Hétfő, 2024.11.25, 09:43:26
Az Ön belépési neve Vendég | Csoport "Vendégek"Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Profilom | Regisztráció | Kilépek | Belépés
Belépés
Statisztika
Keresés
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
A fórum moderátora: Janika  
1995 2.0i V6 GT - Szmöre
PetyoszDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 20:53:29 | Üzenet # 106
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
hihetetlen, hogy egy országban nem lehet kapni 12 db hajlított vasdarabot.
 
szmoreDátum: Vasárnap, 2011.09.25, 21:04:59 | Üzenet # 107
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
holnap del kornyeken talalkozom a cimboraval.. eddig ah barmi gyarit kertem az is megvolt egy het alatt. ha van ilyen akkor azt mexerzik.

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Péntek, 2011.09.30, 17:26:23 | Üzenet # 108
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
gyonyoru 13.0-as kompresszio van minden hengeremben. a hatso hengersor gyertyai full benzinpacsmag. nincs szikra..vagy nem eleg eros. johet az elosztofej csereje.

..maga a magasságos..
 
PetyoszDátum: Péntek, 2011.09.30, 20:05:39 | Üzenet # 109
Hadnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 77
Hírnév: 0
Állapot: Offline
reméljük az segít a bajon és végre feltámad a monstre. vasárnap már én is tudok próbálkozni mert addigra összerakom az alját.
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.10.01, 14:21:47 | Üzenet # 110
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
eppen ideje volna elindulni onagysaganak...mer balkezembe lesz a gyujtaseloszto, jobba meg a gyufasdoboz biggrin ne adja neki az isten h ne induljon, mer sutty, es ege az egesz mint a kobojosfilmekbe :))))))))

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Vasárnap, 2011.10.02, 20:41:54 | Üzenet # 111
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szmöre! az 1.5-ös generátor ugyanúgy néz ki, mint a V6-é???
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.10.04, 22:11:42 | Üzenet # 112
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
huh, elvileg igen.. de ugy tudom a ketliteresnek nagyobb a teljesitmenye. benne van a konyveben..

..maga a magasságos..
 
szmoreDátum: Kedd, 2011.10.04, 22:17:53 | Üzenet # 113
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
az egyharmas es az egyotos 12V 70A, az egynyolcas 80A, a ketliteres m,eg 12V es 90A. ugyanakkor az inditomotor kulonbsegei egyharmas es egyotos eseten 0.85kW, a egynyolcas eseteben 0,9-1kW, a ketliteresnel meg 1,4-1,7kW teljesitmennyel bir.

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Szerda, 2011.10.05, 21:36:36 | Üzenet # 114
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Köszöntem az információ halmazt thumb
Valószínúleg behalt az egyik dióda híd a generátoromban ezért kérdeztem :S
Mióta nálam van a gépes, ez az első nagyobb elektromos problémám.
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.10.06, 20:29:42 | Üzenet # 115
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
mi a jelenseg? meg mi az a diodahid...meg mi az a generator...meg mi az hogy behalt.. nem mazdad van ?? :DDDDDDD

..maga a magasságos..
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.10.06, 22:02:00 | Üzenet # 116
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A generátor biztosítja a fogyasztók áramellátását az autóban és tölti az akkumulátort. Van benne három tekercs amelyekben feszültség indukálódik egy vasmag által, amelyet ugyebár áttételesen a szíj hajt. Magában a generátor ház falában hat darab mágnes van emlékeim szerint. A forgó vasmag és a mágnesek együtt hozzák létre a feszültséget a három réz tekercsben. Minden tekercshez három-három dióda tartozik, amelyek egyenirányítják a létrehozott feszültséget.

Az a helyzet, hogy autópályán jöttem vissza vidékről és természetesen a belső sávban haladtam biggrin 190-el mentem amikor a külsőből bevágott elém egy faszi, aztán vissza állt mert látta, hogy tempósan jövök. Hogy ne veszesítsek lendületet kinyomtam a kuplungot és a motor leállt!!! Világított az olajnyomás és a töltés jelző, mint amikor a gyújtást ráadod. Hűha, mondom nincs szervó, nincs hajtás, semmi, 190-nel gurultam... Visszaengedtem a kuplungot 100-nál és beindult. Onnantól nem volt semmi gond. Beérve Pestre semmi gond sem volt (gondolom a tartós autópályás fordulatszám simán töltötte az akkut). 30 perccel később akadt egy kis dolgom. Beindítottam és elkezdett világítani a töltésjelzőm. Amikor egyre nagyobb a fordulaton tartottam a motort, egyre halványabban világított és 4000-nél el is aludt. Amint a fordulat leesett, erősebben kezdett el világítani.

Verdikt: amikor hirtelen 100-nál ráengedtem a kuplungot a generátor hirtelen túltölttött és átütötte, zárlatos valamelyik egyenirányító dióda sort, így nem 14,4 voltal tölt, csak kb. 9 volttal alapjáraton. Viszont ha fordulaton használom a maradék két tekercs ki tudja egyenlíteni a haramadik tekercsnek a hiányát.

Holnap szétszedem és kimérem a diódákat, hogy melyik halt be.
 
szmoreDátum: Szombat, 2011.10.08, 10:58:40 | Üzenet # 117
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
biztos vagy benne h nem feszultsegszabalyzo problema_??

..maga a magasságos..

Az üzenetet módosította: szmore - Szombat, 2011.10.08, 10:59:14
 
JanikaDátum: Szombat, 2011.10.08, 16:15:22 | Üzenet # 118
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen biztos! Ha fesz. szabályzó probléma lenne, már kiütött volna magas fordulaton egy jó pár fogyasztót.
15000 ft sajnos a bontott :S
 
JanikaDátum: Csütörtök, 2011.10.20, 16:48:17 | Üzenet # 119
Vezér-ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1129
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szmöre bátyó gratulálok, hogy megoldódott a problémád!
 
szmoreDátum: Csütörtök, 2011.10.20, 19:48:05 | Üzenet # 120
Vezér-őrnagy
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 303
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szia kedvesseges Mindenki,

a gyujtaseloszto helyrehozta a nyugjeimet, legalabbis ami a fulladast okozta. ami azonban tovabbra is nyug, hogy ugyanugy felpirosodik a katalizatorom, es erotlen a kocsi. azaz nem gyorsul. odalepek neki, megyen o szepen, erzodik hogy dolgozik, de csak szepen komotosan oregesen. holnap meg gyertyat tisztogatok, meg nincs rajta hatso dob sem, szol mint a repulogep. esetleg otlet hogy mi okozza a katalizator baszkodasat?? a hatso dobbal egyutt leszedtem egy testszalat is, remelem a lambda szondak nem onnan veszik a testet.

koszonok meg1x szepen mindent Jani tata


..maga a magasságos..
 
Keresés:

Mazda 323 BA Klub © 2024Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben