :)a lenyeg h ne legyen 10-15%nal nagyobb elteres a hengerek kozott. indiszkret leszek..hunnan van az a kettofeles motorocska? az auto amugy is oda megy ahova akar. meg a rendornek is mindig aszondom..szazneeeegyveeeen??? de hat en nem is nyomtam gaazt...csak ugy, ment magatol erre talaltak ki a vezetestechnikai kepzeseket. es ha nem lenne ilen pocsekul draga mulaccsag, akkor biza eloszeretettel latogatnam oket. az a baj, hogy az ilyen hirtelen reakcioidot kivano manovereket atlagosan mind panikkal kezdjuk, aztan vagy belebaszunk a fekbe, vagy gondolkodunk mit kellene csinalni. es mar eppen magahoz terne az ember mikor a kocsi csattan. igy jartam a pilisben. megindult a segge egy tulgazolt kanyarba, mire eldontottem hogy a gazt nyomom es nem a feket, addigra tulcsuszott, megult az eleje a vizelvezeto arokban es szepen komotosan lemartuk a hegyoldalt. koptato, kodlampa, kis hijan klimakompresszor lett az ara.
..maga a magasságos..
|
|
| |
Boros | Dátum: Kedd, 2011.10.25, 18:04:49 | Üzenet # 54 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Köszi Szmöre! Vezetéstechnikai tréninget néztem én is, horror ára van. 2.5-ös mocira a mazdaklub fórumán találtam rá. Gondoltam, ha már úgy is felújításba kezdek, utánajárok ennek a lehetőségnek is. Összességében pedig szimpatikus a srác. Nyíregyháza mellé kéne vinnem a vasat, de ezért úgy érzem megérné. Országos Mazda találkozón volt kinn egy-két "műve" és azok nagyon tetszettek. Most már csak lábra kell állítanom a vasat, hogy eljussak oda, ha ezt az opciót választom. Holnap kiderül mi lesz. Egyébként van európai 2.5 V6 is eladó ott a környéken, ha valakit érdekel. Hátha kapunk a szerelésre csoportos kedvezményt!
Üdv: Boros
|
|
| |
Janika | Dátum: Kedd, 2011.10.25, 22:07:34 | Üzenet # 55 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Az jó lenne. Én csak a papírozástóé fosok... Szeretem ha legálisak a dolgok, nem szeretem ha basztat a rendőr. Sajnos 2x majdnem a forgalmim bánta :S
|
|
| |
Boros | Dátum: Szerda, 2011.10.26, 21:30:51 | Üzenet # 56 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Szevasztok! Jobb alsó (trapéz-)lengőkarom deformálódott. Cserélni kell. Felni belső pereme elég jól ledarálódott, remélem menthető. Eddig ennyi. Még talán valami kotyogás, de arra már nem tértünk ki a szerelőnél. Holnapra talán megvan a lengőkar, aztán alaposabban ránézetek.
Papírozás része miatt én se vagyok nyugodt, hogy úgy mondjam! El lehetne intézni, de az vagy nagyon drága, vagy... Mi volt a rendőri basztatás? Hogy volt ez a majdnem 2x? Mert nem mindenáron akarom ezt az upgrade-et! Csak nagyon minimális kockázatvállalás mellett. Talán.
Köszi!
Üdv: Boros
|
|
| |
szmore | Dátum: Szerda, 2011.10.26, 21:41:04 | Üzenet # 57 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Állapot: Offline
| eez a dupla axel es sikertelen landolas eredmenye? alu papucson voltal vagy lemezfelnin?
een valahogy ugy vagyok vele, hogy a motorcsere az utolso. neztuk jani tataval a szoftveres hangolast, azzal mar van 160 paripa a kocsiban. onnan mar nem sokkal tobb a kettofeles se. de ha motorcserere adnam a fejem akkor istenbiza az mx6os turbositott verziojat csinalnam meg...es kunkoritanam az aszfaltot a vilag nepessegenek naaagy-naagy oromere..
..maga a magasságos..
|
|
| |
Janika | Dátum: Csütörtök, 2011.10.27, 13:08:20 | Üzenet # 58 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Jó beszéd Szmöre!
|
|
| |
Janika | Dátum: Csütörtök, 2011.10.27, 13:29:26 | Üzenet # 59 |
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Állapot: Offline
| Ááá. Nyáron, Velencén a fa alatt unatkoztak a "fiúk", aztán az egyik fiatal közölük leintett. Megjegyzem még a régi karosszéria elemek voltak a kocsin) Szokásos eljárás. Az autó mögé ment, majd azt mondta: János szálljon ki a gépjárműből! Pfff... mondom gáz van. El kezdte sorolni: R: - Nem gyári a küszöb, a hátsó lökös, a kipufogó, fekete a motorháztető, ami nincs bejegyezve a forgalmiba. Műbizonylatokat kérek! J: -Nincs! R: -Akkor sajnos el kell, hogy vegyem a forgalmit. J: -(4-en voltunk a kocsiba + ő ezt nem tudta, de Pesten lakom, a személyiben a szabolcsi címem van) Ne csinálja már, 300 km-t utaztunk, hogy megkóstolhassuk a Velencei-tó vízét :-) R: -(néz körbe a rendőr) Mutassa a kötelező tartozékokat! J: (megmutattam neki mindent) R: (megint néz körbe a rendőr, gondolom várta, hogy adjak neki valamit, csak nem vagyok milliomos, meg majd 7.-én kapja a fizetését, várja ki :-) R: (látta, hogy nem reagálok, erre:) Na jól van. Most csak figyelmeztetem, de legközelebb elveszem a forgalmiját.
Kb. Ez zajlott le. A második alkalommal lakott területen kívül jött velem szembe és lerántotta az autóját a padkára és leintett. Mondja nekem: R: -János, miért nem használja a világítást? J: (tényleg az én hibám volt:) - Elfelejtettem, nincs visszajelzőm. R: -Akkor szereljen be egyet! Kapcsolja fel a világítást! J: (helyzetjelző, tompított) R: -Ez Xenon? J: (nem hiszem el kezdődik előről) -Igen az! R: -Tudja, hogy ez nem használható, mivel fényszóró mosó és automata fényszóró magasság állító kell hozzá. J: -Tudom, de az autó gyári fényszórója borzalmasan világít, csak vaklálok vele. R: -Én személy szerint nem szólók érte, de más kollegák el fogják érte venni a forgalmi engedélyét! De a tompított miatt sajnos meg kell büntetnem!
Kaptam egy 5000 ft-os csekket... Szóval azóta mindent próbálok legállissá tenni. Az első toldat házilag készült agyári mintájára. A küszöb a Mazdaspeedesre hasonlít, a hátsó lököst kimagyarázom, a sötétítés műbizonylatos. Egyedül a kipufogóval állok hadilábon.
|
|
| |
Boros | Dátum: Csütörtök, 2011.10.27, 18:57:32 | Üzenet # 60 |
Alezredes
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 111
Állapot: Offline
| Igen Szmöre bácsi, a dupla axel! Alufelnin voltam. Megnézetem egy felnijavítóval, és reménykedem. Ha minden jól megy, holnap talpra áll a szamuráj!
Külsőleg nekem nem igazán lenne módosítás. Legfeljebb a motorháztető karbonmatricázásán gondolkodom. De azt nem tudtam, hogy azt is be kell jegyeztetni a forgalmiba.
200 lovas szívómotorral már el lennék. Igazából a 140 lovassal is elvagyok, dehát ez nem az észérvekről szól! Motortérbe meg benéz valamelyik, meg nem mondják, hogy mi van ott. Forgalmiba be lenne jegyezve (valahogy) az új motorkód. Kipuffom viszont nem gyári...:S Szóval az enyém külsőleg marad "gyári" állapotában, csak a belső "értékei" szépülnek meg, ha összejön! Azért talán nem basztatnának annyira!
Köszi a tanulságos anekdotákat Janika!
Üdv: Boros
|
|
| |
|